Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Haziran 2009 Pazartesi

diyetim diyet!

Kadın milleti...
Herşeyi dener...
Ben bu türlere güler geçerdim...
Bu yaşta daha bi aklı selim olmam gerekirken...

Lahana diyetiyle zayıfladım diyor...
Eminmisin diyorum.
4 kilo verdim diyor, bu pantolonun içine sığamıyordum bak sığıyorum...
Yani evet de, yinede kilolusun diyemiyorum...
Bana mail atıyor diyetini...
Basıyorum, okuyorum, kolay gözüküyor ama ofiste tüm gün lahana çorbası içmek ve bir gün meyve öbür gün sebze yemek pek uygulanabilir gelmiyor.
Onun kendi işyeri... Şahene mutfağı var. Çorbayı ısıtırda, meyve alır-yıkarda... Ama benim öyle bir şansım yok. Termosta çorbayı getirmeliyim, meyveler yıkanmış olarak gelmeli ooooo sabahları lenslerimi bile takmak sonra yüzüme nemlendiricimi sürüp en klasik ve basit makyajım olan body shop'un bronz pudrasını bilem sürmek eziyetken... Çorbayı termosa koymaklamı uğraşıcam ı-ıh diyip bir kenara koyuyorum diyeti.

Doğum kontrol hapı kullanımı sonucu şişen bir çıtır hatun var ofiste. Öyle böyle değil nasıl şişti.
O diyet diyet diye etrafımda dolanırken ona lahana diyetini uzatıyorum, o sırada odaya giren başka bir hatun benim kuzenim yapıyor ve işe yarıyor diyor.

Allaaallaaahhh diyip kuzenini mail manyağı ediyoruz. Benim elimdeki tarif daha kapsamlıda olsa ondan da alıyoruz.
Yapıcaz bunu diyoruz. Baksana 3 günün sonunda 2-2.5 kilo 1 haftanın sonunda 4-7 kilo... süppeeeeer!!!

Yaz geldiya... Zayıflayamadık ya... Benim spor paraları salonda dura dura bir hal oldu. Bari faiz verseler :p Spor bank! Geliyosunuz ödüyosunuz, sonra donduruyosunuz, yeniden başlayınca biriken faizinizi bir sonraki dönem parası olarak düşüyoruz! Nasıl işletmecilik mantığı süppeeeer!
Harbiden olsaydı böle bi şey ama ı-ııııh! :))))

Neyse konuyu dağıttım yine; Zayıflamamız gerekiyor. Ben ne güzel kilo vermişken, spora ara verince aldım kiloları. Sevgili sıfır beden manyağı. Hadi hakkını yemim 1 veya 2 beden de olabilir. Sıfır olmam güç. Hiç bir zaman sıfır beden olmadım. Doktorum Troyum gelse yapamaz! :))) Sevgili benimle tanıştığı kiloyu istiyor. Ah ah bende o kiloyu istiyorum daaaaa 15 sene uzay zamanı gibin bişi...

Neyse bi deneyek diyoruz. O zamanlar 57'dik. Ve bendeniz hep vücudumun üstünde toplanan kilolarımdan dolayı o zamanda kendimi tombik adlederdim. Ama sevgili öyle değildin diyor. Yaw o kilodayken terkedildiğimde terk edilme nedenlerimden biri şişmansındı! Erkekler ve gözleri... Hepisi ayrı bozuklukta-görme yetisinde sanırsam! :p :)))

Dilek olay 63'den 59'a inip yeniden 61'e çıktım. İki haftadır azimli sporum ve dengeli yemem sayesinde 60tayım. Bi türlü inemiyorum aşağıya. Sipining yapmaktan popom kas oldu kilo aynı! :p

Bu hafta sonu gözü karartıp lahana diyetini yapıcam ben dedim.
Gidildi markete orta büyüklükte lahana, kabak, havuç, soğan, maydonoz alındı. Hepsi taynı tayni doğranıp çiğden tencereye atıldı üstüne su konuldu, tuz da. Aaa yağsız ama tuzlu nefis sebze çorbası imal edildi. Hatta aşçılığıma övgüler yağdırıldı tarafımdan. Cumartesi sabahı kahve içilip ayılındı ve arkasından başlandı kase kase çorba içmeye... Bi çorba bi meyve bi çorba bi meyve...

Sabahtan öğlene akdar açbilaç durabilen bendeniz duramadım. Nasıl karnım kazınıyor... Çorbayı içiyorum, olmuyor, sebzelerden bol suyundan az koyuyorum olmuyor, ardından 2 şeftali yiyorum olmuyor... Öğleden sonra 3 civarına kadar yemediğim meyve kalmadı ve midem sonunda ötmeyi kesti. Sonrası tam bir eğlence oldu:

Karpuz ye, çilek ye, kiraz ye, su iç, çorba iç derken eve hapsoldum. Dakkada bir çişim geliyor. Ama yok böyle bi sıvı birikmesi... Şarda şaaaar şarşarda şaaaaaaar!!!

Akşam 8 civarı çorbadan tiksinti geldi. Çorbayı döktüm! Ve yatana kadar meyveyle doldurdum mideyi.
Sonuç: Bu sabah itibariyle 59.2'yim. Ki pazar günü normal light yememe döndüm. Pazar günü devam etmeyi göze alamadım. Eve bir gün daha kapalı kalamazdım! Ya bezlenip çıkacaktım ye evde kalacaktım ben çıkmayı tercih ettim! :)

Azcık hile hurdayla 59 yaptım kendimi... 1 dilim kepek ekmeği üstüne light peynir artıııı domatis arada 2 kayısı öğlen salata öğleden sonra küçük light yoğurt akşam ızgara tavukçuk (tayni tayni) ve boool salata ve spordaki azmimle bu haftayı formu koruyup önümüzdeki hafta itibariyle 58'e inmeyi planlıyorum.

Sevgili zayıf sevdiğinden benim 55'im veya 56'ım onu pek mutlu etmeyecek. Evet ben mutlu olucam. Gömleklerimin önü kapanacak, yaptırdığım dolapların içinde öyleee senelerdir beni bekleyen kıyafetlerimi giyeceğim edeceğim ama adamın zevki ve beğenisine uymayacağım.

Bir arkadaşım vardı: Gerçek erkekler kadının kilosuna veya kusurlarına aldırış etmezler derdi.
Pööööööööh! Kuyruklu yalan!
Estetik herkes için önemli.
Hele benim gibi bir mimar için ola laaaaa...

Yok abi, seni sen olarak sen bile kabullenmez durmadan eleştirirken başkası nasıl kabullensin seni. Kendinle barışık olan bu yaşlarda insan varsa söylesin, ancak 50'de 60'da o noktaya gelirsin yada 40'da. Ama hala 30'larımdayken hala kendimle didişme nerjim varken zor!

Kadın dediğin harbiden ele gelmeli bence!
Ben zayıf kadınları beğenmiyorum. Zayıf ama yuvarlaklığını koruyan-belli eden kadınlar bana daha seksi geliyor.
Ama sevgiliye değil.
Zevkler ve renkler diyorum...
Çok mu büyük konuştum nedir gittim zayıf sever adam buldum! Hele 15 senelik kankamı! Neyle nasıl biriyle mutlu olacağını bile bile adamı sevgili yaptım ya... Artık ortak paydada buluşiciiiiz napak! :))
Bi gün aklı fikir diyeti çorbası olursa onuda yapar denerim. 1 kilo akıl akıldır deeer, hayırlı rejimler, denemeler derim!

Töbe bidaha lahana çorbası içmeeeem! :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gülmekten ofisteki herkese rezil oldum Ozy teşekkür ederim.