Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

31 Ekim 2011 Pazartesi

Baba evinden ;)

İki senedir Samsun'a gelmiyordum...
Evde olmak tuhaf bir duygu...
Hoş annemin her fırsatta her şeyi İstanbul'a taşımasından ötürü 'evlik' hali kalmamış ya...
Son geldiğimden bu yana bir sürü şey atılmış-verilmiş...
Oyuncaklarım ve kitaplarım kalmış...
En son konuşmamızda amaaan iyi durumda olanları ver demiş ben 2 gündür 38 yaşımda olduğumu unutup neredeyse oyun oynayacağım oyuncaklarımla !!!
Yaşlanıyormuyum nedir... Bi değere bi kıymete bindiler ki, annemin attıkları-verdikleri neydi acaba, tüh onları at-ver demeseydim keşke diye hayıflanıyorum çaktırmadan !!!


Samsun çook değişmiş... Dönünce bu konuda yazacağım...
İyi şeylerde olmuş, içine nokta nokta ettikleri şeylerde...


Bu sefer bi anı denizi içinde yüzüyorum ki mukadderaaaat !!!
Oyumu buyumu her şeyi alıp İstanbul'a götürmek istiyorum!!!
Biraz evvel mutfakta çocukken kullandığım biri tavşanlı diğeri kirazlı çay bardaklarımla karşılaştım... Ayyyy ne güzeller alim götürim onları oldum !!!
Manyak tepkiler vermekteyim farkındayım !!!
Sanırsam yarım saat önce oyuncak kolilerimle geçirdiğim vakit sonucunda da 'çocuuuuuk yapmak istiyoruuuum' modunada girdim ki o noooo !!!
2 günden fazla Samsun bana yaramaz... Daha 3 gün var !!! Resmen sıçtık!!!
Yarında babaydı-dedelerdi ziyaretleri var ki ooof ooof duygusal çalkantının-karışıklığın alası yarın bende !!!


Nedendir bilmem bu evden çıkıp gittiğim günden beri umurumda olmayan bir sürü şey bir anda umurumda oldu!!!


Galiba yaşlanıyorum...
Geçmişimden ayrılmak değil sarılmak ve o sayede kök bırakmak gibi  bir duygu içerisindemiyimdir nedir mukadderaaaaat !!!


Puuuuf!
Tek televizyonlu ve digitürksüz bi evde allahtan tayni laptopum ve arı vız vızım çekiyoda internetteyim !!!
Ha bide buraçta bulamam diye valize attığım 2 italyan şarabından birini bu akşam açtım ki alaaa...


İstanbul'da olsam da şu saat, şu dakika evimde olucaktım biliyorum ammaaaa burası evim evim değil artık! Duygusal sınırlarımı teste tabi tutan bi test enstitüsü gibi !!!


Eski odamda, sığamadığım yatağımda, çıtır Ozy'nin hayalelleri ve umutlarıyla bi arada olmak... beaaa... !!!


Yaaw kızım yaaa bi git yaaaa... Bıdı bıdı...
Okuduk mimar olduk işte! İstediğin buydu!!! Ne dırdırlıyoooon!
İtalyanca öğrenmemişmişiz!
Kızım gittik kursa zor geldi! O kadın bu erkek!!! Ne öyle beaaaa!!! Dünya dili ingilizce... Onu biliyoruz yetiyooo! Yetmediğinde vücut dili...(:ppp)
Neee?  Bu kadar idealist, her şeyi öğrenicem manyağı olunurmu beaaa! İtalyanca öğrenemedik ammaaa İtalyan şarabını öğrendik! 
Al iç!
Aaaaa... Onu yapacaktık, bunu edecektik... Suuus... Tamam bi ara Afrikaya gidicez... Sus! 
Üfff ya...

Hiç yorum yok: