Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Aralık 2011 Cuma

Eeeh yetti beeaaa !!!

Kutup ayısını şaapmak istiyorum !!!
Hep omu yapacak???
Hep omu orgazm sigarası içecek???
Ben şaaapıp nargile içme arzusundayım da ah bir bulabilsem !!!

Allam yaaa, kanal tedavisi olmanın böyle ızdıraplısı bi bende olur zaten!!!
Namussuz diş tam tedavi oldu dendiğinde, ı-ıh yaptı... Baştan ağrımadım şimdi ağricam dedi!!!


Ne ağrıma ama!!!
Sadece ağrımakla kalmadı suratımın sol tarafını balonda etti!!!

Dört gün evde loğusalar gibi dolandım...
Walla gören sezeryanla en az bi beşiz doğurdum falan sanırdı !!!

Klasik tedavi olan, 1000'lik antibiyotik ve bolca ağrı kesiciye başladık...
Bir gece öyle bir ağrıdı ki, daha önceki tecrübelerimden geçici dolguyu ve ilaçlı pamuğu çıkarıp basıncı azaltmak zorunda kaldım.
Kaldım ama evde, güya incecik olsa da geçici dolguyu çıkaracak alet-edevat bulamadığımdan, bildik 'ataş'ı aldım yaktım dezenfekte ettim ve teeee ağzımın dibinin dibindeki dişi oymaya başladım!!! 

Çıkardım pamuğu... Ama banamısın demedi... 
Gece yarısı dişçimi uyandırdım... Kafamı duvara çakmak üzereyim, bundan sonraki tedaviyi duvardan kalıntılarımı kazıyarak yapmak zorundasınız dedim...

Dolguyu çıkar dedi...
Oooo dedim çoktan çıkardım...
Aferin dedi... Yapacak bir şey yok, antibiyotiğe devam, ağrı kesiciye yüklen yarın sabah erkenden gel!

Ağrı kesiciye yüklenim deeee, ağrı kesici bağımlısı olucam leeeeyn!!!

Geçen sene 20'lik dişle beraber başka bir dişin kanal tedavisi arzusu aynı anda çakışında Apranax Fort leblebim olmuştu!!!
Sanırsam bu sebeple Apranax bu sefer etki etmedi...
Cataflamla tanıştık bu sefer...
Anaaam ne uzun ne büyük prospektüsü var öyle... İlaç kutusu romanı diye bi türle tanıştım !!! 

Neyse efem, nadir görünen tepkiselliğin içine giriyomuş dişimin tepkisi!
Şaşardım normalitenin içine girse...
Haplı, ağrılı günler geçti, kist küçüldü, parası ancak tek yanağına yetmiş, tek tarafına botox yaptırmış halimden kurtuldum... Önümüzdeki hafta diş dolgulanacak inşallah maşallah daaaaa... Antibiyotik yine vücuduma alerji yaptı !!!

Geçen seneden kalma ilaçlarımı içmeye başladım... Baktım ilk akşamı rahat atlatamicam, acile gittim popodan 2 tane iğne yedim... Banamısın demedi namussuz!!!

Bu sabah tüm vücudumu saran kırmızı kabarıklıklar, göz kapağımın üstünde de belirip tek gözümle beni korsan rolüne sokmak isteyince bu böyle olmiciiik cilt doktoruna gitmek şart oldu dedim...

Doktor bi soydu veeee... Ağır bir reaksiyon dedi...
Kortizon vericem!!!
Dedim nolur vermeyin... Namussuz antibiyotik bitene kadar  iştahımı 
öyle bi açtı ki 64 kiloya çıktım !!! 
Çüüüüüşlük hatta ohhaaalık bi haldeyim...
Yedimde yedim... Aşerdim de aşerdim... 1 kasecik aşure yiyen ben annemin yaptığı tüm aşureleri bitirdim üstüne komşulardan gelenleri afiyetle yedim !!! Onlar kesmedi, Saray Muhallebicisini arayıp anında çıkan tatlılardan eve gün içinde 5 posta servis yaptırdım !!!

Ve veeeee ve... Tartı çatladı ben çatlamadım !!!
Banu Alkan kıvamında 90-60-90'lık bişeyken kortizon beni ne eder???
Egzama problemim varken bile kortizonlu kremlerden hep kaçtım!
Ama gel gör bu sefer başka çarem yok!!!

Doktorcum kiloma uygun bir dozaj verdi... 10 gün boyunca içiciiim!
İlk 3 gün 3 tane!
Biraz evvel ilk postayı içtim aaaaaay tanrım ne iğrenç tatlı bişeymiş!!!
Ööööğ öööööğ ve öööööğ !!!
Alerji haplarıma devam ederken akşamları midemi kortizondan korumak için mide ilacıda içicem!!!

Yuw tanrım basit bi kanal tedavisi niye nasip etmiyosun???
Hapçı-kapçı bişi oldum yaaaaa !!!
10 gün boyunca tuz yok. Kortizonla tuza aman ha diyorlar...
Anliciniiiiz, zorunlu pehrizdeyim...
Elizabeth benim için tuzsuz baharatsız dolma pişiriyor şimdi...
Akşama annemde önüme marul tepeciğini koyacak !!!
Eeee kilo vermek gerekiyodu biliyorum da... Bu böyle pek bi hart-hurtlu-ilaçlı-yağsız-tuzsuz bişi olacak !!!

Kutup ayısıııııııııı nerdesin leeeeyn !!!
Walla coca cola'nın kutup ayılı kostümleriyle Abdi İpekçi Caddesinde endam eden maskotlarına taşla-çantayla girişebilirim !!! 

Yaaaaa 2 senedir her yıl başı öncesi !!!
Hay ebemi...
Hay kutup ayısını...
Hay dişimi...
Hay reaksiyona girisecisi tutmuş bedenimi
NOKTA NOKTA NOKTAAAAAAA !!!

Hiç yorum yok: