Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Mayıs 2009 Cuma

Gafil avlayan avcı!!!

Açkım geçenlerde böyle dememiştin şimdi niye böyle diyorsun?
Hı?
Geçenlerde diyorum böyle dememiştin...
Ha... Yani...

Tüm erkekler aynı!
Hepsi aynı taktiği kullanıyorlar!!!
Oha filan oluyosunuz... Yaw hepiniz birden, bir cevaptan kaçmak için veya düşünüp cevap vermek için süre kazanmak için aynı şeyi yapıyorsunuz!!!
Yok böyle birşey!
Sevgiliside aynıııı, arkadaş olanıda!!!
Hepsi ama hepsi aynı şeyi yapıyor, duymamış veya anlamamış gibi, masum masum 'Hı?' diyor.
Hııııı? yaaa hı?

Fark ettinizmi bilmiyorum? Kesin etmişsinizdir.
Düşünce payına ihtiyaç duyduklarında hepsi aynı anne-babadan olma birer kardeş !!!

Biz kadın kısmında yoktur mesela böyle birşey! Kaçak dövüşmeyiz biz. Hı? dersek harbiden duymamışızdır. Yada cevap vermek için süreye ihtiyacımız varsa her seferinde başka bir çözüm üretiriz... Ama erkekler hep aynı hep aynıııı... Ooo tanrııım nedir bu monotonluuuk, nedir bu ezbere hayat! Oooo nooo! :ppp :)))

Tanrım ya, hayatımdaki erkekleri hep ap ansızın yakalıyorum ya da onları düşünceye sevk edecek sorular soran zeki ötesi bir kadınıııım !!!

Tabi kiiii zekiyiiim ve erkekleri gafil avlamayı bilen bir kadınıııım!!! :ppp
Hı?
Hıııı?
Yok bişey açkım yook... Sen duymadım, analmadım demeye devam et!
Ben sana duydurtur, anlatırım merak etme sen!
;)

Hiç yorum yok: