Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Kasım 2013 Pazar

Kasımda Çeşme Günlüğü :)

Bir pazar keyfi yapayım dedim... Çok sevdiğim Ilıca Plajıma gideyim sahilde yürüyeyim varsa açık bi yer bi kadeh bir keyif kaçamağı yapayım dedim...

Evin durağından bindiğim dolmuş şoförüm pazarları 15 dk da bir var dolmuş dedi... Az insan oluyor o yüzden... Eyvallah dedim, Ilıca Öğretmen Evi'nin orda attım kendimi...

Önce seracıma uğradım... Ne zamandır almayı planladığım kış bahçesi çiçeklerimin bittiğini öğrenince yıkıldım... Gelir mi dedim, Hollanda'ya kışın gönderim yok gelmez dedi... Waaay oldum Hollanda'da beğenip her köşe başında fotoladığım saksıların içi benim memleketten mi gidiyormuş yani oldum... Oldum ama çiçeğe ulaşmak imkansız... Arabam olsa Urla'daki seralarda bi ihtimal bulma bahanesiyle yol yapardım...

Çiçeği internetten bulurum yeaa nolcek diye sahile vurdum kendimi...
Oyyy nasıl güzel bir 10 kasım! Hava sıcak, deniz çarşaf, Ilıca koyum öyle bir mavilikteki aşktan çıldırmamak elde değil !

Keyiften ağzım bir karış açık, İstanbul'daki dostları çatlatmak maksadıyla olmasa da  çatladıkları bi sürü foto çeke çeke yürürken bi gözümde açık mekan avında...

Yok anam yok!!!
Güzelim havada bırak alkolü-kahveyi 1 gr su alacağın yer yok!!!
İzmirliler size kızınca bana kızıyosunuz sonra yaaa... Böyle hava İstanbul'da olunca biz teeeee nerelere gidip geliyoruz! Sizler güzelim Çeşmenize sahip çıkmıyorsunuz, çıkanı da bizden değilsin diye kovalamaya çalışıyorsunuz !!! 

Ay hava nefis! Kaymak! Mavi nasıl bir mavi... 1 kadeh biracık içmeden olmaz!
Olmaz ama açık yer yok! Yakındaki marketlerde kapalı... Geri dönüp Ilıca'nın içine gir Migros'a git! Aaaay dedim yoook neyse parası Sheraton abiden faydalanim...

Anam o neee? 5 yıldızlı otel de de in-cin top oynuyo... Güvenlik hanfendi anca arzunuzu lobi bar gerçek kılabilir dedi...

Hayda... kumsalı bırak, karanlık koridorlardan lobiye çıkan merdivenleri bul, lobi bara dal...

Sahilde bir bira keyfi yapmak istiyorum dedim, bardaklı mardaklı mümkünmüdür...
Barmen mümkündür dedi, ancak...
Ancak?
Fiyatlarımız biraz pahallıdır...
?!
Laaayn Sheraton dan bi bira içemeyecek kadar fakir fukara mı görünüyom ?! Tamam üstümde yırtık jean var ama o moda!
Bebem ben aslında multi milyarder bi hatunum ama şu an koşullar nasıl desem biraz sarsık... sarsık ama olsa olsa 20 lira olacak bi biraya da param var yahuuu! 
Tipim de ne gördü ki böyle dedi bu şimdi?! Kolda rolex boyunda tiffany ama... :p
Tamam biraz pazar sevişgeni kılığındayım ama?
Neyse takmadım takılmadım adama... Dışardan gelenler fiyatlara olaymı çıkardı nedir... Bi travmatik durumu vardı abinin... :))

Aldım biramı çerezimi sahile indim... o ne? hiç temiz şezlong yok! hepsi kum içinde... Yerim leeyn sizin 5 yıldızınızı !!!
Geçtim iskeleye... Çöktüm yere... Güneşe verdim yüzümü, gülümsemem yüzümü kapladı... Kedi gibi mır mır mır... Bi keyif bi keyif... Tek bir kadehte çakır olma keyfini bi Çeşme'de yaşıyorum. Biradan çok doğası beni çarpıyor...

Ilıcam'ın nefis maviliğinde biramdan usul usul yudumlayarak güneş ile seviştim...

Sevişme bitti kalktım, bu gün pek bi sevişgen olduğumdan Kırçiçeği'ne gidip Nazilli Gülü ile de aşk yaşim dedim... Oh miiis yaşadım... Çok sevdiğim ısırgan otlu pidelerinin mevsimi başlamış artık... yarından itibaren ısırgan keyfi var... İstanbul'a gelmiyor ısırganlar... :( Dostlarım bu lezzetten mahrum kalıyorlar. :(

Aşklar meşkler yapıldı, eve gitme vakti geldi... Eve gitmeden Ilıca 3 M'e uğrayayım kış sezonunda bizim 2M'e gelmeyen yoğurt ve ayran markamı alayım dedim... 

Yaptım alışverişi ana yola doğru yürümeye başladım... Dolmuş geçerken el ederim binerim diye...

Yürü allah yürü... dur bekle, yine yürü... Bu nasıl 15 dakikada bir dolmuş yahuuu?

Yok gelmedi... Gelmeyince açtım MP3'ün sesini, tabana kuvvet diyerek, nasıl tarif edeceğimi bilmediğim melisa ve kekik kokusu karışımı Çeşme'nin kokusunu içime çekerek tam 50 dk yürüdüm !!! 3.2 kilometre!!! Elimde Sütaş ayran ve Sakıp Ağa süzme yoğurt poşetimle...

Artık bozuldularsa mukadderaaaat !!!
Power fm akşam üstü güzel çalıyordu... Parçalar beni çook gaza getirdi eyvallah da, şu güzelim Çeşme, güzelim Kasım gününde de yaşıyo olsaydı ne olurdu? 

Dolmuşlar veya belediye otobüsleri vızırsasaydı...
Sahilde açık bir sürü mekan olsaydı da 16 liralık birayı pahallı bizim biramız diyen barmene gıcık olmasaydım? 

Çeşmenize sahip çıkın yahuuu!
Aha bak gelirler böyle 5 senelik yazlıkçıyken kalırlar sahip çıkarlar, hötlerler zötlerler ! :)

Neyse, Çeşme dolmuşları sayesinde ne içtiğim 1 kadeh bira ne yediğim 4 parça Nazilli Gülü kalmadı bedende... Yaktım onları :)
Saolun dolmuşcular sayenizde fit bi 41 olcam şşşş ;)

Çeşme eylemlerim sürecek! Barmene gidip zeeeengin ama fakir görünümlü bi kız vardı hatırladın mı yapcam ben ! :pppp

:)))

Hiç yorum yok: