Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Mayıs 2009 Perşembe

Reytiiing!

Ulan bi sevgili yaptım reytingim düştüüüü!!!
Yok yok, karşı cinste değil, arkadaşalr-dostlar klasmanında!!! :)))

Durmadan uçuyorum diye uçtular hayatımdan.
Eskiden bu haftasonu burdamısın diye ararlardı... Artık onuda yapmıyorlar.
Ortalıkta yoksam egedeyimdir mantığı...
Sesim gelmiyosa iyim-yaşıyorum sanıyolar sanırsam.
Ulan ses gelmiyosa aramanız lazıııım, ses gelince diiiil!

Amaaan bane!
Keyifleri bilir!
Artık aynı havadan çalmıyor ve esmiyoruz ya, onların derdi-tasası-keyfi bana benimki onlara zuzaylı cinsinden geliyor...
Hayat ilginç!
Bir zamanlar içtiğimiz, ağladığımız, güldüğümüz şeyler bir iken, hayatalrımıza biri girdimi nasıl değişiyoruz...

Aslında ben değişmedim... Yine aynı Ozyimde, bu aralar güldüğüm-ağladığım şeyelr farklı olunca milleti rahatsız etmeyeyim mantığıyla düşünceli davranıp kendimi geri çekiyorum.
Ama benim ince düşüncem herzaman yanlış anlandığından Ozy bizden soğudu kaçtı diye düşünüyorlar.
Yok öyle bişey ablam ve abiiim...
Benim konular farklı o bakımdan...

Galiba (tabi bunu bu yaşta çakmamda ayrı bi ilginçlikya neyse) her zaman hayatımıza giren çıkanalr o zamanımıza iyi gelenlerdi. Belki şimdi hiiç takılmayıp-arkadaşlık etmiyeceğiniz kişi veya kişiler o zaman size süper hatta ötesi iyi geliyordu... Şimdiler de çok kiiilişe olan ay sıkıııldım, iyi gelmiyooorlar laflarıda bu sebepten ediliyor...

Ay bilemiciiiiiim.
Dostlukları-arkadaşlıkları, seçimleri otopsi yapacak durumda değilim.
Canım kanlı canlı bonfile isteseydi belki...

Kıssadan hisse, hep yanlız kovboy red-kittim şimdilerde daha bi öyleyim!
Aradın-aramadın, geldin-gelmedin...
Arkadaşlar boş bunlar boooş...
Hani bi laf vardır, bırak gitsin seviyosa geri gelir diye...
Hep sizlerleyim, hep sizleri seviyorum ama bu aralar uzaktan uzağa...

Ama içten içede içerlemekteyim bu reyting düşüşümü!
Belkide sevgili yapıp anyayı konyayı gördük!
Belkide insanlar sandığım kadar saf ve iyi değiller...
Belkide cidden çekilemiyorum!
Oysa ben çekiyorum!
Oysa benim yürek kocaman!
Empatide-sempatide bende mevcuuuuut!
Gülerkende ağalrken de gerçeğim ben!
:)

Hiç yorum yok: