Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Haziran 2009 Pazartesi

İzzet'in düğünü, Adnan Menderes ve ben ! ;)

Kızarmış bedenler, minicik şortlar, yarı açık omuzlardan gözüken bikini ipleri ve parmak arası terlikler...
Dün Adnan Menderes Havalimanı bu haldeydi.
İstanbul'dan haftasonu için gelmiş istakoz olmuş cıbıldak kadın ve erkek kaynıyordu.
Hepsi denizden çıkıp gelmiş...
İnsan bi duş yapar...
Cık!
Çeşme'nin tuzu-kokusu bedenlerinde İstanbul'a uçmaya gelmişler...

Haftasonunda sonunda amcamın kiraladığı evi görmek üzere bende Çeşme'ye gittim.
Sonunda Çeşme'li bende oldum ama ben ne denize girebildim ne de güneşlenebildim.
Sebep?
Malum kıl-tüy kadın olmanın 27. günde bir gerçekleşen dayanılmaz hafifliğ sendromu... :)

Evi gördük, keşfettik...
Ohh püfüür püfür... Kendisi küçük bahçesi çook büyük olan evimizde bu yaz Çeşme'ye tepeden bakıp serinliciiiiiz!
Güneşten yanmış bedenim, verdiğim kilolarla benda benda minnacık şortlarla endam edeceğim de hiç bir kuvvet beni o şortlarla İstanbul'a uçuramaz.

Dün akşam hatunlara bakıp bakıp İstanbul'da yicekler seni, tecavüze uğricaaan canııım diyip durdum.
Wallahi medeni cesaretleri için bacıları kutlamak gerekmekte!
İzmir yazlık memleket. Erkekleri cıbıldak hatunlara alışık ama 72 milletin yaşadığı İstanbul ne yazlık memleket ne de erkekleri alışık...

Amaaaan bane bacıların namuslarından diyip bekleme salonuna geçtiğimde gelirken gördüğüm ve kesin düğüne gidiyo bunlar dediğim bir sürü aynı yüzle karşılaştım.
Düğünü yapmışlar, istakoz olmuşlar ve dönüyorlar.
Ne düğünmüş?, kiminmiş?, acep Başbakan hazretlerininde geldiği düğün omuydu vs. diyerekten uçağıma bindim.

Süslü püslü, boya sarışını, botoxlu, estetikli, kokoş hatunlarla doluydu uçak. Yanımdaki süslü ve bol ameliyatlı hatunları kaldırıp yerime geçtikten 2dk sonra, arkamdaki bir hatun koridorda ilerleyen bi hatuna çığırmaya başlayınca tüm sorunlarımın cevabını yarı yarıya aldım.

Burcuuuu burcuuuuu...
Merhaba
Hafta sonu tatilinden mi?
Yooo İzzet'in düğünü vardı ordan...
Hııı...

Sonra hatun yanındakine döndü, İzzet diye bir arkadaş vardı o evlenmiş... dedi.
Bozuldu tabi... Burcu'yu çağırmış beni çağırmamış diye...Yazık üzüldüm arkadaki hatun için... :p

Her neyse... İzzet kimdir nedir, iyi izzet-i ikramda bulunmuşmudur bilemem ama dün akşam Pegasus İzzet'in düğününden dönenlerle doluydu!

Her nekadar düğüne davet edilmesekte, gitmesekte, yolcular sayesinde düğünün şaşasını bizde yaşadık.
Sonunda Nişantaaaaş sosyetesinden Çeşme sosyetesine geçiş yaptım.
İnşallah ve maşallah 2 hafta sonra yaz sezonumu resmi olarak hizmete açacağım!
Benda havalimanlarında yanmış bedenimle, ıslak saçlarımla, omuzlarımdan dökülen tuz ve kumlarla, minnacık şortlarımla endamıııı boy edeceğim!

Watana millete İzmir'in Çeşme ilçesine yaz sezonu hayırlı uğurlu olsın der, hiiç tanımasamda İzzet'e mutluluklar dilerim! :p

Hiç yorum yok: