Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Ağustos 2007 Çarşamba

Aaaaa 30 yaş sendromum geri geldi !!!

Sabah sabah daha kahvemi içmeden annem önüme kocaman bir torba koyuyor;
Bunları veriyorum bir bak.
Ha?
Vermeden önce bir bak diyorum...

Sabah sabah ne ya bu? Kahvemi içmedim daha... Afyonum afyondan yola çıkmadı bileee...
Torbaya elimi daldırıyorum ve tek tek geçmişim dışarıya çıkıyor...

Tanrım sabah sabah, bu gündüz kabusu !!!
Üniversite yıllarında alınma lacivert mini Benetton şortum ! Canım ben seni ne çok severdim... Unutmuşum seni...

Aaaa Mudo bermudam ! Hep göbekli bir hatun olmama rağmen 38 bedenin bile bol gelip daraltılıp 36.5 beden yapıldığı şortum...
Seni alırken waw zayıfım ben ha dediğimde satıcı hatunun yooo bizim kalıplar geniş diyip beni gıcık etmesini hala hatırlarım...
Seninle biz iş görüşmelerine gidip gelmiştik. Way seneler önce bu sene moda olan bermuda olayını ben yapmışım zaten... ileriyi gören bi hatunum desene...

Başka başka ne var torbada...
Torbayı baş aşağı ediyorum ve;
Kesilmiş jean şortlar, dockers kargolar çıkıyor...

Yaaa ben bunların hiç birine giremiyorum artık !
Hoş nasıl girmemi bekliyorum; jeanler 27 beden ! şortlar 38'den daraltılmış... içlerindeki en büyük beden ( 28) dockers kargom popomdan geçmiyor !!!

Aaaa tanrım !!!
Sabah sabah bir kaç sene önce 31'den 32'ye geçişimde yaşadığım 30 yaş krizi yoo bunalımı geliyor aklıma !!!
Annemin dolap temizleme eylemi sonucu yeniden 30 yaş bunalımına girmiş durumdayım !!!
Ne deen neden aynı kiloda kalsanızda vücudunuzun bazı bölümleri genişler?
Tabi ilk başta kilo aynıydı sadece genişleme derdi vardı...
Şimdi?
Kiloda aynı değil !!!
Ühüüüüü hüüüüüü...

Sabah sabah bunalımlıyım ben diyip meyhaneye çökmelik hale geliyorum...

30 yaş sendromunu 28 bedenden 29'a çıkmayı kabullenme çalışmlarıyla atlattık...
Canım vücut bu, her yaşın vücudu farklı oluyor... Bak anneme, bak teyzeme...
Ama onlar benden de inceeeeeeee !!!
Kesinlikle anasına bak kızını al durumu değiliz !!! söylemleriyle 6 ay kadar dolandıktan sonra ne güzel mutlu böcük olgunluk başlangıcı hatunluğumla yaşarken bu sabah yeniden eski bunalım düşünceleri üşüştü aklıma ve sonuç:

40 yaş bunalımını hafif hatta hiç bişey olmadan atlatmanın hem benim hemde çevremdekilerin ruh sağlığı açısından daha hayırlı olacağına karar verdim.
Bu günden tezi yok kırışıklık önleyici kremler alınacak !
Her ay yaptıralan cilt bakımına yüz sıkılaştırma masajıda eklenecek !!!
Güneşte daha az durulacak !
Sigara bırakılacak !!!
Yok bu imkansız...
Azaltılacak !!! evet bu mümkün...
Ve bizahmet popo yerinden kaldırılıp spora başlanılacak... ve şu an bu yazıyı yerken götürdüğüm Duran mix special ve cola'dan ciddi olarak uzak durulacak !!!

Kapişi?
Aloooo sana diyorum...
Dur leziz sandwich üzeri sigara yakıyorum, yakim cevap vericem sana...
Sen bi 40'da yaş bunalımına gir bak noluyo... 2 dk. olmadı kararları alalı...
Aaaaaa... iç ses dış ses her ne sessen kes sesini... hayat güzeeeeeeel... yaş bunalımınada girerim, denizede...
!!!

No comentim :)

Hiç yorum yok: