Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

3 Şubat 2012 Cuma

Kapıcı-bacacı !

Ben bizim kapıcıya dalmak istiyorum...
Hatta ciddi ciddi adam filan tutup dövdürmek!!!

Ulan ne sosyetik apartmanda yaşıyoruz beaa !!!
Çoğu komşu doğrudürst yaşamıyor apartmanda... Bi sürü evleri var... Biri Amerika'da, öteki adada... Bi tanesini bi türlü çözemedim bi sürü evi var ama arada gidip Darülaceze'nin ultra sonik lüküs ötesi yaşlı bakım evinde de kalıyooo...

Bi gariban bizim sanırsam... :pppp

Kapıcımız uykuyu çok seviyo... Normalde servisi 8.30'da başlıyomuş... Bu güne kadar hiç o saatte kapıya gelmedi... 9.30-10 arası gazete servisi yapınca annem sinir oluyo...

Eee yani 10 gazete okunur mu? Haftasonu eyvallahta iş günü?
Belediye çalışırken hiç sabah gazeteye göz atarak gidemedim bu kapıcı yüzünden...

Ofise bi giderdim, yan oda komşularım olan AB merkezimiz sabah sabah bana bi sürü ülke ve dünya şeysi sayarlardı bende ehiii durun ben bi internetten gazetelere bakim sonra sizinle entel dantel muhabbete dalarım diyodum...

Adam öyle nazlı niyazlı ki...
Kesinlikle eşya taşımıyor...
Eve taşınırken ucundan bile yardım etmedi...
Hadi taşınmalarda ben hamal dilim diyerekten yardım etmiyo olabilirde, ulan alışverişten geldiğimizde bari elimizdeki torbaları al!

Bizim apartman girişine 5 basamaklı bir merdivenle ulaşıyorsunuz...
El doluyken o 5 basamağı çıkmak ve kapıyı açmak eziyet!!!

Kapı önündeyse apartmanın kapısını açıp bekliyo İ nokta nokta!!!
Aaaaaaa ama yani hak etti artık!!!

Bu yaz, Çeşme dönüşü cebinden arayıp onu, Fatihle ben eşyaları apartmana sokarken arabaya göz-kulak olsun diye yardım etmesi için aramış ve ceb numarasının değiştiğini öğrenmiştim... Niye numaranı vermedin dediğim dede kapı kapı dolaşıp numaramı mı vericem diye cevap almıştım...

Bi kaç hafta önce yapılan apartman toplantısında bu terbiyesizliği dile getirdiğimde çok bilmiş komşular 'ama cep telefonu özeldir niye versin ki' dediler... Yerden bitme astrolog ODTÜ'lü yönetici ben bile 6 ay sonra öğrendim yeni numarasını diyince hay sıçiiim size dedim içimden !!! 

Yaw adama hamallık yaptırmak için ya da gece gündüz manyak manyak istekler için adamı aramicam... Dünyanın binbir türlü hali var... Haber vermem gerekebilir, yardım istemem gerekebilir... 

Neymiş cep telefonu özelmiş!
Ulan herif ev telefonunu açmıyo kiiiiiiii !!! Evde durduğu yok çünkü!!!!

Karısı ayrı bi alem... Saçlarının sarısı gözleri bozan cinsten!!! Walla bi gün alıp ben kuaföre götürücem ve sevabına adam gibi bi sarıya boyattırıcam o saçları !!!! 

Kar kıyamette mermer kaplı giriş merdivenlerimizi 1 kere süpürdü!
Kaldırıma el bile sürmedi !!!

Bu gün yan apartmanın kapıcısını arkadaki ptoparkta günlerdir kar kaplı halde yatan arabaları temizlerken görünce aşşa inip bizimkini doğramak istedim !!!

İstedim ama apartmanda herkes yaymış çayıra mevlam kayıra modunda olduğundan manyak kat sakini olucamdan yapamadım !!!

Yan apartmanın kapıcısı çok çoook çalışkan...
Yazık 2 çocukları var. Oğlan özürlü. Küçük kızları abisinin durumu yüzünden konuşamıyo. Kızla ilgilenecek bir psikolog bulamadım... Kız abisinin durumu yüzünden kendisini dış dünyaya kitlemiş durumda. Annem 2 sene önce kızı alıp 23 nisan konserine götürdü. O gün bu gündür karı-koca annemle bana pervane... Elimizde valiz mi var, paket mi var bizi nerde görürlerse görsünler elimize yapışıyolar...

Bizimkine verdiğimiz harçlıklara rağmen bön bön bakıyooo... Yandaki kızını konsere götürdük diye el pençe divan...

Apartman sakinlerimizde manyak... Manyak olmasa ben bu kapıcıyı adam edicem ama...

Akşam üstü bir ihtiyacınız varmı diye uğruyo... Bizim kapıcıyı sağa-sola gönderme alışkanlığımız yoktur... Hiç bir evimizin kapıcısına öyle iş buyurmadık... Buyurmayızda...

Sadece kapıcıdan beklediğimiz erken gazete getirmesi, bi de elimizde ağır bişey varsa ucundan tutup yardım etmesi... 

Bakkalın çırağı durmadan yardımıma koşuyo...
Komşular beni halterci filan sanıyolardır eminim...
Her türlü ağırlık itinayla kaldırılır efem!

Mağazadan taksiye koydular, taksici kapının önünde indirdi, ondan sonrasında kapıcımı çağırırım yardıma asansöre kadar bana yardım eder diyemiyorum...

Kontratı olsa alıp okicam...
Çalışma maddeleri-koşulları neymiş diye...

Uykucu, paket-valiz taşımaz-ukeeelaaa-kar temizlemez-çok çöp olduğunda söylenir !!!

Bizim bölgenin tüm kapıcıları bi alemdir ancak bizimkisi...
Kraliyet ailesine yollicam onu...

Yöneticiye karları temizlemedi desem, o da ayrı bi manyak... Kadın küçük sesle konuşamıyo... Kendini sesin yükselmiş bir den bire tartışma ortamında buluveriyosun !!! Ben sadece konuşmak istemiştim leeeyn bu duruma nasıl düştük oluyosun !!!

Yönetici olayım diyorum ama yazlarım amcanın yanında geçiyo artık... O yüzden zor...

Görmezden gelim diyorum ama gördürtüyor allah işte !!!

Kat sakinleride bi manyak... yarabbim... 
Yoksam biz miyiz manyak?

Sanki hepimiz gidici o kalıcı, biz değil o bizim patronumuz kapıcımızla yaşamak...

Diğer kapıcılarımızdan böyle şey görmedik... Görmeyince de tuhaf geliyo... Geliyo da diğer kat sakinleride alışmış bu haline adamın...

Erkeksiziz diye mi yapıyo bu terbiyesizlikleri dicem ama apartmanda  ki kadınların çoğu erkeksiz!!! Koca apartmanda  4 tane koca var!!! Onlarda var mı yok mu belli değil! 

Derdi erkekse tutucam bi adam ahanda bu kocam diye servis saatlerinde kapının önüne çıkarıcam adamı sonra zevkle izlicem...

Bahşiş verirsen işini yapıyo...
Ne bahşişi beaa !!!
Eski odacıma ve kapıcıma dünyaları vermem gerekiyordu o zaman benim !!!

Karşı komşumuz yaşlı kalp hastası bir bey...
Bazen evden çıktığımda onu ağır alışveriş poşetleriyle görüyorum ve saygımdan yolumdan dönüp paketlerini alıp apartmana götürüyorum...

Kapıcımdan beklediğim bu!
Saygı, hürmet!

Koskoca mimar hatun komşumun paketlerini taşırken incilerim dökülmüyo da onunkiler mi dökülüyo acep?

Yüreğime nefret tohumları ekmek istemiyorum ancak bu kar olayı bir oldu... Bu sene yapacağı ve yapmadığı her şeyi not alıcam... 

Bi türlü yıldızımızın barışmadığı yöneticinin kafasına merkürden aldığım güçle çakacam o notları sonra !!!

Gölgelerin ve gezegenimin gücü adınaaaaaa... :pppppppppp

Hiç yorum yok: