Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

11 Mayıs 2009 Pazartesi

Musluk güzeli ;)

Hart hurt kart kurt...
Hart hart...

Kaşınıyorum efendim.
Sevgilinin memleketine çoktan yaaaz gelmiiş, ve sivrilerde tecavüz eylemlerine çoktan başlamışlar daaaa...
Sinek kovar zımbırtılar prizlerde...
Sabah olunca boştan yere çalışnasın alet diye kapatıp gece yatarkende takmayı unutan bendeniz sevgiliden daha fazla hasarla uyandım!

Hart hurt kart kurt... Ne güzel kaşınıyooo, hııım tatlı tatlı nefüüüs, nefüüs...
Benim memleket bu sabah itibariyle 'aaa bahar' moduna girmişken ege'de çok üşeyen bi yaratık olmasam hadiii denize dicem bir haftasonunu bırakıp sivri sinek izlerimle hafta başı yaptım efem...

Orayı bırak gel buraya...
Bu sefer sevgiliden çok tatil moduna 2 sn'de girdiğim havayı bırakmama daha fazla üzüldüm dicem ama ayıp olacak! :p
Hafta sonu inşallah ve maşallah, geçen sene amcamın rüzgarına tutulduğu musluk güzeli olucam!
Gitti ev tuttu.
Biz ve yazlık ev kavramı...
O la laaa...
Pek bi ilginç olucak. Ölen amcanın eşyalarıyla sayfiye evi döşenecek!
Oymalı kakmalı mobilyalarla muslu'ğa Avrupa yakasının görmemişleri-kokoşları gelmiş gibi olacak! :)))))
Şaşırdııııııııııııııııııım! :p :)))))))
Ama napalım yaniiii, kışlık evin eşyalarını çöpe atıp ev kiraladık diye yepiiiz yenilerini mi alsaydık?
1 senelik ev tutacak paramız var ama yeni eşya alacak paramız maleseeeeef! :p

Ay çok sorunsalım, bütün bir yaz muslukta geçecek o bakımdan uçuşan elbiseler, topuklu tak taklar filan almalıyım ve hatta bütün kıştır forma sokamadığım vücudu bir an evvel forma sokmalıyıııııım! :p :))))

Çok iş var çook!
Eşyalar kamyona yüklenecek, sonra egeye gidilecek, eve yerleştirilecek onca eşya... Amanın amanın gazete kağıtlarına sarılı bi sürü kırılacak eşya... Aç babam aç onları sonra bulaşık makinesine sok yıka onları... Onu burya şunu buraya yerleştir sonra püfüür püfüür esen musluk rüzgarına karşın yak bicigara veeee ölüp giden ve eşyalarını bize bırakan amcaya nur içinde yatması için bi fatiha oku sonra git buzdolabına aç soğuk mu soğuk biranı... Hayata, kadere, şansa, sağlığa, mutluluğa ve rüzgarını çok beğendim onçüüün desede sevgiliye yakın olmam için içten içe ayarlamalar yapan hayatta kalan biricik canıma, amcama kadehini kaldırmacaaa...

Hafta başından önümüzdeki geeeeeençlik ve iiispor bayramını kutlama planları yapmam çok ilginç dimiiii?

Biraz aşıkım efem, birazda ruhum, bedenim yazı gördü, kokladı... Güneş şöyle bi yaladı oldum böyleeeee...

Bu yaz çok güzel geçecek!
Beklerim efeeeem, yolunuz düşerse musluk taraflarına...
Rüzgar, deniz, kum, güneş, huzur muzur yaparıııız yada karabiberime gider eller havada keyif yaparız!
Heyooo çok sevdiğim papparazinin sonunda müdavimi olacağım yaaaaa...
Eheeee...

İyi haftalar efeeem, ben bi şinorkeeel minorkel araştırması yapmak için internete dalıcam ;)

Hiç yorum yok: