Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Kasım 2013 Pazar

İtaaat ve Ozy ?!?!

Ne zaman öğrendim acaba benden, bizden büyük bir güce itaat etmeyi?
Ben ki itaatsiz... ben ki asi ruhlu...
Nasıl zamanı geliyor da o sesi içimde duyup sabırla itaat ediyorum...

Akan yaşlarım, yanan yüreğim bir anda kuruyor...
İçimde bir an öyle bir ses oluyor ki sabır diyor bana...
Sabredip yaşayacaksın bunu...
Deli gücü gelmiş, duvarları, taşları yıkacakken munis bir kedi oluyorum...
Başım önüme düşüyor ve ne kadar yansam da, ateşimden kor olsam da itaat ediyorum...

Çok erken öğrendim itaat etmeyi...
Savaşamayacağın, kabullenmen gereken bir güç olduğunu...
İçinde sus ve itaat et diyen sesi duyduğunda terbiyeli, söz dinleyen bir kız olmayı çok erken öğrendim...

Bu gün isyanlardaydım!
Bahtsız bedevi gibiydim!
Herkesin başına bişey geldi!
Sınav, kaza, işten çıkma... Hatta boşanma bile !!!
Ne bahtsızım laaaaan dedim!!!
41 kere maşşallah derken nazarı ben mi değdirdim kendime?

Tekliği, yalnızlığı seven ben bu gün sevmedim...
Bu gün bu gurbet elde canım çook acıdı...
Kendimi eylecek onca şey olmasına rağmen bir güldüm bir ağladım...
Koydu bu gün yalnızlık!
Senelerdir beni tanıyan bir kaç sene evvel Alaçatı'ya yerleşmiş arkadaşımın bile İstanbul'a gideceği tutmuştu!
Hatta patronumun bile !!!

Laaaayn Migrosta ki balıkçım yerimde olaydı bari !!!

Akşam üstüne kadar eyledim kendimi...
Sonra 8.5 cik alkolüyle Duvel önce bi mutlu sonra pek bi hassas yaptı beni...
Anamdan gelen yak bütün mumları ve dilek tut emrine itaat edip terasta kocaamaaan mum tabağının içinde tüm mumları yaktıktan sonra bi katılma krizi geldi...
Başımı masaya dayamış, köpeği kaçıracak türden böğürmeye hazırlanırken o ses belirdi !

Yalnız kalıp güçlü olmayı deneyimlemeyi sen seçtin!
Güçlü olmalısın...
Sabırlı ol ve yaşa dedi...

İlk bu sesi babamın ölüm haberini aldığımda duymuştum...

Ben içimde fırtınalar kopsa da millet gibi sevgilisine, patronuna, eşine dostuna saldıramam...
Bu ses içimden dünyaları başınıza yıktırtır ama dışardan ketum bir sükunete büründürür beni...

Ses bunu yaşayacaksın dedi...
Benim dilimin ucuna gelen, boğazımda düğümlenmiş çözülmeyi bekleyen koca koca hıçkırıklarım kaçtı...
Yüreğim sakinleşti...
İtaati sevmeyen Ozy itaat etti...

Ozy, gıcık oldu...
Yan yan ters ters kendi içine baktı...
Sabır çekirge sabır çekirge bi koyacam görecen çekirge dedi...

Kabaran deniz geri çekildi...
Deneyimlemek istediğin şeyi sonuna kadar deneyimlemek zorundasın... 
Bunu öğrenmek istedin öğreneceksin dedi...
Bıdı bıdı...
Geyik yook !
Eeeh !!!
Bu ne biçim doğum günü laaayn oldu!
O yok bu yok kendi iç sesinle bile geyik yook !!! İtaaat var, deneyim var !!!

Daha öncede tek kalmışlığım var...
Kıbrıs'da bir yılbaşı akşamı...
O zaman 20'lerimdeydim... o yüzden mi koymamıştı yoksa bir kaç gün sonra eş-dost, sevgili gelecek bildiğim için mi?

Şimdi geçen arabalar bana gelmiyor, terastan baktığım yoldan benim için bir kafa gözükmüyor diye mi böyle oldum?

Yalnızlığı seven Ozy'ye ne oldu?
Harbiden ne oldu yahuuu?

Ve itaati sevmeyen Ozy, nasıl oluyor da o sese itaat ediyor?
Yaylar biraz 6. hisleri kuvvetli mahluklardır...
Ben bulaşmam o yönlerimize...
Arada böyle kendi kendime bi aydınlanma, bi farkındalık, iç sesin höytüyle bi kendine gelme hallerim vardır sadece...

Vardır ama ulan Ozy'yi anca Ozy'mi adam edebiliyo?

Geyik bir yana, deneyimleyeceğim ben dediğim şeyi evren benden ciddiye almış...
Tek mek, gelensiz gidensiz, istediğim kadar göz yaşı döksem de yırtınsam da bu gün kader, evren, tanrı neyse ne kimsenin yanıma gelmesine izin vermedi...

Musti İzmir'den geldi telefonunu duymadım şarjı bitti, geç uyandım İzmir'e geri döndü...
Belgin ablam evin önüne kadar geldi kaza yaptılar görüşemeden geri döndüler...
Bu gün evren dedi ki bana anca sanalda... gerçekte yok sana!
Oki doki!

Oooooom güçlü olmayı deneyimlemek istedim, sanalın yetersiz olduğunu gördüm ama madem herkesin sanalıyla yetinmem gerekiyo tamam!

Dolapta daha Duvel var di mi?
O sesi bi ben duymuyom di mi?
Alemdeki tek itaaatçi ben miyim leeeyn?
2 Duvel de böyle oluyosam o yeaaaa 3. de deneyek! :ppppp

Şakalar ve geyik bir yana itaat edip, sabırla öğrenmem gereken şeyler var... (mış) :)))

Hepide hepi deee böört dey miiiiiii...
Laaayn seneye uçak kazası geçirseniz de ruhunuzla kemiklerinizle yanımda olun laaaaayn !!! :)))))
Seneye tırtarım ben walla... :ppppppp
Neyseee ooooom!
İç ses çok geyik yaptın dedi...
Üüüüfff Oki doki...
:p


Hiç yorum yok: