Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Mayıs 2009 Pazartesi

Davulun sesi uzaktan hoşgelir misali temizlik ;)

İki şehirde yaşam hem keyifli hem keyifsiz...
Haftasonundan haftasonuna yaşadığınız bir yerde neye ihtiyacınız olabileceği belli olamıyor bazen.
Valiz yap, hazırlan ve uç.
İlk başlarda zevkliydi ama sonraları o valizi hazırlamak ve taşımak yük gibi gelmeye başladı.
Aaaa onu koymamışım...
Tüüüh bak o olsaydı şimdi...
Derken bendeniz yavaş yavaş sevgilinin evine eşyalarımı taşımaya başladım.
Hatta çaktırmadan onu alışverişe götürüp yepiz yenilerinide aldırdım. Artık herşeyden 2 tane var. Biri İstanbulda biri İzmirde. Hatta İstanbulda olmayan bir sürü yeni cicim bile var. Ve onlar şimdilerde İstanbul'a taşınıyor, bu lazım olur vs. diye...

Ordan oraya taşına taşına yuvarlanıp gidiyorum işte! :)))))
Haftasonlarından haftasonlarına yaşayınca evin temizliği ve düzenide pek umrunuzda olmuyor. Uçaktan iniyorsunuz, valizinizi bırakıyorsunuz ve başlıyor 5 gündür sabırla ve özlemle beklediğiniz yaşam.
Üstünüzü nereye çıkarmışsınız, çorabınızın teki nerede, banyoda bitmiş bir şampuan varmı yok mu oooooo hiçbiri umrunuzda olmuyor...
Gitme saati yaklaşırken gelirken düzenli olan valize bulduklarınızı tıkıp uçuyorsunuz. Ha bide ortada görünenleri dolaba tıkıyorsunuz...

Yani biraz pasaklı ötesi, dağnık ötesi, düzensiz ötesi bir karakter sergiliyorum.
Normalde öyle değilimdir.Düzeni çok severim. Hatta bu konuda manyağımdır. İkea'dan bi rsürü çekmece içi düzenleyiciler almış ve çekmecelerimi öyle düzenlemiş birisiyim.
Evde her şeyin yeri bellidir. Evi tasarlarken hem anneme hem marangoza kafayı yedirtmiş biriyim.
Aaaaaa tornavida gak guk ıvırzıvır çekmecesini unutmuşsunuz...
Ayakkabılıkta cila-boya gözü...
Temizlik malzemeleri gözü...
Aaaa olmaaaaz, nevresim-havlu-yorgan-battaniye için ayrı bir dolap şart diye herşeyi sınıflandırmış, bölmüş ayırmış ve tasarlamış bir hatunken sevgilinin evini dingo'nun ahırına çevirebilen nadir bir şahsiyetim ama!

Sevgilinin evine temizlikçi gelecek...
Gelmeden klasik toparlamaları yapması gerekiyor ve bu toparlamalar sırasında da benim oraya buraya toplama maksadıyla tıkıştırdığım şeyleri bulmaması na mümkün... :))
Biiuuuw biiiiuuuuuuwww... (Telefonum F1 manyaklığımdan dolayı Ferrarinin yarışta çıkardığı nefis seslerle çalar)
Aloooo...
Açkım, bil bakalım 2 saattir neyle uğraşıyorum?
Bilmem neyleeee?
Senin eşyalarını bulup toparlamakla...
Benim eşyalarım topluuuu...
Sen öyle zannet!
Çorapların benim çorap çekmecemden çıktı.
Eee seninkilerde siyah benimkilerde, çamaşırları toplarken karışmıştır...
Diğerleri normalde jartiyerli olanları ne iş?
Eee bilemedim şimdi, neeext!
Peki next, sabah nezlen için aldığımız ve kullanamadan kaybolan selpaklar?
Bilmem, şeytan alıp götürmemişmiydi onları ehi ehiiiii
Ehiii ehiii, yatağın altından çıktılar ve bide bir sürü kullanılmış selpak!
Uyku sersemi burnumu silip yere atmışım demekki onlarda yatağın altına kaçmışlar eheee...
Eheeee... Peki banyoda bir sürü şampuanının olduğunu ve hepsininde içinin boş olduğunu biliyomusun?
Eeee bilmem, bilmiyorum galiba...
Peki bir sürü body shop body butter'ı var... sünger var, kese var, krem var, bir sürü lens kabın var...Deodorant var...
Yaaa Fa arada çıkardığı güzel kokuları sonra çıkarmıyor bende stokluyorum...
Açkım, 10 sene yetecek kadar deodorant var burda.
Ne güzel işte... Kokum değişmeyecek uzun süre...
Peki bunların bazılarını İstanbul'a götürsen ve sadece kullandıkların kalsa burda...
Sen beni istemiyosuuuuuuuun, evlendiğimizde nolcak pekiiiiiii, deodorantlarımı-kremlerimi ofistemi tutucam?
Açkııım, illa muzurluk yapıcan, illa yanlış anlayıp alınıcan dimiiii?
Hı-hı...
Birde şey var...
Ne var?
Saçların... Her yerdeler... Öbek öbek...
Ne güzel sana benden parça bırakıp gitmişim...
Ozyyyy!
Açkım hiç olumlu tarafından bakmıyosun yaaaa... Kıl tüyde olsalar onlar kanımdan canımdan parçalar!
Yani öylede denebilir de...
De sineeeee açkııııııım? Saçlarımı mı kazitiiiim istiyosun yaniiiiii !!! Napim dökülüyolar! Sende teyzem gibi yap, başıma bone taktırıp dolandır evde!
:))))))))))) Açkım yaaaa...
Ne yaaaa, hem o saçların benim olduğu ne maluuuum?
Nasıl yani?
Belki eve benim saç rengimde hatun atıyosun?
Ozyyyyy diyorum başka bişey demiyorum!
Pes ediyosun yani...
Eveeet !
Eheeeee, amaçta buydu zaten açkıııııım!!!Kadına sevgilerimi söyle, benim saçımdı gakımdı gukumdu onlar kolay şeyler asıl, banyoları bi güzel ovsun, fayansları silsin, klozet ve lavobonun silinmemiş yeri kalmasın, mutfak dolaplarını indirsin aşağıya... Balkon masası-sandalyeleri ovulsun, hatta küvete sokabiliyosa küvette çitilesin onları... Buzdolabını çeksin... Aloooo dinliyomusun beni... Alooooo...

Takriben 2 gün boyunca sürecek eyleme uzaktaaaaan sevgi ve saygılarımlaaaaa... Açkııııım, kolaygelsiiiiiiiiin !;)

Hiç yorum yok: