Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

2 Aralık 2011 Cuma

My reationship iiiiis....

Dün Facebookta oynadığım oyun için bonus toplama gezintisine çıktığımda oyun arkadaşlarımdan birinin infosunda 'complicated relatioship' yazıyordu....

Çok hoşuma gitti ve bende yaptım. 
Bu arada yapana kadar da canım çıktı! Çünkü Face kullandığımdan beri ilişki çubuğunu bi kere bile kullanmamıştım!

Complicated bi womıııın olduğumdan bana yakışan bi statüs olarak gördüm!
Face'in ilk başlarında modun ne diye bir aplication vardı. Artık yok. Varsa da nerde ben bilmiyorum. İlişki durumunu mod belirleyici olarak kullandım dün!

Amanıııın... Özel mesaj atanlar, arayanlar... Hastamısınız yoksam pasta mı??? 

Milletin ilişkisi olunca ilişkisi var, bitince single-mingıla çevirmesi bana komik geliyor...

Elaleme beyan etmenin amacı nedir?
İlişkim var uzak durun benden, ilişkim yok yakın durun bana mı amaç???

Millet Facebook'u deli gibi takip ediyor... Ben geyikine takılıyorum. Gün içinde yaptığım-yazdığım-yayınladığım şeylerle benim aşk hayatımı-duygusal hayatımı-iş yaşamımı doğru ve düzgün bir gerçekle oradan takip etmenize imkan yok!!!

Benim için sosyal paylaşım siteleri stres atmak-eğlenmek için var!
Ben orda kendimi ve sizi yani hayatı 'Tİ'ye alıyorum...
Bilen biliyor, bilmeyende sazan balığı olup ağıma takılıyor... :))))

Son zamanlarda I pone, Andıroit phone gibi phone olmaktan çıkmış phonelarla herkes her yaptığını beyan eder oldu!

Şurda yemekte...
Burda oturmakta...
Yakında seks versiyonuda çıkarsa şaşmicam...
Ayşe Aliyle misyoner pozisyonunda...
Harun Fatoş'la 69 denedi ama hatunun boyu kurtarmadı!
İpek multi multıpıııl orgazm yaşıyooo, Hüsnüye alkış yolla ya da mesir macunu !!!

Evlenirken de değişecek her şey...
Evlendirme memuru; 'Belediye başkanının ve Facebook'un bana verdiği yetkiyle sizi karı-koca ilan ediyorum, bu evlilik cüzdanınız bu da anında statüslerinizi değiştirmeniz için laptop!'

Boşanırken de hakim boşanma belgeleriyle birlikte Facebook ayarlarını da değiştirtecek size !!!

Walla yakında abidik-gubidik tazminat davaları face'teki statüslerden çıkmazsa nolim!

Ayrıldık ama hala ilişkimiz var diye gözüküyoooo!!!
Evliyiz ama bırak nişanlıyı sözlü statüsünü bile işaretlemedi!!!

Manyakmısınız laaaan???

Benim sevgilinin adı hatunlarda da erkeklerde de kullanılan bir ad...
Bazıları sevgilinin adını duyunca haaa yapıyo önce...
Bende abidik tepkilerinden dolayı, geyikine ayoool bilmiyomusun ben lezbiyenim yapıyorum !!!
Milletle eğleniyorum... 
Face'de lezzo şeçeneği olsa lezzoyu işaretlerim de yok !!! 
Al sana geyik, al sana eğlence...
Ama abidik takipçiler için bu 'A-aaaaa, abbooouuuu' bi tepkiye neden olur...
:)))))))))))))))))))))))))))))))

Sanal aleme bu kadar kafayı takmayınız, ciddiye almayınız... Gözünüzü sevim ya...
Hele benim sanal dünyada eğlendiğimi anlamayıp hala ciddiye alıyo olmanız ise... 
Mukadderaaaaaat, mukadderaaaaat ötesi mukadderaaaaaaat !!! :))))

Hiç yorum yok: