Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Eylül 2011 Cumartesi

Bi Eylül günü... ;)

Dünden beri Çeşme'de kapanışlar hızlandı...
Koli almak için yolumun üzerinde ki Ilıca Migros'a uğradım... 2 gün sonra kapanıyoruz dediler, koliler bize lazım...
Waaay oldum yaz şimdi gerçekten bitiyor işte...
Ordan Ilıca Plajına gittim...
Bom boooş bir kumsal...
Tüm Beach kafeler kapanmış... Sadece 1 tanesi aheste aheste toplanıyor... 06 plakalı bir kamyona miderleri koyuyorlar...

İçimi burukluk kapladı... Hiç görmemiştim boşalırken ki halini...

Yıldız Burnuna direksiyonu çevirdim bu sefer... Yaz akşamlarında kalabalıktan yürünmeyen 5253. sokak tenhaydı... Denizde toplasan 10 kişiyi bulmaz son keyifciler vardı... 

No 15'e çöktüm... Çay söyleyip gazete keyfi yaptım... Eylül başka bi türlü ısıtıyordu bedeni, rüzgarda sonbaharın kokusu vardı, etraf sakin ve huzurluydu...

Keyiften sonra kalktım, Yıldız Burnun'da yürüyüş yaptım... Ilıca balıkçı barınağınıda geçip, daha önce yürümediğim sahilde yürüdüm... Eski sitelerin önünden geçtim... Kapalı panjurlara baktım, kayalara vurup taneler sıçratan deniz bacaklarımda tuz benekleri yaparken keyifle tenhalığı, rüzgarı tadımladım...

Geri dönüşü sahilden yapmadım... Sitelerin içinden yaptım... Oturmuşluk-yaşanmışlık-tenhalık vardı... Yılların siteleri, eskimiş ama bahçeleri yılların verdiği güzellikte...İçeri giremeyen rüzgardan fırsat son gayret yakmaya çalışan güneşle birlikte şimdi boş kalmış hayatlara bakarak yürüdüm...

Arabaya atlayıp bu sefer direksiyonu Dalyan'a kırdım... Yolda okul öğrencilerini gördüm... Topuklu patili, yanık bedenlerini sergileyen hatunlar yerine kaldırımlarda şimdi öğrenciler endam ediyordu... Değişik ve güzel geldi... Okul çocuklarıyla dolu bir Çeşme...

Dalyan'da Körfez'e çöktüm... Güzel bir akşam üstü keyfi yaparak karnımı doyurdum. Doyurdum ama yazın geldiğimizde mezeler daha iyiydi sanki... Çok tadı damağımda kalmadı bu sefer... Yaz için özel mezecilerimi var acep?

Akşam üstü 6'da evimdeydim... Elimde hortum bahçemde...

Boş bir Çeşme'de keyifli bir gün geçirdim... Bilmediğiniz ya da daha önce gitmeyi akıl etmediğiniz yerlere gidip dolanma zamanı şimdi... Sanki sırf size aitmiş hissini yaşıyorsunuz... Sakinlik-sessizlik her zaman güzel bir şey değil ama Eylül'de Çeşme'ye yakışıyor... ;)

Hiç yorum yok: