Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

13 Aralık 2011 Salı

Tak takıştır... Yak yakıştır ;)

Onlarla yazın Yeni Asır Gazetesi sayesinde tanıştım...
Alaçatı Moda Festivaline katılacaklarından bahseden bir haber üzerine, laptopumun başına geçtim ve ilişkimiz başladı...

1992 senesinde deri tasarımcısı olarak işe başlayan İnci hanım, 2000 yılında takı, çanta ve tasarım tekstil ürünleri üzerine çalışmaya karar verip 2001'de İnciden Takı Tasarım Firmasını kurmuş...

İnternet sayfalarında ürünleriyle tanışır tanışmaz bir çok tasarım beğenimi kazandı...  
Kazandı ama ah şu benim meslek yok mu... Şunun şöylesini yapabilirmisiniz, bu böyle olabilirmi maillerim sonucunda biz sizinle festivalde tanışalım, yüz yüze konuşalım arzularınızı ona göre yapalım dediler...

Dediklerine zaman zaman pişman oluyorlar mı bilmem... ;)
Ancak İnci hanımın kız kardeşi Olcay hanımla ahbap olduk!!!

Geçen hafta yeni koleksiyonu sundu İnci hanım...
Benim gibi deri ve gümüş sever birisini zevkten dört köşe eden tasarımlar olunca, bir kaç aydır uslu uslu duran kredi kartımı azdırıp bir sürü sipariş verdim... 

Verdim ama yine rahat durmadım... Bazıları bana özel tasarlanıyor!!!
Şşşşşş şahsıma münhasır takı tasarımcım var beeeep! ;p ;))

Sizlere özel tasarımlar yaparlar mı bilmiyorum... Bunu yazdım diye başımıza çorap ördün derler mi onuda bilmiyorum...

Ancak duymayan-bilmeyen kalmasın herkescikler sanatla-tasarımla boynunu-bileklerini doldursun istiyorum...

Klasik bir tarzınız varsa pek uymayabilirler size...
Ancak yenilik seviyorsanız, tasarım seviyorsanız bir göz atın derim...

Ben yıllarca bileğimde ve boynumda deri şeritlerle dolandım... Kocaman mimar hatun oldum inatla çıkarmamak için direndim durdum... 

Tüm sevgililerimle hep aramda sorun oldu dericiklerim!
Asiliğimden-serseriliğimden hoşlanıyorlardı ama incecik bir şerit olsa dahi istemiyorlardı!!!

En son kullandığım derimi 20 küsür senelik kankalıktan sevgililiğe terfi eden cancazııım için ilişkimizin ilk 14 Şubatında çıkardım. 

Bak dedim, kıymetini bil... Gömülürken bilem derimle gömülmeyi dileyecek kadar deri sevdalısı ben... Boynuma kaşıkçıyı taksan bilem şu dericik kadar keyif vermez bana... Ancak hatrın büyüktür o yüzden çıkarıyorum ve sana veriyorum... Ve sakın atma onu! dedim...

Anam anaaam bi mutlu olmuştu ki... Hiç hedeye almama filan gerek yokmuş meğersem! :pppppp :)))))

Gel zaman git zaman, alışmış kudurmuştan beterdir, derisiz o mutlu ben mutsuz yaşadık... Ta ki İnciden'i keşfedene kadar! 

Kolumda-boynumda yine deriler var... Var ama bu seferkiler şık-mık! Yine serseriyim... Yine ben benim... Ama kimse aaay-ıııyk diyemiyor!!!

İnciden İzmir'li bir firma... İstanbul'da çalıştıkları mağazalar var... Ancak tüm ürün yelpazesini internetten görüp alabilirsiniz... 

İzmir'e yolunuz düşerse merkezlerine de gidip İnci ve Olcay Hanımlarla tanışabilirsiniz... 

Tanışmanızı tavsiye ederim... Çok tatlı, kibar hanfendiler...
İnternet adresleri aşağıda... İlgilenene... ;)
http://www.inciden.com.tr/

Hiç yorum yok: