Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

8 Haziran 2009 Pazartesi

Patlıcaaaaan, patlasın koccaaaaaan !!!

Ben onun eşiyim diyor...
Ama bunu öyle bir şekilde diyor ki, nasıl yazarak tarif edeceğimi bilmiyorum.
Hafifçe bir omzunu öne çıkarıyor, başı gururlu bir şekilde hafifçe yukarı kalkıyor, gözlerinde sanki nobel ödülü kazanmış bir başarı ifadesiyle kendisinden emin, vurgulu ve sanki hıııh sizin yok benim var dercesine...
Hödöööö? diyip içimden, biramdan bir yudum alıyorum.
Ne eşi beee ne eşi? Ruh eşi?, çorabının eşi? ayakkabının teki?
Ozy şişşş henüz o kadar içmedin ama beynin maşallah sulandı...
Heee sulandı walla!
Hatun nişanlı ama millete eşiyim diyor. Anlamıyorum ben bu mantığı!
Gece ilerliyor bu sefer koccam diyor!
Haaa?
Kocam, kocaaam...
Hıııı kocan!
Maşallah hatun 2 dkda nikahı kıydı, nişanlılıktan karı-kocaya atladı!
Peki ben?
Zavallı ben?
Ne zavallısı leeeyn? Sen hayatta böyle tabirler kullanmazsın ki!
Benim ilişkim 1 seneye yaklaşıyor, hatun benim yarım kadar bir süredir beraber değil ama nişanlandılar ve nişanlım yerime kocaaaam, kocam diyor!
Gocundun mu canııııım?
Heeee... çok! Herüfün parmağına altın boyundurluk takamadım hala diye, böle içim erimekte, erimeyi geç böyle kasım kasım kasılarak koccaaam diyemediğim için çok çok gocundum!

Leeeyn manyakmısınız? Yoksam ben mi manyağım?
Galiba ben manyağım!
Hayatta nispet yapan bir insan olmadığımdan ve bir takım sıfatlarla hava civa atan bir şahsiyet olmadığımdan ve veee gelin ata binmiş ya kısmetçilerden olduğumdan hayatta böyle tavır ve tutum sergilerken göremezsiniz beni!
Bana görgüsüzlük gelir.
Evli barklıda olsan gelir, iki vakte kadar evlenicek olsanda gelir!

Ne öyle Türk filmlerinde ki genelev sahneleri gibi:
Koccaaaaaam!

Birinin kadını-erkeği olmak, kadınım veya erkeğim diye sahiplenilmek güzeldir, anlarım ama nispet eder gibi, çatla patla gibi, sanki evlilik meraklısıymış gibi (bence gibisi fazla öyle) daha ortada fol yok yumurta yokken böyle bir sıfatla kendini tanıştırmak!

Bu şey geyiğidir:
Erkek kadına sen benim kadınımsın, aradığım sevgi gak guksun sen benim nikahsızda olsak allah nezninde, benim kalbimde, fikrimde karımsın-eşimsin vs. demesidir.

O la laaaa amenna...
İki kişiye özel anlarda adam veya kadın aşka gelir gerçek fikirlerini beyan ederler.
Geçmişte kimse eşlik duygusu verememiştir. Eş hissetmişlerdir. Ok!
Bunu resmileştirmekte istemişlerdir. Ok!
Söz, nişan evresini geçirip evliler damgasını yemek için tarih beklerken eşiyim onun, koccam demek ne ola ki?

Bence görgüsüzlük, adam benim, kapanı yakarım uyarısı veya ben çok ama çok aşık bi kadınııım o benim her şeyim sinyali...!

Benim sevgilide benim herşeyim!
Nişanlansakta kimse benim ağzımdan ciddi ciddi eşim, koccam o benimi duyamaz!
Duyarsınız ancak Ozy geyik yapıyodur! Muzurluk yapıyordur!

Mesela erkeklerinin koluna vantuz gibi yapışan kadınlarıda hiç anlamam ve sevmem!
Öyle bir adamın koluna girip, çekiştirirler ki ulan sanki senin erkeğine kaldık! Çalacağız onu!
O anlarda aslında sırf muzurluğuna gidip adama sarkacaksın!
Kadın alı al moru mor daha beter yapışacak adama... Sende eğleneceksin de amaaan kim uğraşacak bu şakayla! Bi de millet yanlış anlar senin geyikini... Boş veeeer !

Sevdiklerimi sahiplenirim.
Benim olan benimdir.
Ama hiç bir zaman sevgililerim bir kadınla konuşurken karşı tarafa sinyal vermek adına onlara dokunmam.
Dokunuyosam sevesim gelmiştir, dokunasım gelmiştir. Yoksa karşıda ki hatuna; Leeeyn şıllık erkeğimle fingirdiyon ama baaaah koluna, omzuna ben dokunuyooom, o beniiiiim yapmamışımdır. Yada adama şişşşş fingirdiyon şıllıkla ama benimsin anlamında dokunmamışımdır!!!
Bana çok saçma gelir.
Adamı istediğin kadar sıkı tut, sarmala, mıncıkla, sev, severken morart... Adamın gideceği varsa sen naparsan yap gider zaten!

Ben evlenip erkeklerinin koluna yüzlerinde-beden dillerinde bir sürü anlamlarla giren kadınlara gıcık olmuşumdur hep.
Kol kola girmeyi pek sevmem.
Çünkü bu yaşıma kadar gözlemlediklerim beni tiksindirmiştir.
O beniiiiiim diye sahiplenerek girilen bir kol bana sevgi-bağlılık çağrıştırmaz.
Korkaklık, güvensizlik ve yolunda gitmeyen bir şeyler çağrıştırır.

Adamın koluna sevgiden girerim.
Yorulmuşumdur, destek almak için girerim.
Tenine dokunmak, onu hissetmek için...
Omzuna başımı koyup yürümek için...
Elaleme benim ooo, benim o demek için değil!

Evet, birinin kadını veya erkeği olmak çok özel ve güzel birşey bunu anlıyor ve buna saygı duyuyorum ama cümle aleme duyrulma ve beyan edilme şekillerini beğenmiyorum.

Benim sevgilimde benim herşeyim.
Benim erkeğim, canım, kalbim, ciğerim.
Amma velakin çevremdekiler şaka veya muzurluk haricinde ağzımdan erkeğimle alakalı bir şey duyamazlar.
En büyük geyiğim; Erkekiiiim izin vermiyooodur! Yoktur böyle bi izin vermeme durumu ancak Ozy muzurluk yapmak istemiştir ve yapmak istemediği birşeyi şakadan sevgilisinin üzerine atmıştır.

Evlensem ve 40 yıllık karı-koca olsak bile kimseler benim koccaaaam dediğimi duyamaz!

Amerika'da yaşayan bir arkadaşım var. Teee Boston'lara kadar gidince Newyork'a ordan da Jersey'ye onun yanına gittim ziyarete. İki günde deli etti beni.

Koccaaaaam...
Koccacııııııııııııım...
Koccaaaam!
Hay patlasın koccaaaan!!!

Siz evin içinde koccaaaam diyerek dolanırmısınız?
Ne istiyosun koccaaaam?
Elin bilmemnesini... Töbe töbeee... Ben kocası olsaydım boşardım walla 2 güne kalmaz... Ancak insanlarda böyle hitap edilmesini seviyor herhalde!

Ancak tanıştırırken veya bilmem kimin eşiyim derken benim ağzımdan çıkabilir bu sıfat.
Yoksa evde, dışarda, her yerde koccaaam, koccaaaaam banada müstakbel koca adayımada fenalik gelir.

Evlensemde o benim sevgilim olacak!
Açkım olacak!
Evet kocam olacak ama gerine gerine, kör göze parmak şeklinde eşşiyiiiiiim, koccam ancak ve ancak geyik yaparken ağzımdan çkacak!

Bilmem anlatabildim mi acep?
Karı-koca- kadın ve erkek olmaya saygım ve sevgim sonsuz. Bu sıfatların yüklendiği anlamlar, romantizm vs. harika ama arkadaşlar herşey dozajında!

Yani şimdi bende erkeğiiiiiiiiim o benim yada ben kadınıyııııııım onun mu diyim?
Hödöööö?
Bence de sence de...
Nolur kompleksiz olalım...
Her kes kendi çöplüğüne baksın...
Hava-civa boş şeyler. Hem civa zehirlidir-zararlıdır... :p

Kola sımsıkı girilerek adam elde tutulmaaaaaaaaaaaz!

Biz ayrı dünyaların insanıyız Sebahatiiii
Nebahatiiim deme öyle...
Dedim walla...
Bi koccam de öyle git bari dünyana...
:pppp

1 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

Nasıl güzel bir yazıdır bu ya..!
Adamla 45 yıllık evli olsam "Kocemmmm" seviyesine gelmem..

O laftan da hiç haz etmem,evliliği sınıf atlamak olarak gören beyin özürlü kızlardan da nefret ederim.

İnsanın sevdiği sözler vardır öyle ifade eder kendini..

dUR tekrar okuyayım on numara yazı yazmışsın yahu :P