Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Şubat 2012 Cuma

Alooo görüyon muuu?

Telefon numaranızı alim biz size döneriz...
Numaram ekranda çıkmadı mı?
Hangi ekran da?
Telefonuuuun...
Beyefendi aradığınız yer iş yeri... Santral kullanıyoruz biz... Yok öyle numara görme...
Aaaaa...
Numaranızı verecekmisiniz?

Bu da yeni çıktı !!!
Cep telefonundan kalma bi alışkanlık değil bu... Şimdi numara gösteren ev-ofis telefonu alma modası var !!!

Evde annem için var... Ama kullanmayıp eski emektara dönmeye karar verdi...
Geçen gün annemin bir arkadaşı arayıp aynı şeyi yaptı;
Aaaa numaram gözükmüyo mu???

Yok gözüküyo da biz öyle gıcıklığına soruyos-istiyos... :pppppp

Biraz evvelde ofiste aynı şey başıma gelince böyle bir salgın olduğuna kanaat getirdim ben! 

Yeni ofis santrallerinde telefon bağlanan kişi numarayı görebiliyor mu bilmiyorum...

Merkez telefonda belki evet... Ama  bağlanan kişinin telefonunda da bu özellik... Bilemiyorum...

Hem böyle bi yenilik olsa da holdingmiyiz leeeyn biz !!!
Yetiyo klasik santral! 

Belediye de çalışırken de, ay siz bağlayabiliyomusunuz soruları deli ederdi beni...

Kentsel tasarım ofisiyiz diye yanlışlıkla  kentsel dönüşümü aramak isteyenler bize bağlanırdı... Santraldekinin salaklığından !

Yanlış nömara dediğimizde aaay peki siz bağlayamıyomusunuz demiyolarmıydıııııı onlara santral siztemimizi anlatan uzuuuuun bi birifing vermemek için kendimi zor tutuyodum walla !!!

Belediye gibi kurumsal yerleri aradığınızda telefonunuz yanlış yere bağlandıysa ultrasonik bi alt yapıları yoksa sizi yeniden santrale veya aradığınız kişiye bağlayamazlar!!! 

Bi zahmet yeniden çevirmeniz gerekir...
Turizm firmalarında veya özel büyük şirketlerde böyle hizmet vardır... Ama devletimde yoktur!!!

Herkes nömara gözüken telefon da kullanmak zorunda da değildir...
Lütfeeen, siz teknolocik oldunuz diye herkes olacak değil !!!

Birisi sizden nömaranızı istiyosa bilin ki ekranda mekranda gözükmüyo...

Türk milletinin teknoloji görgüsüzlüğü koparıyo beni abi !!!
İlla son model cep telefonu kullanmanız gerekir...
Yoksam sizi küçümserler... Ayyy niye yok...
Niye olsun ki işimi görüyooo? Güler Sabancımıyım leeeyn ben? 
2 fan fini fon mail geliyo diye maillerime bakacağım telefon mu gerek?
Büyük bir şantiyem olur, haldır-huldur iş yapılıyo olur anca o zaman alırım...
Twitte facede 2 fanfini fonlaşmak için cıks! 
Ya da millete hava atmak için değil...
Baaak benim neyim vaaaar... :ppp

Gözümüz yok efem... Allah artırsın da bi de şöyle abidik ükelalıklar yapmazsanız çok sevinicem...

Eskiden sesim geliyooo mu denirdi, şimdi nömaram görünüyo mu...
Töbe töbeee...
Ekran mekran yok bacım-abim...
Numaranı sordum mu söyleyivericen !!!

Höööst... brüüüüst! 
:p

Hiç yorum yok: