Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Mayıs 2009 Perşembe

Alooo buyrun nazarcı, büyücü merkeziiiiiii

Nişantaşın ortasında bir mekan...
Bir pazar gününün öğle saatleri...
Klasik hatun matinemizin başlaması için erken ötesi bir saat ama mekanın sahibesi sabah arayıp gel tükkandayım diye buyurmuş...
Patroniçe çağırdıysa el mahküm...

Mekandan içeri giriyorum göz gözü görmeyecek bir duman...
Noluyo leeeyn tükkanı yakıp, sigortadan para alıp kopakapanaya mı gitmeye karar verdin diyorum.
Yok yok nazar çıkarıyorum diyor.
Hödööö?

Bir kabın içine tuz koyuyosuuun sonra o tuzu yakıyosun!
Al sana nazar çıkarma eylemi!!!
Yaw diyorum ezbere bilmem ama kitaptan-mitaptan bi nazar duası şey etseydik daha hayırlı olmamıydı öhöö öhöööö?
Yok yok diyor bu iyidir. Eskiler yapar bunu!
Hııııı...

Wallah billah ne böyle adet bilirim ne büyü ne dua!
40 yılın başı anam bi nazar duası okur ondada esneye esneye ağzımı yırtarım...
Nazar çıktı denir!
Bide durduk yerde bardak-mardak kırıldığında...
Bilmem öyle şeyler...

2 hatun tükkanda nazarları kovalarken konu konuyu açtı ve komik ve ötesi, kurşun dökme-büyü yapmayı deneme hikayeleri döküldü ortaya.

Çocukluk arkadaşım nişanlısından ayrıldıktan sonra nohut büyüsüne sarmıştı.
1 avuç nohut alıyosun bilmem kaç defa üstlerine bi dua okuyosun sonra tavaya atıyosun onları ve kavurmaya başlıyosun... Bunlar gibi yan kavruuuuul inşallah maşallah derken bir yandan da duaya devam ediyosun!!! Ha bu arada abdeslisin!!!

Yaw kızım etme eyleme manyakmısın dediysekte bi süre bunlara devam etti.
Tarih tekerrürden ibarettir yada gülme komşuna gelirmiş başına oldu ve gün geldi benim aşk acım oldu!
Noluuur aşk acısında mantık gideeeeeer!!! Dünyanın en bi en abidik insanı olursunuz. Millet ne derse kanar-inanırsınız.
Benimkide iş, aşk acısında benden daha bi yarım akıllı olan arkadaşla takılınırmı?
Bir gün onda oturup dünya üzerinde başka bir konu ve kimsenin dili yokmuş misali anlatıp anlatıp dururken bana;
Git dedi nohut al, sonra onları tavada kavuralım...
Ağlamaktan şiş ve ıslak gözlerimle ve olmayan mantığımla önce suratına bön bön bakmış sonra bana yaptığı açıklamadan tüm dertlerimin dermanının nohut yakmakta olduğunu anlayıp koşarak dışarı çıkmıştım!!!

Allam sen bidaha beni öyleee yarım akıllı ihsan eylemeeee amin yarabbim. :)
Neyse, bendeniz gidip bir paket nohut alıp gelmiş, beni zorla banyoya sokup onun rızasıyla abdestimi almış ve nohutları yıllardır bu işi yapan çok okuyup üflemekten anlayan ve bilir bir şahıs edasıyla okuyup üflemeye başlamıştım.

Oku oku bitmeeez, oku oku bitmeeez...
Leeyn daha kısa bi dua yokmudur?
Olmaaaz bu okunacak!
Mübarek sanırsın İmamhatip lisesini bitirmiiiş, üstüne ilahiyatta okumuş bide gitmiş master-doktora filan yapmış mahallemizin prof. hocası!!!
Töbe töbeee...
Kafamda dikilmiş oku diyor başka birşey demiyor...
Bu arada eve yeni sevgilisi gelmiş, adam bizi durdurması gerekirken son derece ciddi bir biçimde olayı destekliyor!!!
Deryadil sokağını cadılar basmış hanıııııım huuuuuu diyen bi allahın kulu yok yani!!!
:))))

Neyse efendim başımda uzun başörtüsü, oku babam oku okunmuş bir avuç nohut tavaya atıldı veee ben yandım sende yanasın ühüü ühüüü nidalarıyla benden çok arkadaşım tarafından şevkle, tutkula, büyük ötesi bir inançla kavruldular!!!

Bu arada mutfağın penceresinden de karşı apartmandaki yakışıklıyı kesmekteyiz!!! Ne iman, ne gözü birşey görmemezlik yarabbiiiiiim!!!

Gecenin sonunda bir poşetin içinde elimde kavrulmuş nohutlarla yüzümde güller açarak evime giderken sonuçtan çok emindim. Adam yanacak, kavrulacak!!! Acılarım bitecek!
Hödööö?
Dedim size aşk acısı adamda mantık bırakmıyooo, hemide yarım akıllı eş-dost varsa etrafta hiiiç kalmıyo o zaman!!!

Uzun süre saklandı o nohutlar.
Benim aldığım nohut paketi, bir gün yemeksiz kaldığımızda bir güzel pişirilip afiyetle yenildi... Ve o gün hatırlanıp katıla katıla gülündü!!!

Adam acı çektimi, yandımı kavruldumu bilmiyorum.
Bildiğim benim o gün çok ama çok eğlendiğim!!!

O günden sonra, akılcığımı doktor raporlu bir şekilde bile kaybetsem böyle yakmalı-kavurmalı şeyler yapmamaya yemin ettim. İnansam neyse... Hem inanmayıp hem doğru bulmayıp yapmak...Bende başka türlü bi alemim! :))))))

Patroniçeye ben bu hikayeyi anlatırken o, Avrupa'da muzurluk olsun-şekerlik olsun diye şekil şekil yapılmış eğlencelik kurşunlardan birini benim için eritiyordu!!!

Yaw dedim, bana o yaramaz al eline silah dışııın dışıııyn diye kurşun yağdır daha hayırlı olur.
Sus be! dedi...
Peki dedim.. Bide tuz dök yak beni işte o zaman arzuna tam ulaşırsın!!! Ama tikkat ette tükkandaki alkoller alev almasın... Alırlarsaaaaa, topumuuzun nazarı çıkar animallah! :)))

Warmı tuzlanacak, okuyup üflenip yakılacak, kavrulacak?
İtinayla efeeeem...
Siz hesap numaramıza yatırın paracıkları biz itinayla ne yapılması gerekiyorsa yaparız!
:p
:))))

Hiç yorum yok: