Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Nisan 2008 Cuma

Egosuz, kaprisissiz müşteri...

Sabahları mızmızın, huysuzun alla hıyımdır.
Beğenmem her kahvaltıyı... Hani ... ye denen tipler vardır ya bazen onlardan olurum.

Gözümü açar açmaz bişi yiyemem...
Önce kahvemi içicem ağır ağır yanındada sigaramı...
Sonra kahvaltı... Ama kahvaltıda da her gün aynı şey olmicak... Mümkünse açık büfe zenginliğinde olsun (Babam padişah anam sultandıya... o bakımdan )ben hıım hıım diyip ruhuma göre seçivereyim...

Bu arzum bitek tatillerde oteller sayesinde oluyor! :(
Evde en az 3 çeşit peynir, uno kepekli ekmek, zeytin, nestle fit zımbırtısı şanslıysam puaça , arada da babadan kalma alışkanlık havyar klasik kahvaltı menümüz... Çüşiiiim dimi...ki bu hafta içi menüsü... Nankörüm işte... çiğ süt emmişim işte ! :p

Sabahları pastane ürünü yemeği seviyorum. Hele geç kalınca ofiste en güzel kahvaltı onlarla oluyor. Yeni eve taşındığımızdan beri peleki'nin sabah müşterisiyim. Ve aldığım tek şey oradan sabahları küçük yuvarlak pizza. Ve limitte hepsinden ikişer tane... yok öyle şu kadar gram mıram... Çeşit azsa maydanozlu küçük üçgenler ekleniyor...

Bu kadar basit...
Eve ne zaman taşındık? Ocak galiba...yaklaşık 4 aydır her sabah olmasa da çok sabah bu menüyü sipariş eden bana bu sabah ağır bir sorumluluk yüklendi...

Kapıdan içeri girdim, daha ağzımı açmadan kasadaki, pizzalardan ikişer tane dedi... Leeyn her yerde müdavim krallığı kurmuşum diye gülerken kasadaki devam etti:

-Ne istediğini bilen müşteriye can kurban dedi... Geliyor, bakıyor bakıyor, içerisi müşteri kaynarken soruyor o ne bu ne, sonra hep aldığını alıyor...
-Yaaa... (acaba wah wah mı deseydim. arada ne desem doğru olur düşüce krizi yaşayan bi tek benmiyimdir? hödööö adamı dinle ozy bişi diyo)

-Egolarını tatmin ediyolar... Kompleksliler... Boşken söylemiyor, doluyken uğraştırıyor...

Amanın bu adam beni makul biri ilan etmiş durumda ! Oysa ben buzdolabının içi full çeşit dolu olsada yiyecek bişi yok hııh yapabilecek bi mannakım !!!

Bana ne istediğini bilen egosuz, kompleksiz müşteri titrini yakıştırmış durumda da... ya bi sabah tezgahın önünde dikilip one bu neee şu ne diyip ikişer tane pizza ver dersem?

Tanrım diyemeyeceğim !!! Fırınım bana ne istediğini bilen egosuz müşteri sorumluluğunu verdi...

Oooo tanrııııım...

:p

Ehe günaydııııııııııııııııııın

Hiç yorum yok: