Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Aralık 2011 Salı

Çiftekavrulamayan ;)

Evli-barklı arkadaşlarıma-dostlarıma arada gıcık oluyorum!
Belki de evli olmadığımdan anlayamıyorum onları diyeceğim ama, çift hayatı yaşarken de öyle değilim ben...

Ya bende bi anormallik var ya onlarda diyeceğim ammaaa çoğunluk onlar olduğundan kesin bende anormallik !!!

Bir çift çift buluşma-görüşme arzusudur gidiyor evlilerde!
Evlenir evlenmez bana hemen birisini yapmaya çalışan kaç arkadaşımla görüşmüyorum tahmin edemezsiniz...

Yuw kocanızı mı kapıcaz?
Ya da 3 kişi muhabbet edilemiyo mu?

Bi türlü çözemiyorum çiftlerin çift muhabbetini!

Ben sevmem çift buluşmalarını...
Her ne kadar huysuz tiplemesi çizsem de uyumlu bir insanımdır.
Önüme koyduğunuz yerim, içerim...(Yiğip içmiyosam bilin ki en mi en sevmediğim şeyler önümde yoksa yoktur kaprisim)
Elimden geldiğince her insanla muhabbet etmeye çalışırım...
Ama malesef ilk başlarda biraz yabaniyimdir... Öyle hemen ısınamam ortama... 

Bu güne kadar sevgililerim alışma evre sürem geçinceye kadarki süreç haricinde topluma uyumsuzluğumla ilgili problem yaşamamışlardır. Tek problem benden riya yapmamı istediklerinde yapmamam olmuştur. 

4-5 kişi buluşursun ama kimse birbirini sevmez... İnceler, laf sokar, bilirsin arkanı döndüğünde dedikoduya başlayacaklarını işte böyle ortamlarda kaprislinin kaprislisi olurum. Kimsenin birbirini hazetmediği ortamda sosyalleşmek için bile olsa bulunmak anlamsız gelir bana! Ve bu sebeple sevgililerle problem çıkar! 

Ulan adamı da sevmiyon, sevgilisini ise hiç !!! O zaman niye görüşüyoruz yaaaaa !!!
Aşkım eski bi arkadaş gak guk...
Adı üstünde eskiiii !!! Eski ve hazetmediğin birisi o zaman nediye görüşüyosun yetmiyo benide sürüklüyosun !!!
Oscarlık ehi ehiler yaparak vaktimizi harcatıyosuuuun !!!

Tarzından olaylar yaşamışlığım çoktur.
Ben hazetmiyosam akrabalarımla bile görüşmem!!!
Kan bağıysa kan bağı! Napim leeeyn ! Düdükle takdiri ilahi akraba olmuşuz diye görüşmem  mi gerekiyoooo !!! 
Bence Yoooo !!!Ama çoğu insan tersini yapıyor. 

Çift buluşmalarında her iki tarafta birbiriyle iyi anlaşmak ister... Aynı filmler sevilsin, aynı yerde yemek yensin...

Ulan bunca sene uyuştuğun adamı/kadını zor bulmuşsun sevgili yapmışsın/evlenmişsin yetmiyomuş gibi bide görüşmek için çiftini istiyosun !!!
Walla allah baba böyle çiftleri çarpmalı bence!!!

Bir kaç arkadaşım, eşleri sebebiyetiyle görüşmüyolar mesela.
Her ikisi de birbirilerinin karılarına gıcık oluyolar!!! :))))))))))

Caanııım dostlukları malesef eskisi gibi devam edemiyor. Her ikisinin karısı erkek erkeğe zararsız bi kahve içmelerine bile çemkirdiğinden gariplerim facebook köşelerinde hasret gideriyolar! :)))))))

Çift buluşmalarında uyum önemlidir. Oturucan bi yerde sıkılmican, muhabbet konun olacak falan filan...
Ulan ben kendimden bile sıkılan bi insanken gelemem böyle çifte kavrulmuşluğa!!!

İçimdeki özgür ruh beni her dakka birilerinin yanında tutamaz.
Azcık yalnız olmak, özgürce hareket etmek isterim. Dip dibe gelirler bana. 
Çift olarak yemeğe gidersin, bi tuvalete gidim dersin, hatun biter dibinde!!! Tuvalette de çift olmak zorundasın!!! Ulan işerken bi özgür olim beeea!!!

Ya da hatun mıy mıy bişidir... Ayyyy onu eylemek için yapmadığın şaklabanlık kalmaz! O an yanınızdan bi sirk insan kaynakları geçse anında baş yıldız statüsünden sizi işe başlatır!!!

Çifte muhabbet zor zanaattır! Başarana-uyumlu olana helal olsun!
Olsun da, illa evlenenler biz bekarların başını niye bağlamak isterler onu bi türlü çözemem!
Ayağıma pranga taksalar ve bende sana taktırmak istesem takacan mı????
Yoooo... Eeeee????

Bekar arkadaş sayım azaldı. Evlenmemiş 3-4 hatun kaldık. Bol boşanmış, az evli var...
Taze evliler evlenin diye başımızın etini yiyorlar...
Boşanmış ve bayadır evli olanlarda 'ehi ehi galibam aşık oluyorum' der demez sıçıp sıvıyolar!!! :))))))))))))))))))))))))

Evlilerle görüşmek pek bi problem... Karılarından-kocalarından fırsat kalmıyor!
Çanta gibi peşlerinde eşleri!
Uuuuf...
Yani çoğunun karısını-kocasını seviyorum da yani aaaaa... eskiden 2 kişi muhabbet ederken şimdi ay kocamın yanında bunu konuşma, ay karım onu bilmiyo söylemelerle uğraşmaktan...

Üüüüf!
Görüşecek adam kalmadı walla!!! :p

Grup sorunsalım var sanırsam!
Eeee tek çocukluğum yetmezmiş gibi baba sülalesinde de tek torun olunca tabiküüü sürü deneyimim olamadı... O yüzden sokulamıyorum sürülere, gruplara...

Evli barklı, 5 çocuklu bi hatun dahi olsam arada bana eserler ben şöyle bi tek başıma bi dolanayım filan ederim... 
Tek başıma kahve içeyim...
4-6 kişi yerine 2 kişi sohbet edelim falan filan...
Evlenmemişe, sevgilisi olmayana hiiç karışmam.
Gönül işi ince iştir. Sen uydurursun onlar uymaz, mutsuz olurlar sen vicdan azabı çekersin...
O yüzden kimseyi kimseye yapmamışımdır bugüne kadar. 
Bana yapmaya çalışanlarada dalmışımdır!
Hiç hoşlaşmam öyle, bak hoş adam gak-adam guk adamlardan !!!
Geyik muhabbette adam ayarlatırım kendime ama muhabbet bittimi erkek sinek bile göndertemezsiniz bana !!!

Şahsıma münhasırımdır bilirim...
Hem dostlarımı görmek isterim hem de bir anda yok olurum...
Eserekli ruhumu bilmeyenle-anlamayanla zordur benim işim...

Çift buluşması bence 'kasarak' bi olay. (yeni bi kelime icat ettim hayırlı ossun :p)

Walla bi bekar olarak çifte kavrulmuşlara hayatta başarılar dilerim...
Evlensemde barklansamda benden çifte buluşma performansı pek beklemeyiniz...

Çünkü bu yaşıma kadar tahammül edemeyeceğim ortamlara hiç girmedim bu yaştan sonra ise hayat benim, zaman benim, mutsuz ve keyifsiz olacağım, rol keseceğim yerlerde hiiiç mi hiç işim olmaz derim...

Zaman kısıtlı...
Hayat tek başına veya iki kişiykende güzel...
Bir çift olarak başkalarına ihtiyaç duyuyorsanız zaten sizden çiftçi bilem olmaz ! :p

Hiç yorum yok: