Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

1 Şubat 2012 Çarşamba

Arman'ın sekssiz geçen günleri...

Ayşe Arman'ın bu günkü yazısı kopardı beni...
Ailecek 9 günlüğüne Miami'ye gitmişler... Ev kiralamışlar... Kızları Alya 9 gün boyunca dayısının oğlunu kıskandığından onların arasında yatmış...
Ve 9 gün boyunca seks yapamamışlar !!!
Hayattayım diyor Arman, ama belli ki içine oturmuş...
Git Miami'lere kadar, özel ev tut ve kocanla şey yapamama!!!

Yuh dedim bu gün!
Tamam Arman'da bi yay burcu...
Bende yayım...
Biz deliyizdir, doluyuzdur... azcık manyağızdır, çılgınızdır da bu biraz fazla kaçtı...

Senelerdir aşkını-meşkini okuyoruz...
Hamileyken kocasının doğum günü için gül yapraklarıyla döşettiği otel banyosundaki fentezilerini okuduk üfledik...
Hatun nedir ne değildir bilmekteyizde...

Olan var olmayan var...
Bu kadarı bilmiyorum bi yay olarak bana bile fazla geldi...
Biz özel hayatını paylaştığı kankileri değiliz kiiii !!!

Her şeyini paylaştığı, rahat rahat anlattığı okuyucuları olarak seks yaşamının detaylarını sormakta hakkımızmış gibime geliyor artık!

En çok hangi pozisyonda şapıyorlar...
Seks oyuncakları, dildo-mildo kullanıyorlar mı?
Bi günde kaç defa yapıyorlar...
Yaptıkları seks kaç gün veya saat idare ediyooo...
9 gündür yapmayıp ölmedim hayattayım diyen bi hatunun yapmama uzunluğu kısadır herhal... Merak etmek hakkım yanni... :pppp
Evde en çok nerde yapmayı seviyolar...
Üste olan kim?...

Yani bence bu soruları hak etti...
Onca şeyi rahat rahat paylaşınca okuyucusu olarak bunları merak etmek ve sormamızda normaleeee...

23 yaşındaki üvey kızının annesi yazıları okuyunca ne hissediyor acaba bunları düşünüyor mu?
Belki o kadında böyle seks severdi, kocasına tapardı ve belki adam onunla bilmem ne yapmıyodu ama Arman'la oooooo ooo yapıyooo...

Hadi ex eşi geçtim...
Kocaman kızın arkadaşları dün gece üvey annenle baban Ottomanda şey etmişler haaa dediklerinde kız napıyo acep?

Tamam millete göre yaşamıyo harika da... 
Biraz fazla özel detay yazıp çiziyooo...

Wallah billah 9 gün boyunca teee Miami'lere gidip şey edememelerine öyle böyle değil çok ama çooook fena üzüldüm !!!

Ulan yapan var, yapamayan var... Orgazm olan var olamayan var...
Harika partneri olan var olamayan var...
Böyle ballandıra ballandıra...

Seks yazmaya karşı değilim... Ama sırf seks yazan bir yazarsan eyvallah...

Bence o kocaman köşe çok boşa harcanıyor...
2'ye bölüp başka kalemlere de verilmeli...

9 gün seks yapmadık diyebilmek bir yay burcu için geyiktir, eğlencedir, açık yürekliliktir, art niyetsizce eğlencesine dışa vurumdur... Arkadaş ortamında eyvallah ama kocaman bir gazetenin koca köşesinin yazarından...

Çok üzüldüm, karalar bağladım uuuuyyyy uuuy... Amerikalarda, amerikan yataklarında yapamadan gel !!!

İzninizle orta parmamı kaldırıyorum... 

Hiç yorum yok: