Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

17 Haziran 2009 Çarşamba

Donunun rengini söyle kim olduğunu söylim! :p

Şimdi yazacağım yazı Ayşa Arman'ımın cartiyerli yazısı gibi olacak.
Spor yapmaya başladığım yıllardan itibaren bir takım hemcinslerimle aramda renk farklılıkları olduğunu gördüm.
Renk derken, kuku veya kıl-tüy renginden bahsetmiyorum sapıkçık cancanlarım...
İç çamaşırı renklerinden bahsediyorum.
Onlarmı normal ben mi bilemedim hiç.
Erkekler hangimizin renklerini tercih ediyorlardı acep?
Alta başka üste başka giyen, şekerci dükkanında bile bulamayacağınız, karnavalımsı renklerimi yoksa klasik renklerimi?

Bilmem.
Bildiğim bizim evde iki rengin hakim olduğu.
Beyaz ve siyah. 40 yılda birde ten rengi...
O kadar.
Doğum günlerimde ve yılbaşları için alınmış kırmızıları saymazsak ben bildik muhafazakerlardanım.

Peki diğer kadınları karnavala dönüştüren dürtü ne?
Üstte siyah allta çivit mavisi!
Hödöööööö!!!
Yani çivit mavisi hiç bir zaman tercih edeceğim bir renk olmaz ama ettim diyelim, ben takım giyerim.
Ama hatunlar böyle değil.
Hele dün bitane vardı kopardı beni...
Mor üstüne siyah benekli südyen altına mavi don!!!
Alta mavi giymek pek bi moda galiba... Allah kukumuzu nazardan saklasın diyemi giyiniyorlar acep?
Yani mavi don giymek bir takım hastalıklardan vs.den koruyosa bilek giyek!!!

Nasıl bir mantıktır bu alt ayrı üst ayrı giyinmek?
Tamam bende insanım bazen bendede beyaz-siyah karışımı olabiliyor ama en azından daha uygun renkler!
Morlara maviler, yeşile kırmızılar diil yani...

Renkli giyinmek küçük kız çocuğu ifadesini mi koruyor acep?
Bana çılgın denilirken benim böyle giyinmem gerekmez mi?
İnsanlar benden daha çılgın o zamaman. Ben sonderece muhafezekarım o zaman (Bu lafta nasıl yazılıyor bi öğrenemedim gitti!)

Çözemiyorum bu olayı.
Kadın iş kıyafetiyle geliyor. Bakıyorsun ciddi ve şık. Bi soyunuyor anaaaaa rengarenk!!!
Belkide sıkıcı iş kıyafetlerinin altına eğlenceli bir şey giyerek gün içinde içinden kıh kıh gülüyor, eheee dışım böle ama bide içimi görseniz... diye! de bana ıııyk geliyoooor... Onu gören erkeği ne düşünüyor acep? Ya da bu kadınlar erkeksiz mi? Geçen cuma akşamı salonda böööö cuma sevgilim yok sendromu vardı ve bir kaç hatun kendini saunaya attı ordan çıkıp masör hatuna mıncıklattılar kendilerini...

Yani en bi en sevgilisiz, erkeksiz ve abazan zamanımda bile ben beyazdım!!!
Bende var bişi...

Wallah bilen warsa açıklasın!
Öğrenim.
Şimdi salondakilere sorsam sappık mapık sanırlar! Olmaz. :p
Başka dert, tasa öğrenecek, merak edecek şey kalmamış gibi buna taktım ben!
Kendimi alt başka üst başka rengrenk şeylerle düşünemiyorum.
Bende var bişi...
Ama ni?
Mimar olmamla mı alakalı, bedenimin ölçüleriyle mi, yetiştirilmemle mi, çılgın görünen tutucumuyum acep?
Bilemedim yuuuw! Uğraştırmayın işte!

Hiç yorum yok: