Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Haziran 2009 Perşembe

Ko gö... gitsin! Sende git, beda, o da ! :p

Ko gö... zamanlarda hiç oldunuz mu?
Ben bayadır böyle hissediyorum. Ve bu his damlaya damlaya taşma durumunda neredeyse...
Ko gö... iş.
Ko gö... aile gak-guk.

Hesapsız-sorgusuz sualsiz, sorumluluksuz, gezmek tozmak istemekteyim!
Öyle malak gibi, manda gibi deniz kenarında yatıp yuvarlanmak...
Ne giymişim, ne yemişim, saçım başım nasılmış, yıkanmışmıymışım...
Öleeee içten geldiği gibi...
Atla arabaya oraya git...
Yürü buraya gel...
Gez toz ye iç eğlen...

Oymuş buymuş gakmış gukmuş!!!
Yok kimseyi memnun edebilme imkanı yok bu dünyada!
Sevsende sevmesende...
Yapsanda yapmasanda...
Neden yaptırımlar uyguluyoruz birbirimize...
Neden olduğu gibi olağan kabullenemiyoruz?
Yargılıyoruz, istiyoruz, kıskanıyoruz, sahipleniyoruz, yasaklıyoruz neden?

Ruhuma geldiler!
Çoktan beri bendelerde artık misafirlikleri baydı baydı!

Canım Küba çekiyor.
Canım Portekiz çekiyor...
Ama sevdiğimle, tasasız keyifsiz...

Canım çok şey çekiyor istiyor ama...
Taşkın dalgalarla sörf yapmayı bilmiyorum! Bilemiyorum, beceremiyorum!!!

İçim dışım fırtına...
Ay oldum insanlardan.
Ay vaaaaay!!!

Önümüzde uzun zaman yok. Sadece şu an varken neden şu anı yaşamaz, olduğu gibi kabullenmez, takarız, küseriz, sinirleniriz?

Hem benim hem özgür diyemeyiz...
Yapamayız...
Bıdı bıdı bıdı bıdı...

Ko gö... bas istifayı yap çantayı... Git...
Keşfet gör!
Geldiler, tek düzelikten, başkalarına bağımlı olmaktan, başkalarının arzu ve beklentilerini azcıkta olsa gerçek kılıp onları mutlu etmeye çalışmaktan!

Aloooooo beni mutlu eden yoook!
Var da yok!

Ooooooof!
Ömür bu dört duvarda geçiyor.
Sabah başka dört duvar öğleden sonra başka dört duvar.
Açık ferah, püfür püfür bi rahatlık bi huzur istiyorum.
Her şeyi ve herkesi bırakıp tatil istiyorum!

!!!

Hiç yorum yok: