Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Eylül 2011 Cumartesi

Kırmızı başlıklı manikürcü ırıspıııı !!! ;p

Manikürcüler bazen hasta ediyorlar beni...
İlk başta gıkları çıkmadan her istediğinizi yapan hatun bir gün geliyor ve kırmızı yaaaa kırmızııııı diye tutturan ve sizi anlamsızca bayan biri olup çıkıyor !!!

Evladım, french bile benim için şu yazlık yerde afilli bişi hele hem elime hem ayağıma kırmızıııııııııı oooo canım benim, kafamıda bidudilerle sarın da, 3. sınıf nişan solanunda kardeşinin nişanında endam edecek görümceler gibi olim !!!

İstemiyorum canım...
Ama hiç renk kullanmıyosunuuuz...
Benim giydiklerim ve kişiliğim renkli bi de tırnaklarımın reeenkli olmasına hiiiç ihtiyaç yok!
Ama Ozy hanııııııııım...
Hanımını pipilicem şimdi... Töbe yarabbim is-te-mi-yo-ruuuuum !!!

Aaaaaaa !!!
El benim ayak benim zevk benim üleeeyn !!!
Her gittiğim yerde bi süre sonra kırmızı sendromu yaşamak deli ediyo beni !!!
Gelirken yanımda getirdiğim flormar'ın 344'ü için yaz günü bu soğuk renk olmazki diye burun büküyo...
Canım, Arçelik marka bulaşık makinesi kurbanıyım bu yaz. Makine çalışmıyooo, servis geliyo gidiyo 2 gün sonra cıksh!

Her allahın günü elimde bulaşık yıkıyorum, eldivenle bulaşık yıkama deneyimim bardak sayımızda ciddi bi azalma yaratınca vazgeçtim!
Her gün yüzmeye gidiyorum, bahçeyle uğraşıyorum... Bu renk yaz günü tırnaklarımı onca uğraşa rağmen bakımlı gözteriyo ve dişlerimden koruyooo !!!

Siz manikürcülerin almayı unuttuğu ufacık bi etcik yüzünden benim bünyemde bi kurt kadın ürüyoooo o eti makas yerine dişlerimle yok etmeye çalışıyooo... Ve ex bi tırnak yiyen olduğumdan eski bağımlılığıma dönmem senin unuttuğun et parçasının büyüklüğüne ve etin ne kadar zevkle kemirilir bir yerde olmasına bağlı !!!

Sen şimdi ellerime kırmızıyı sürücen, burdan eve gittikten yarım saat sonra bahçe eldivenlerimi giyip bahçeye inip ayrık otu toplicam, ondan sonra akşam yemeği hazırlığına geçicem sonra bulaşığına... Saat 12 olmadan kırmızılar balkabaaa olmuş olcak ve ben ucu acıkta olsa çıkmış tırnaklarla uykuya dalamayacağım için gece gece 10 kere asetonlu pamukla aşk yaşicam !!!

Bütün bunları yapmayacak olsam dahiiiiii, taş üstünde yaşayan deli Bekir'in dişisi modunda kıçımda mini şort-üstümde atlet dolandığım şu yazlık yerde ellerimin ayaklarımın kırmızı olması bana hoşluk değil iğrençlik verecek evladıııııııım !!!

Türk kadını kırmızı oje delisi olsada Türk erkeği kırmızı ojeli elleri-ayakları pek sevmez !!!
Ama hatunlarımız inatla kırmızıya boyarlar!
Acep hepsi benim gibi manikürcü baskısı sonucu mu kırmızılar?

Kocacım wallahiii billahi kız çok ısrar etti, bida size manikür yapmam dedi... Onun gibi iyi manikürcü senden iyi koca bulamam amma iyi manikürcü iyi kocadan da önemli geldi o an... ühü ühüüü affet gurbanım olaaam...

:pppppp

Allam yaaaa !!!
Kızın elinden zor kaçtım wallah billah !!!

Ayaklarımın fetişist hastaları olsada benim ayak parmaklarımda kırmızı güzel durmuyor... Doğrusu french harici hiç birşeyi ayaklarıma yakıştıramıyorum ben... Haa gün gelir bi gece patisi için görünen parmakları kırmızı ederim o ayrı ama  sebepsiz yere sırf reeenk kullanmıyorum diye işim olmaaaz !!!

Ellerimde fena durmuyor ancak, benim erkekimde tipik Türk erkeği olduğundan sırf moral olsun diye sürdürdüğümde bile eeeeğğğ yapıyo!!!

Benim eller sadece kışları kırmızı olur... O da, kışın kasvetinin iyice içe işleyip baydığı günlerde...

Bendeniz adamların hep ölüp bittikleri hep isteyip durdukları ama sahip oluncada çok sadesin beaaa yaptıkları hatun grubundanım. Belkide bu grubun tek üyesiyim !!! :ppp

Adamlar niye böyledir? Hep sade isterler sonrada sadeliğine laf ederler!!!
Bu ilişkimde sorunum yok çok şükürde, geçmişe bakınca laf edenler için bıyık bıraksaymışım keşke diyorum... Sadeliğimi bozdum sençiiin hormonlarımla oynadım ve veee senden gıllı, senden afilli sakal yaptım yavruuuum... :pppp

Neyse efem, bi benmiyim acep kırmızı saldırısına uğrayan yoksam ara ara tüm hatunlar uğruyor mu merak ediyorum !

Bu sene gri ocelere taktım kafayı... Bayıldığım tonda bi tane buldum kız yine söylendi hep gri hep gri diye... Töbeeem allam, sonunda modaya uyduk yine yaranamadık laaaan oldum !!!

;)

Türk erkeği kırmızılı kadını ırıspıya benzetir istemeeez, beyaz sürmekten ak-pak olmuş manikürcü adamın gözünde ırıspımı olcan olmican umursamaz sürmek ister alııııı...

Al sana nalııııı... :ppp ;))

Hiç yorum yok: