Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

30 Aralık 2009 Çarşamba

Bay baaay 2009 hoşgeldin ikibinooooooooon ! :)

Eskisinin bitip yenisinin başlamasına 1 gün kaldı...
Sanki sabah uyanınca mucize olacakmış gibi herkescikler ve bendenizde yenisinden pek bi umutluyuz...

En sevdiğim sayılı yılın bana uğur getireceğine inanıyorum...
Yupppi modundayım...
Mukadderaaaat ! :)

Adet olunduğu üzre bir kaç yeni yıl kararı almış bulunmaktayım...
Hatta bir tanesini yeni yıldan önce uyguladım bile...

Eski evin tesisatı yüzünden uçan ve geri dönülemez hasarlar sonucu yaklaşık 3 senedir bilgisayarsız olan bendeniz paracıklarıma kıyıp laptop almayı başardım...

Yuppiiii yeni yılda özgür internet arzum gerçek oldu böylelikle...
Bide poposuna ofiste kullanmamı sağlayacak arı vız vızlardan da aldım mı... İlk karartam olarak uygulanmış olacak ! ;)

İkinci kararda kitap...
Ya 6 sene önce başlayıp yarısına kadar gelip işe girince yarım bıraktığım Tiyatro Mimarisi kitabımı tamamlayacağım yada yazlık çıtır çerez güneş altında okumalık yeni bi kitap yazacağım...

Galiba ikincisi daha bi makul gözüküyo...
Evet yeni yılın ilk günlerinde blogta, başka sitelerde ve ofis bilgisayarında, not defterlerimde olan yazılar derlenip amcaya verilecek... O da imlasız okuyamayacağı için sevgili edidörümüze postalayacak ve yavaş yavaş yazılar seçilecek sonra düzenlemeler yapılıp yazlık çıtır çerez kitabım piyasaya çıkacak... İşler yolunda giderse Ayşe Arman benimle röpörtaj yapacak... :ppp Eee o kadar olumlama, pozitiflik kitabından sonra böyle uçuk kaçık bi hayal olmadan yeni yıl umutları olmaz dimiiii? ;))

İnşallah maşallah meslekime süper bi dönüş yaparaktan yeniden 3dMax kursuna gitmem gereksede 3 boyutlu çizim yetim geliştirilecek !!!

Evde gerekli düzenlemeler yapılacak ve yavaş yavaş anneye çaktırmadan ayrı bi eve taşınılacak...

İş muhakkak değiştirilecek...
Aslını isterseniz işten ayrılıp ufak çaplı dünya turları arzulanmakta da... Mukadderaaaaat !

Özel yaşama gelince bilinmemece bilmecesi bi süre daha devam edecek...

Bi süre daha uç uç Ozy olmaya devam edeceğim... :) Bu konuda herhangi bir şikayetim yok aslında... Uçmayı sever bendeniz için o la laaaa bi durum... ;)

Spor Ocak ayı itibriyle daha ciddiye alınacak... Eee Ocak, Şubat ve sonra bahar ve yaaaz...

En sevdiğim sayı olduğundan mıdır nedir ben 2010'u çok mutlu böcük bi şekilde beklemekteyim...
1 Ocak 2010 itibariyle mucizler olacakmış gibi...
Mukadderaaaat !

Her yeni yıla böyle gireriz ama 2010 benim en üretken olduğum yıl olacak... Öyle hissediyorum... İçim kıpır kıpır üretmeye hazır bi sabırsızlıkta...

Çok güzel olacak...
Kendi kişisel menkıbemin peşinden gittiğim müthiş atılımlar yaptığım nefis bir sene geliyor...

Evet, uç uç ozy olmak için hazırlanmaya gitmem gerekiyor...
Bu sene yepiz yeni kırmızı don-sütyen almama kararı aldım...
Evin içi kullanılmayan kırmızılarla dolu...
O kadar giydikte ne oldu?
Bu senede giymeyek bakalım... ;)

Hepiciğinize hepi hepiii seneler diliyoruuuuum...
See you next year şeklinde iğrenç bi espiriklede yazıma noktayı koyuyoruuuum ! ;)

Hiç yorum yok: