Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

9 Haziran 2009 Salı

İstanbul'da ki F1 yarışı ve ben

Benim gibi bir F1 manyağı için geçen hafta sonu acı bir hafta sonuydu!
Biletler çok pahallı olduğundan bilet alamadım. Aslında benim gibi bir deli için 600 kağıt verilemeyecek bir para değildi ama biraz bu aralar cepken delik! O bakımdan yoksaaaa oooo tükkan F1'in!
:ppp

Davetiyede bulamadım.
Daha doğrusu araştırmadım.
Kaç senedir F1 yüzünden gururumu ayakalr altına alıp ne maymunluklar ne yüzsüzlükler yapıyorum ancak bu sefer eeee sıçarım derim!
Ay çok pordon ama harbiden öyle dedim.

Eş-dostanda ses seda çıkmadı.
Hoş onların beyinlerini-kulaklarını ziksemde pek bir şey olmuyordu...
Aaaa içime küfürbaz bi şeytan kaçtı!

Böööööööööööö...
İlk defa Ozy İstanbul Park'ta değildi!
Oysa ki Ozy Cumadan kamp kurardı.
O hafta sonu kulaklarında yankılanan biiiuuwww biiiuw seslerinin enerjisiyle nasıl şakır nasıl havalara zıplar ve sahip olduğu enerjiyi-mutluluğu çevresine bulaştırırdı!

Olmadı olamadı!
Ferrari'nin dericisi bu sene parti yapmadı anırsam. Yapsaydı davetiye gelirdi. Ya yapamdığından davetiye gelmedi ya da benim para getirmeyen bi mimar olduğuma karar getirdiler.

Oldu canıııım milyarlık koltuk alıcam hadi beni geçtim onları alacak müşterilerim olacak!
Ulan ben kentsel tasarım yapan bi kamu kuruluşunda çalışan etiiii neeeee buduuu ne bi mimarım! Siz bakmayın benim havama civama, tamponda anam saolsun yazıyoooo!!! :)

Her neyse olmadı işte... Değemedim bu sene pilotlarıma...
Kulaklarım biiuuuw diye uğuldanamadı bu defa...
Ah aaaah...
Mukadderaaaaaaaat !

Çok üzgündüm hafta sonu.
Ne sıralamaları seyrettim ne yarışı.
Yarışı seyrettim ama benim manyaklığımı bilen cafe sahibi iki kardeşin leeeeyn bu gün F1 yokmu senin burda ne işin var, açın çabuk tiviyiii Ozy ablanız izlesin demeleriyle oldu!

Mahallede adım çıkmış durumda...
F1 namım beni geçmiş durumda ama ne padok ne kapalı ne açık tribüüüüüüün... Bööööö

O kadarda scret mikrıt okuduk anasını satayim bu şu konuda olumlama yapıp başarı elde edemedim ya ona yanarım ben onaaaaaaaa!!!

Napak sevgiliye bi tane uzaktan kumandalı F1 aracı aldıriciiiiz zorla hediye olaraktan ben onunla Karşıyaka'nın sahillerinde biiuuuw biiiuw diye dolanıcam, sonra sevgilinin yanına gidip pite giricem biramdan kocamaaan yudumlar alıp yeniden pistime dönücem!

Çocukken plastik arabaya telden direksiyon yapıp dolanan deliler vardı, acep çocukken onlara bakıp çok mu güldüm nedir?

Bir bilmecem var çocuklar?
Nedir nedir?
Bisküvi denince hemen onun adı geliiiir...
Eti eti etiiiiii...
:)))

Hiç yorum yok: