Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Nisan 2008 Çarşamba

Adaşını bul...

Son zamanlarda Amerika'da insanlar yeni bir uğraş edinmişler...
Google'a girip adaşlarını arayıp, bulup, clup oluşturuyorlarmış !!!
Hatta bir kadın adaşları üzerine yaptığı incelemeyi anlatan bir kitap bile yazmış !!!
Addaşlarının hepsi hemşire ve çoğu tazciz veya tecavüz olayı yaşamış kadınlarmış...

Bir insan addaşını niye merak eder?
Ben etmem şahsen...
Bana ne diğer ozy'lerden... de... Davranış bilimcileri bu durumu normal olarak değerlendiriyorlarmış !!! Bence davranış bilimcileri normal değil !
İnsanlar benzer harflere sahip kişilere daha fazla yakınlık gösterirlermiş, bilimciler öyle demişler...

Şincik, genellikle ortaokulda yapılan hoş zamane gençlerinin artık yapmadığını tahmin ettiğim isim, gün ve ayı yazarak bi fal bakma olayı vardı... Onda ne kadar çok ortak harf o kadar iyiydi de... Gerçek hayatta harfin ne, ne kadarı uyuyo bana diye bir davranış ve düşünce hiiiç sergilemedim, sergilemeyide aklıma getirmedim ve getirmem de...

İnsanlar mı git gide tuhaflaşıyor...
Onlar mı normaaaal ben mi anormaliiim...
Google'ın derin araştırma deniiznde araştıracak konu bulamadıklarından mı bunu yapıyorlar...
Mukadderat diyorum !

Napsam naaapsam, sudan sebep bişeyle ilgilensem ama neyle diyenlere girin google'a adaşlarınızı bulun, tanışın, kaynaşın derim... Baksanıza davranış bilimcileride normal karşılıyooo...

Walla bi benim merakımı cezbetmedi adaşlarım...

Hiç yorum yok: