Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Nisan 2008 Çarşamba

PPİNA...

Ne biçim bir toplumuz...
Sapık, sapkın...

Cuma çoktan cumartesi olmuş... saat sabah 0230 suları... eve geliyorum...
Annem ayakta...
Hayırdır diyorum, beni mi bekledin...
Çok üzgünüm diyor... Önce tecavüz etmişler, sonra öldürmüşler...
Sessizce odama gidiyorum...
Neredeyse burnumuzun dibi sayılacak Gebze'de...
Ben düşüne düşüne uykuya dalıyorum...
Annem bütün gece evin içinde üzüntüyle dolanıyor...

Giusseppina Pasqualino di Marineo... Ah ne kadar saf bir arzuyla çıktın yola... Ama bilemezdin Trakya'nın ötesinin aç olduğunu...
Doğu erkekleri kadına açtır.
Din, ahlak, toplum bi sürü kuralla yüzyıllardır, sevdiğinin elinin ucuna bile dokunamaz...
Dokunamadığından da en saf arzuları bile zamanla içinde birike birike...

Milletimden mi yoksa erkeklerden mi tiksineyim bilmiyorum.
Ama bildiğim bir şey var, kadınların uygulayacağı şeriat yasalarını destekliyorum.
Adamın keseceksin pipisini, etrafa kanları savrulula savrula memleket turuna çıkaracaksın ibret olsun aleme diye...
Hıh tam 12 Eylül mantığı... sallandıracaksın Taksim meydanında bi kaç tanesini bak yapıyorlar mı bidaha durumu arzum !

Kimdi hatırlamıyorum bundan 1 sene önce zannedersem bir yazar köşesinde yazmıştı: Her şeyin yasak olduğu, el ele bile tutuşamadan yürüyen bu gençler ve gelecekleri üzerine bir yazı... Ve onlardan Türkiye'nin sapkın gerçekliğine bir bakış...

Milletin derdi dünyaya rezil olduk, AB kriterlerimize uymayan bir davranış...
Hastamısınız ya...
Yılbaşında Taksim meydanında mıncıklanan ecnebi hemcinslerimizden daha fazla kendi milletimizin kadınları ne tacizlere maruz kalıyor... Onların canı can değil mi?

Bir kadın tek başına veya arkadaşlarıyla gezemeyecek mi, eylenemeyecek mi?
Şortla, mini etekle dolanamayacakmı?
Otostop çekmek illa kötü kadınlık mı çağrıştıracak?

Ppina için çok üzgünüm...
Ama kendi topraklarımda ki kadınlar için daha çok üzgünüm...

Erkeklerimizi biz bu hale getiriyoruz...
Cıs, yassak, konuşma, bakma...
Daha tazecikken günahsız davranışlarımıza tüüü kaka, günah, ayıp'ı yapıştırıyoruz...
Dokunamayan, söyleyemeyen, sevmeyen bir toplum oluyoruz...

Cümleten terapiye girmemiz lazım...
Ppina gibi niceleri var...
Gözü dönmüş, sapkınlar aramızda dolanıyor...
Kadının tahrik unsuru sayılmasından cezaları hafifliyor...

İtalya'da bir kaç milletvekili bluejean giymiş kadının tezavüzü çağırdığını söylediği zamanları hatırlıyorum...
Gelinlikte Arabesk filminin tecavüz sahnesini çağrıştırmış olabilir...

Bu olay ilk olsaydı neyse der geçerdik...
Ama, Taksim'de, Antalya'da, Anodolu'da niceleri yaşanmakta...

Üzgünüm...
Tiksiniyorum...
Toplumun topuna terapi diyorum...
Diyorum ama önce ibret olsun diye pipi kesmek lazım diyorum...

Kadın olmak bu kadar zor, can acıtan, inciten olmamalı...
Erkek olmak bu kadar zalimce, tiksindirici olmamalı...

İnsan olmak...
Ah ah bi onu başarsak zaten...
Kimsenin barış yolculuğuna çıkmasıda kalmaycak...

Hiç yorum yok: