Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

11 Ekim 2007 Perşembe

Aşkın ızdırabı partisiiiii

'Izdırabın en büyüğünü çeken, çektiren...aşk şarabını içen, içtiren...sevip sevilmeyen, sevilip sevmeyen...kalp kıran, kalbi kırılan...terk eden, terk edilen...ve bir diğer deyişle, aşktan ağzı yanıp karşı cinsi üfleyerek yiyen herkesi bekliyoruz!!!'

Dün akşam ki parti böyleydi...
Bir arkadaşım; hiç böyle bir partiye daha önce katılmamıştım dedi...
Bizde...

Çeken, çektiren...
Aşk bu, ızdırapsız olur mu?
Zavallı bülbül...

Dün akşam eğlenmek için katıldım partiye...
Izdırap çekenlere gülmek için...
Ahaaa aaaa ha haaaaa... diye işaret parmağımızla gösterip eğlenmekti amaç...
Herkes geyikteydi...
Acı varmı acı?
Izdırap varmı ızdırap?
Arada aşkı dellenende oldu doğal olarak alkol, tütün ve müzik üçlemesinden...

Aşkın ızdırabı partisi...
Ulan böyle parti olur mu?
Oluyomuş...

Bülbül geyiği yaparken ben, bir arkadaşım seviştikten sonra aramak istiyosam o aşktır dedi...
Aşk herkese göre farklı bir kavram... Hissedilen, yaşanan...

Aşkın ızdırabı partisi...
Izdırapsız aşk olmaz... Izdırap çekilmediyse şayet gerçekten aşık olunmamış o zaman derim ben...
Aşk her yaşta güzel ve yaşanan...
Gençken olur geyiğine katılmıyorum ben !

Dün akşam fark ettik ki ızdırabımız yok... Ucundan acık ızdıraplanma vakti gelmiş gelmesinede, insan rahata alışınca vaz geçemiyor işte...

Çeken, çektiren, aşık olan, olmak isteyen...
En manyak memeliyiz !!!
Bak hayvanlar alemine mis gibi...
Bilmem ne tavşanına hastayım ben, erkeğine önce yumruk çakıyo sonra beraber oluyo... Kişilikli bir hareket !
Veririm ama bedeli var... Güm...

Aklı olan ama kullanmayan en manyak memeliler hadi iii bayramlar...
:)))))))

1 yorum:

hasan dedi ki...

Yaw niye ızdırapsız aşk olmuyo.
Adam gibi öğrenemedik şu işi.
Bu ne canım.
Sevelim, sevilelim ,sevişelim.
O gaddder işte
Ama olmaz illa birbirimizin gözüne parmak sokcaz ilkokuldaki gibi :))