Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Aralık 2011 Perşembe

Kortizon günlüğü 2

10 günlük tedavi kafa-göz yarmadan bitti çok şükür!
3 günde bir azalan dozajlarda tamamlandı tedavim...
Tuzsuz yemeğe dikkat ederken sadece sebze ve ızgara etle beslendim.
Kıbrıs'ta ister istemez perhiz bozuldu! 
4 sene sonra gitmişim Niazi's'de kebap yemeden olurmuydu ayool !!! :)))
Kebabı yedikten sonra ertesi gün yüzüm-gözüm balondu!!! Tuzun bu kadar şişirici etki yapacağını hayatta tahmin edemezdim! 

Kortizon tedavisinden sonra bir süre daha tuzsuz yemeğe devam etmek gerekiyor. Benim için süre 15 gün. Pazar günü tedavim bitti ama hala tatsız-tuzsuz otlanıyorum.  Eeee  şişmek, balon gibi olmak istemiyorum... 

Antibiyotiğe tepki gösteren vücudum bir test istiyor. Cerrah Paşa'da ilaç alerjisi testi yapıyorlarmış... 15 günlük süre bitsin, vücutta ilaç artığı falan-filan kalmasın gidicem... 39 yaşında penisilin alerjisi olur mu insan bilmem... Ama bişey dokunuyor işte... Anladığım kadarıyla her antibiyotiği kullanamayacağım artık! Gidim öğreneyim neye alerjim var, bundan sonra hangi tür antibiyotikler kullanabileceğim...

Bedenimin böyle eğlenceli şeyler yapmasına hasta oluyorum! Bok var normal insan olsak! I-ıh illa bi ilginçlik yapacak !!! 

Yapsın, test için orasını burasını delip kan aldırimda aklı başına gelsin!!! :ppppp

Tedavi sırasında belirli bir programda beslenmek zorunda olanların işlerinin çoook zor olduğunu gördüm.

Hava alanında mesela diyet ürünler satan yerler yoktu.
Cafe ve restaurantlarda da...
Uçakta da servis keza öyle...

Günümüzde bir sürü obez var, şeker hastası var, yüksek tansiyonlu insan var... Kimse bunları düşünmüyor mu acep?

Yanımda götürdüğüm küçük salatalıkları kemirip durdum da, ya uzun süreli bir tedavim olsa kafayı yerdim her halde o zaman !

Tuzsuz - şekersiz yemek içmek günümüzde lüks değil... Yiyecek-içecek sektöründekilerin ürün yelpazelerini geniş tutmaları gerekmekte...

Hormonlu ürünler yüzünden bir sürü insanın abidik-gubidik alerjisi var artık günümüzde! 

Yeme-içme sektöründekilere büyük bir sorumluluk düşüyor aslın da daaaaaa...

Gözlemlerimi TAV'a ve uçtuğum firmaya bildirdim... 
Bakalım göriciiiiz...

Kıbrıs'ta birazcık yedim-içtim kilo vermem durdu. 62'yim!
15 gün daha abur-cubursuz-otlu-tuzsuz ekmekli-ızgara etli-balıklı menüye devam... 15 günün sonunda 60 olurum. Sonrası ise spor salonundaki ter kat sayıma bağlı ! ;)

Efenim tuzsuz ve bol sıvı alımına dikkat edin der, sabredin derim... Zor biliyorum ama tatlıdan-tuzludan ne kadar uzak o kadar şişmeden bir hayat! 

Ah aaah karabiberim seni öyle özledim ki... Değirmeni direk ağzımın içine sokup bol boool yeme hayalindeyim... ;))) (Ben bi karabiber manyağıyım da... Salatadan-peynire kadar her şeye karabiber koyarım... Alerji sebebiyetiyle o da yasaklandı da... böööö...) 
;)

Hiç yorum yok: