Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

17 Nisan 2008 Perşembe

İstanbul'un taksileri...

İstanbul'un taksilerine bir çözüm bulunmalı artık !!!

Sabah sabah başkasının siniri, mutsuzluğu, asabiyatı nedeniyle arka koltukta gerilmek hiç hoş olmuyor!
Be adam derdin nedir sabah sabah !
Tamam işe yetişeceğim ama tabakaneyede bilmem ne yetiştirmemiz gerekmiyor !!!
Gaza basıyor, frene basıyor, sağlıyor, solluyor...
Çantamı kafasına geçirmek istiyorum !
Madem sorunsallısın, afyonun patlamamış çek kenara normalleş ve öyle geç direksiyonun başına !!!

Birde öğleden sonra 3 sularında deli ediyorlar beni...
Duruyor, nereye gideceğinizi soruyorlar, sebep diyorum... arabayı bırakacağımda...
İstanbul'da tüm taksiler neredeyse Etiler civarından. Hepsi arabayı bırakmaya o tarafa gittiğini söylüyor...
Bi gün bir tanesini takip edeceğim ve merakım sonlanacak...

Ciddi olarak taksiler konusunda birşey yapılmalı...
Kabalar, yolu bilseniz bile dolanbaçlı götürüp 2 lira fazla kazanmak için sizi kandırmaya çalışıyorlar, sahte para alışverişi yaşıyorsunuz, valizinizi, yükünüzü bagaja artık siz koyuyorsunuz...

Metropolüz değil mi?
Diğer metropolerde taksiye bindiğinizde içinizde bir acaba kuşkusu yaşıyormusunuz?
Trafik canavarıyla flört ediyormusunuz?

Kültür başkenti olacak memlekette önce yaşayanlar eğitilmeli diyorum ben...
Tarihle, etkinliklerle olmaz... Bir bütün olarak hepimiz elden geçmeliyiz de...
Nerdeeeeee...

Hiç yorum yok: