Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Ekim 2011 Salı

Hoşgeldim... ;)

Böööö...
Geldim İstanbul'a...
Böööö...
Çeşme'nin rahatlığına alıştıktan sonra burası pek bi tuhaf geliyor...
Sabahları hala elim şorta gidiyor...
Ozy'cim işe gideceksin diyorum...
İşe demi...
Hı-hı...
Ne giycem ben beaaaa !!!

Wallah billah şu ne giyicem derdi beni çok geriyo! Hava ne sıcak-ne soğuk! Bi bu sebeple giyecek bişey bulamıyorum bide;
Bütün yaz, yürü-yüz ammaa akşamları iç 2 kadeh martini göt-göbek eriyemeden aynı kilodan döndüm!
O bakımdan geçen sene bu aylarda götüme-göbeme olan hiç birşey olmuyor! Olsada, şöyle uzuuuun ve bool bişeyler olsada pörtleyen yerlerimi kapasam diyorum...

Eee tabi öyle bişeyim olmadığından yiğidin malı meydandadır şeklinde... :p ;))

Pek bi kalabalık-pek bi telaşeli hayat burda...
Hep öyleydi de alışınca sakinliğe tabi bünyede hafiften panik atak etkileri yapmakta... :)

Bu gün öğlen amcayla gayrettepeye gitmemiz gerekti... Unutmuşum trafiği... Ayyyy yaşanamz lan bu şehirde! Para biriktirip helikopter neyin almalı diye düşünürken buldum kendimi ! :)))

Allahtan dönüş, Mimarlık haftasına denk geldi... Saolsun oda bir sürü etkinlik yapıyor. Sayesinde sosyalleşmeye-kalabalık görmeye-üzerime çeki düzen vermeye başladım ! ;))

Mimarlık ve Kent Şenliği 3-16 Ekim tarihlerine kadar sürecek. Harika filmler, toplantılar var...

Sabah iş, öğleden sonra oda öyle alışmaya çalışıyorum.

Millet harıl harıl çalıştığından herkes haftasonu görüşelim modunda!

İstanbul burası an ana, saat saate uymaz! Görüşemedik-araşamadık diye takmayacaksın!

Mahallemde ki dostlarında hepsinin evleneceği tuttu... İşleri bitiyor kocaları-danaları-torbaları başlıyor...

O yüzden eeeeee modundayım.

Bilen biliyo nerelerde takıldığımı... 3 aydır yokum araşalım-boyaşalım, illa beni görün-görmezseniz ölümü yiyiiiin modunda olmadığımdan da keyfim keka!

Aman önce bi alışim İstanbul'a sonra görüşek zaten! Alışamadığım için bi laf ederim bunlar hava-civa yapıyorum sanarlar !!! :ppp :))))

Gelirgelmez kapıcı bi ayar çekti zaten! Ucundan acık evime döndüğümü hissettim sayesinde saolsun!

Koli çöplerim için bu nekadar çöp beaaa diye homurdanıyodu kapıyı açtım. Telefon numaran mı değişti dedim. Bakkalın çırağı yardımcı oldu eşyaları taşımaya, zilinide çaldım yoktun dedim...

Bizimkisi efendim demeyi çok sever! Olur mu 24 saat evdeyim ben EFENDİM dedi. Ama diklene diklene...

Zaten bidik bişi, şeytan dedi, it asansörün içine çak iki tane, sonra ez kafasını ayağınla!!!

Yoktun dedim, telefonunda...
O benim 6 ay önceki telefon numaram dedi...
Değiştiyse niye vermedin dedim...
Kapı kapı dolaşıp telefon numarasımı vericem dedi...

Ozy dedim, direk öldür şunu !!! Hiç bi hakimde seni suçlu bulmaz !!!
Girişteki panoya yaz as dedim, alan alır, almayan almaz... Ver yeni numaranı...
Eşekoğlu eşşek, öyle bi hızlı, ağzında yuvarlayarak söylediki 3 defa tekrar ettirmek zorunda kaldım ve her seferinde de sesi yükseldi !!!

Daaan diye kapıyı kapadım ve hem yönetici hatuna hem bu bidik, ukeeelaaa kapıcıya giydirmeye başladım!!!

Ozy dedim. Evine döndün! Teşviki'yenin en asortik, en sosyetik, en iş yapmaz, en bilgiç kapıcısı olan evindesin !!!

Hoşgeldin partim süper oldu walla !!!

Bu haftayı bi atlatalım, mutsuz İstanbul kadını olim, inicem bidik ODTÜ mezunu, astrolog yöneticiye !!! Ankara'lı ve ODTÜ'lü olan böyle bidik kaç insan tanıdıysam hepsinde aynı çatlaklık var. Bidik ve Ankara'lı olmak üstünede ODTÜ bünyelerini sarsıyo herhalde !!!

Kapıcıda da aşşalık kompleksi var sanırsam! Hiç iş yapmıyo. 9.30'da gazeteleri getiriyo... Kapımıızn önünü bir kere silerken görmedim. Bahçe kapısını göstermelik siliyo o ayrı! Doğalgazı yakıyo bide homurdana homurdana çöp topluyo diye para veriyoruz buna!!! 2 tamir işi olunca ben bilmem diyo... Ulan tornavida tutmayı bilmiyon ammaaa çocuk yapmayı biliyon !!!

Töbeee yarabbim...

Çöpümüde kendim atarım, kapımın önünüde kendim silerim, kaloriferide sanki sabahın 5'de yakıyo !!! Gidiyo düğmeye basıyo 9'da !!! Onuda yaparım leeeyn !!!

Yönetimi ele geçirmek lazım! Yönetici kafasına göre iş yapıyo, kapıcı kim bahşiş verirse onun kapısında !!!

Heeeeyt 3 ay Çeşme'de kimseye patlamadan yaşadım, Vezüv'den fena patlarım apartmaaaaan !!!

İstanbul döndüm !!!
Daha ilk günden ayarını çektin ya...
Ne dim helal osssun ! ;)
Ulan miiis gibi mesuuut bahtiyardım ulan niye döndüm ki !!!
Hoşgeldim, hoşgeldim...

Hiç yorum yok: