Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Eylül 2011 Salı

Yaz bitiminin böylesi...

10 sene Kıprıs'ta yaşadım, yazın bittiğini ne oraçta ne İstanbul'da böylesine damardan hissetmemiştim !!!

Bıçak kesiği gibi derler ya hani... Hıh işte ondan. Bu söz ilk defa hayatımda anlam buldu !!!

Bayramda cinnet geçirten bi kalabalık vardı !!!
Aaaaaaaaaaaaaa diye ciyaklayasanızı getiren !!!
Araba araba araba...
Arabadan iniyosunuz, yaya yaya...
Markete gidiyosunuz yok yoook...
Park etmeye çalışıyosunuz yer yok !
Neredeyse nefes almaya oksijen bulamiciktik Çeşme'de !!!

Amcam her zaman ki gibi rahat durmadı ve bayramın 2. günü ben dönücem dedi...
Sen dön ama ben dönmem dedim...
İiii dedi...
Waay patronun amcan olnunca kebap oluyomuş şşşş ;)
Arabayıda sana bırakıyorum dedi...
Oooo dedim, öpiiiiim... ;)

Amca arabasını bana bırakınca, sevgili Fatih amcamı kendi arabasıyla almaya geldi...
Çocuk bi yerleşmeye bi taşınmaya telaşa geliyor 3 senedir... Hazır erken gelmiş bu sefer azcık onu gezdireyim dedim. Alçatı'yı görmediğinden göstertiyim dedim. Demez olaydım !

Alaçatı'da iğne atsan yere düşmüyor !!! Yürünmüyor! Ter ve ten kokuları öööğğğ !!!

Fatih bağımlı olurum diyerekten hiç denemeden korkup alkol tüketmeyenlerden... Bulmuşum içmeyeni, aylardır ceza-polis korkusuna evden başka yerde içemeyen ben alaaalah özgürlük diyerekten içme arzusundayım da yer yok !!!

Neyse Beyevi Otelinin orda yer bulduk. Ben direk alkooool dedim, garibim Fatih napim içmiyo adam, cola dedi...

Keyifle gelen geçeni izlemeye başladık bende demlenmeye...
Anaaam anaaam...
Ne topuklular ne kıyafetler !!!
Hemcinslerim hakkında orospunun allahı olsa orospu demeyen ben ilk defa oh-haaaa orospu leeenn bunlar dedim !!!

Nasıl bi arama-tarama-avlanma durumu hatunlarda anlatamam !!!
60'larındaki bi hatun Fatih'e göz koyunca artık bayram gecesi Alaçatı'nın sokaklarında kadın kadına endam eden herkes gözümde ve dilimde bi başka oldu !!!

Teyzeciiim anam yaşındasın, anam saçlarını boyatmıyo sen boyatmışsın ammaaa 75'lik evli ve 2 çocuklu oğlancık sana yakışmaz hııı? Bak alkolde içmiyo hem bu? Yazık... Karısını patroniçesinin yanında zaten aldatamazda, kendi ellerimle aldatmasına izin versem bile senle olmaz... Hadi trene bakar gibi bakma öyle naaaş...

Wallahi billahi durum öyleydi!
O gece her kadında bi avcılık, bi abazanlık hali vardı... Genci-yaşlısı !

Ah hele bi tanesi vardı, dantel elbiseli dombili çıtır, bizim gördüğümüz 3 tur attı Alaçatı içinde!!! Ertesi akşam Marina'da aynı elbiseyle görünce kıza acıdık... Az çok varlıklı bi sevgili yaparsa 2. bi elbisesi olacaktı garibimin !!!

Marina'da durum daha vahimdi. Güccücük yürüyüş alanında yüzlerce kişi... Yürü yürüyebiliyosan !!!

Bide, bu başka yazının konusu olacak ama neyse, tamam gittiğin yere saygı göstermişsin şık giyinmişsin dicem de leeeyn Nişantaş sokaklarında mı endam ediyonda elinde koccaman luvi valiz çanta ayağında 25bin punto rugan patiler !!!

YUUUH ! Görgüsüz !!!

Wallah billah marinada kendimizi bi fakir fukara-bi yok-mok hissettik ki... öyle böyle değil...

Anamın arzusuyla Küba bara konuçlandık. Harbi Kübalı dansçı hatun getirmişler de harbi mojito yapan barmen ı-ıh ! Cimriler nolcek! Neco'ya para vereceğinize Küba'dan barmen getirseydiniz ya... !!!

Bayramı her yerde afacanlar basarak yaşadık! Plajda, markette, trafik ışıklarında...

Bayram bitti, Pazartesi akşamı annem yürüyüş yapalım dedi... En yakın yer Çeşme Marina... İndik... Anaaaa...

Birisi atom bombası attıda bizim haberimiz mi olmadı?
Restaurantların çoğu boş!
Monk kapatmış... :(
Ulan önümüzdeki haftasonu İzmirli aileler okul açılmadan önceki son haftasonu diye gelecekler, bari illerinin sınırında bulunduğunuz insanlara saygıdan okullar açılana kadar bekleseydiniz ya !!!

Marina'da bi tek kumrucu Şevki iş yapıyo... Gerisi sinek bile ı-ıh!

Annemle şoke olduk. Marinadaki Carrefour'a girdik... Demesinler mi artık sabaha kadar açık diliiiiz !!! (Çeşmede'ki Carrefour'lar 24 saat açık yaz boyunca dip not size ;) ) A-aaaaa olduk! Bizde sanki sabahın 3'de markete koşan tiplermişiz gibi... :pp :))

Bu sabah Migros'a gittim, girişteki bahçe standı kalkmış... Küçük toprak alacaktım !!! Çiçekçiler pahallı satıyo ve küçük boy yok onlarda... Aaaa oldum... Yaza dediler...

Yaz derken? Hala denize girebildiğiniz bi yerde yaz devam etmiyomudur?

!!!

Dışarısı neyse içerde de bi sürü stand değişmiş/kapanmış...
Anam bu gün gitti İstanbul'a ama arayıp kaztüyü montumu istesem mi acep diye düşünmeden edemedim !!!

10 sene Kıprıs'ta yaşadım, ne saksı rafı ne soğuk içecekler rafı değişmedi...
Ne de Marina'da ne bi yer kapandı ne boşaldı...

İstanbul'da yazın bittiği vitrinlerden anlaşılır... İnsanoğlu albeniye kanar aaaa ne güzel, ihtiyacım vardı diye dalar içeri ve yeni gelen memsimi unutur... Alışverişine dalar...

Ulan Martini Bianco bitti koca Migros'ta, müdür yardımcısı yaza gelir diyo bana !!!

Ne yazı???
Yaz hala !!!
Hala klimalarınız çalışıyoooo !!!
Sakızamı gidim Martini almaya? Ya da ya sevgiliye ya amcaya sipariş verim büyük şehir Migrosundan alıp göndertsinler bana diye !!!

Bianconun içine koyduğum yeşil limonlarıda getirmezler bunlar şimdi... Bari ben hala yazı yaşarken eykül sonuna yetecek kadar onlar için kışlık bençin yazlık stok yapayim...

Bakalım yarın nereler kapanacak?

Mukadderaaaaaat ! ;)

Depresyona sokacak Çeşme esnafı beni wallah billah amma gitmicem uleeenyn eylül sonuna dek kazık çaktım !!! ;)

Hiç yorum yok: