Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

8 Kasım 2013 Cuma

41 kere maşşallaaaah ! :)

Laaayn 41 oldum...
Henüz olmadım olmama bir kaç gün var...
Tamam kutlamanız için günü yazıcam 24 Kasımda olcam :)

Yolun yarısı asıl şimdi başlıyor...
35 değil yolun yarısı... Şimdi...
Cahit Sıtkım bozulmasın 21. yydayız anca görüyoruz göğün başka renklerini... :)

Yaş 41!
41 kere maşallaaaah!
Aman tahtaya vurmadan, poponuzu kaşımadan okumayın yazımı!
Bi bok olur, nazar değdirdiniz diye sizden bilirim! walla... 

Şair taşın sert olduğunu geç fark etmiş... Ben 11 civarı öğrendim taşın sertliğini...
Su insanı boğar, ateş yakarmışı nerdeyse bebe iken öğrendim...
Hayatın her zevkini ve acısını tattım sayılır şu 41 senede...
Varlığa doğdum, yokluğu gördüm...
Çokken azaldım...
En çok sevdiklerini kaybetme acısını yaşadım...
41 sene bana göre az, gençlere göre çoook... Bence azcık olan 41 senede ne acılar, ne hüzünler, ne mutluluklar, ne kayıplar deneyimledim...
Başarılar diyemicem maalesef... çook yetenekli bi mimar olsam da sabırsız yapımdan dolayı çook posta koyup ayrıldım işyerlerimden... Umut vadeden mimarken sabırsız mimar statüsüyle hep posta koydum iş yerlerime, patronlarıma... 

Yapacak bişi yok, beni çalıştırmayı onlar bilemedi... :p
Yüreği hep ateşle kavrulan biri  cayır cayır yanarken sabredemiyor... 
Hayat...
Empati yetiniz yoksa anlamazsınız beni... :)
Boş verin...

Yaş olmuş 41...
Yolun yarısı...
Cahitimin dediği gibi şakaklarıma kar mı yağdı ne?
Bu çizgiler ne???
Nicedir yüz yogasını da erteliyorum...
Erteliyorum ama 40 uğurummudur, millet manyakmıdır bilinmez, çook çıtır hayranım var!
Diyorum 50'den önce çıtırlar olmaz... Anlamıyorlar...Arada modum-moralim düşükse izin veriyorum bana yazmalarına... Mod yükselir yükselmez dalıyorum onlara höööyt diye... :)))
Çıtır hayranlarım 40'larındaki kadınları benim gibi gel-gitli bişi sanacaklar mukadderaaat !!! :))

41 laaayn!
40'a Amsterdam'da girdim... kafam dumanlı... Çıtır İngilizlerle...
Ne manyak hatunum! Dostlarınla yuvanda girsene...
Yoook! Ayık 40 olmam ben diye tutturdum!
Güzel girdim ama hayat...
40'ların başına anneanne acısı damga vurdu...

Ozy'nin hayatı kayıpsız olur mu?
Bu son artık dediği sevdalısıyla da 40'da vedalaştı...

40'da da sevda defteri bitmedi...
Görücez bakalım 40'da aşklar nasıl oluyomuş...
Hoş hala benimle evlenip çocuk yapmak isteyenler var... Bu demek ki ümidi kesmek için erken... :))

Ayva sarı nar kırmızı sonbahar çocuğuyum ben...
Şair güzel tarif etmiş...
Şehrimden, alışkanlıklarımdan, dostlarımdan, medeniyetten uzak bir yerde ruhum biraz dinlenmek istediğinden bir sahil kasabasında inzivadayım...
Erken geldi emeklilik ruhuma...
Ruhum ve kalbim yorgun...
Bedenim henüz 41 değil...
Göz çevrem biraz öyle ama mukadderaat !!! 
Biraz kaçmak istedim...
Biraz saklanmak...
Biraz düşünmemek...
Biraz toprakla uğraşıp, ektiğim tohumlarla bende yeniden doğmak istedim...
Her gün artan beyazlarıma alışmak ve kızım korkunun ecele faydası yok git şunlara gölge yaptır diyecek cesaretin gelmesi için saklanmak...

41 kere maşallah bana...
Geçen sene 40 yazımda yazmıştım pişman olma yapmadıkların diye... Ama insanoğlu bu pişman olmadan ah vah etmeden arada geriye bakmadan duramıyor...

En büyük pişmanlığım mesleğime... Kariyerime... gez geç ve yanan ruhum yedi kariyerimi...
Yuvaydı-çocuktu derdim yine yook! :))
41'imde derdim anamdan destek almadan jeep alabilecek yetimin olmaması... :)))

Görmek istediğim çook ülke var...
Yeni yaşımda dileğim listenin azalması...
Birde Çeşme'de durmadan elektrik kesilen bi yerde aşksız olmaz diyip aşk! :)

Her doğan gün dert değil be Cahit'im...
Her doğan gün yaşama şükrediş, mutlu oluş...
Hele böyle bir sahil kasabasında...
Beyaza da, kaz ayaklarına da...her şeye şükür burda...
Walla Cahit'im az yesem taşım hala... :p 

Hayat her şeye rağmen güzel be!
Hüzünlerimle, acılarımla, deli dumrul hallerimle ben ve dostlarım beni sevdikten sonra...
Yıllardır dost bildiğim aynalar hala dost iken bana...
41 kere maşallah beeee!  ;)

41 senenin izleri bedenimde gözlerimde ruhumda...
Farkındayım artık orta yaşım...
Ama ne yapalım... 
Her yaş güzel...
Tek üzüntüm 33 kadar söylemesi seksi bir yaşın bir daha olmayışı... ;)
43'ü 33 kadar seksi söylemeyi deneyebilirim galiba :ppppp
Ben ve 41!!! walla pek inanarak söylemiyorum yaşımı... aynalarda öyle demiyo...
Bilemedim...
Bi hesap yanlışlığı var ama osssun...
Kafa kağıdı 41 der... Ruh moduna göre der... Mukadderat!
Cahit'im demiş Kimbilir nerde kaç yaşında? hıh ondan...
Kaşıyın poponuzu, kadın 41 kere maşşaaallaaah ! :p

Hiç yorum yok: