Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Aralık 2011 Çarşamba

Bedenimin Noel kutlamaları ;)

Klasik yılbaşı öncesi programımız başladı efeeeem !!!
Son iki senedir bundan iyi program bilmiyorum hatta düşünemiyorum!!!

Millet noel hazırlığı yaparkene ben yine 1000'lik antibiyotikle aşktayım!!!
Neden mi?
Benim iyi bir takipçim olsaydınız bu soruyu sormazdınız!!! Cık cık!

Benim sevgili dişlerim geçen seneden beri bu zamanlarda azmayı-kudurmayı-tedavi edilmeyi seviyolarda ondan!!!

Doktorun oyması-içine ilaç koyması yetmiyor onlara...
Yeni yıla gireceğimiz şu günlerde bi antibiyotik kokteyli istiyorlar illa !!!

Dün gittim dişçiye, tamam artık kapatabiliriz dedi, kanalı doldurdu ama ne olur ne olmaz ana dolguyu yapmicam dedi... Haftaya salıya kadar bişi olmazsa o zaman yapıcam...

Yarım saatten fazla ağzım açık kanalın doldurulmasını beklediğimden yamulmuş bi ağızla yanından çıkıp ofise gittiğimde ağrıcık normale bi boyuttaydı... Kanal iğneleriyle oymanın acısı... Geçer yarın sabaha bişiiiim kalmaz dedim!

Ben sabrıma sıçiiiiiim !!! Bütün geceyi yok yok bişi hadi uyu uyu diyerek geçirdim... 
Sabah ana avrat sövmeme neden olan bi telefona uyandım. Aranma nedenimi öğrendiğimde adamın sülalesi mefta oldu... Mukadderaaaat!!! 

Karga şeyini şey etmeden beni uyandıran şahıs, dişin hapsız durmayacağını anlamamı sağladı... 
Dişçi arandı klasik 1000'lik antibiyotik tedavisine başlandı!!!

Nasıl bi yüzüm varsa, eczacının çırağının yüzü gözü oynadı!
Zombi görmedin mi hiç diye tısladım çocuğa...
Çocuk hafif kekeme gee-çmiş olsunu tırsarak söyledi! :)

Allahııııım geçen sene dişim sebebiyetiyle kullandığım 2 antibiyotik yüzünden alerjik reaksiyon yaşamış ve yeni yılın ilk günlerini popomdan iğne yiyerek-hart hart kaşınarak geçirmiştim!!!

Aşşağı yukarı yine aynı tarihler...
Yine antibiyotik !!!
Nedir leeeyn dişlerimin biyotik bağımlılığı?
Of!

Bu arada sabah sabah beni uyandıran babamın arkadaşıydı!
Ne var Gültekin amca diye soluya soluya telefonu açtım adam ne bu saygısızlık demedi... Bravooo!
Nasılsın dedi...
Burnumdan soluyorum dişim dedim...
Gülüşü çok meşhur olan Gültekin amca hiiaahiiiaaaa hiiaaaahaaaa yapıp babanın da şişerdi hep diye babamın kızı olduğumu ve bu bedbah diş genini  kimden aldığımı hatırlatıp kime söveceğimi göstermişti ki,
1 koli dolusu amcanın istinat duvarları hesapları için aramıştım yaptı!
Sabahın köründe mi dedim?
Saat 9.30 dedi...
Benim için körü dedim!!!
A-aaaa yaptı...
Beeee yapacaktım ama o sırada sinir ve acı katsayım sebebiyetiyle her an her şeye dalmak üzere olduğumu bilen annem mümkün olabildiğince beni engellemek için etrafımda dolandığından diyemedim !!!
Hesapları amcana sormam gerekiyor dedi...
Mühendisliği bırakmış adam napsın hesapları dedim...
Olmaz sorucam dedi...
Beni niye arıyosun o zaman dedim...
Amcamı rahatsız etmemek için önce beni aramış !!!
Bu ailede asıl rahatsız edilmemesi gereken kişi varsa o da benim üleeeeeyn yapmak istedim tabi yapamadım!!!
11'den önce ofise gelmez ben de bu haldeyim bu gün benden cacık olmaz desemde...
Dinletemedim...
Herkesin emekliliği-kafasına takma katsayısı farklı oluyo tabi... de
Sabah sabah dinamitle istinat duvarlarını, Gültekin amcayı ve dişlerimi havaya uçurmak çok ama çoook istedim !!!

İzninizle ecdamımla aşk yaşamaya gidiyorum...
2. Noel klasiğimizi yaşamaktan mutlu ve huzurlu olduğumuzu belirtir, Apranax ve 1000'lik antibiyotik olmadan yeni yıl kutlaması yapılmaaaaaz derim!!! İtinayla tavsiye olunur!

Hıııııııııııııııııır!!!
Uzak durmanız tavsiye olunur... Havlayan köpek her zaman ısırmaz diye bi kaide yoktur!!! 

Hiç yorum yok: