Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Ağustos 2007 Salı

Terkedildim, terkedildim...

Dün gece uykum kaçtı...
Yüreğim daraldı...
Ben bu duyguyu biliyorum sanki bir yerden oldum...
Evet... Biliyorum... Terkedildim ben...
Ühüüüüüü...

İnsanın 4.5 senesini geçirdiği arkadaşından ayrılması kolay olmuyor...
3 haftadır zaten izindeydi... yokluğuna alışmıştım ama hani dönecek biliyordum... Ama dönmüyor... Dönmeyip gittiği için mutluyum aslında...

Mutluyum ama bir yandanda terk edilmiş psikolojisindeyim...
Sabah Pelit'te kahvaltı ederken garsanumuz geldi 'arkadaşınız yokmu' demez mi?
Tanrım !!!
Deniz ve mehtap sordular seni, diyemedim terkedip gittiiiii... durumlarındayım...
Ühüüüüüüü...

Ofise geliyorum... Masan boş...
Odada tekim, bir tuhaf oluyorum...
Dün yazmayı unuttuğum bisürü şey geceden beri aklımda...

Hep derdin beni ne zaman yazacaksın diye...
Bak yazıyorum işte...

Odam bir tuhaf geliyor bana...
Masamın başına çöker çökmez bütün gecedir tuttuğum göz yaşlarım akmaya başlıyor...
Hıçkırıklarımı yan komşularımız duyup geliyorlar...
Yine aynı şeyi yapıyorum bir yandan kahkaha atıyorum diğer yandan salya sümük ağlıyorum...

Bozcaadadan getirdiğin şarap duruyor... dün eve götürmeyi unutmuşum... şarap bana bakıyor ben şaraba...
Falçatayla açıp içme planımı gerçek kılmak için uğraşıyorum...
Seni tanıyan herkes üzgün...
Gelip beni teselli etmek için uğraşıyorlar...
Biliyorum sadece iş arkadaşlığımız bitti, dostluğumuz baki ama, burda senziz olmak...

Yarın uçuyorum... Pazartesi boşaltılmış masanla haftaya merhaba diyeceğim...
Şerefine beyaz zenci...
Ben, yan komşularımız ve fuar dostlarımız gidişinin şerefine oh beee kurtulduk diye içiyoruz !!!
Ersan Tanju Okan dinletiyor bana... Gördüğün gibi gerçekten sıkı teselli dostları...
Ühüüüüü...
:pppp
;)))))

Silgini kap gel, önümüzdeki hafta parti yapıcaz sana... ;)

Hiç yorum yok: