Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Eylül 2011 Cuma

Dervişim dermişiiiiim ;p*

Hayat bazen bize oyunlar oynuyor...
Tanrıya planlarından bahset ve sana gülsün derler ya...
Arada en baba komedyen oluyorsun... ;)

Yaşam seçimlerden oluşur derler...
Ben bu söze her zaman inanmam...
Ama bazen istemeden 'seçmek' veya 'seçilmek' zorunda kalıyoruz...
İsteyerek ve istemeyerek farketmiyor...
Hayat bazen kısa çöpü çektiriveriyor...

Rahmetli büyük amcam, gün doğmadan neler doğar derdi...
Bazen günün doğması 24 saatlik zaman diliminde olmuyor...
Bazen geceler çook ama çook uzun sürebiliyor...

Gün doğmadan neler doğara inanıyorum...
Bazen gerekli olduğu için seçimler yapmaya ama boyun eğmemeye inanıyorum...

Tutsaklık-boyun eğme pek benim tarzıma uyan şeyler değil...
Ama bazen bir sonraki adım için bunu yapmak gerekiyor...

Gün doğmadan neler doğarın gerçekleşebilmesi için zaman gerekir...
El-Gazali 'Bir etki, sadece onun için tanınan süre dahilinde bir tutum sergilendiği taktirde gerçekleşebilir' demiş...
Bazen tanınan süre uzuuuun olur...
Ve sabırla beklemek gerekir...
Ve sonunda gün doğar ve olması gerekenler olur...

Günün doğmasına zaman var... Doğana kadar da yapılacak çook iş, yaşanacak çok şey var.

Sahip olduğun inanç, ettiğin şükürler ve bağlılığın seni gününe götürecekler şeyler...

Ama önce sabır... Sabırsız hiç bir şey olmuyoooor...
Sabreden derviş muradına erermiş...

Dervişlik yolunda ilerleyen dostuma... ;)

*Leeyn o kadar Hindistan'a gittin, budanın allahı oldun hala biz sana oooom yapıyooos !!! Tersi olmalıydı alooo !!!... :)))

Hiç yorum yok: