Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Ekim 2007 Salı

Curves

Spora başlayacağım diyorum
Nerede diyor...
Gazeteci aşkım yüzünden gittiğim ama onu bi kerecik bilem göremediğim ama çok sevdiğim Taksim meydanına kuş bakışı baktığım yere galiba diyorum...
Boşver orayı diyor...
Sebep? diyorum...
Benim hatunun doğum kilolarından kurtulduğu bir yer var, oraya git süper biryer diyor. Sırf hatunlar için tasarlanmış aletlerle kısa sürede zayıflayıp, sıkılaşıyorsun...
Yemiiiin et diyorum...
Ederim diyor...
Ve bana yolluyor sayfasının linkini...

Ben ve arkadaşlarım, ben ve ofiste onlarla yaptığım msn muhabbeti...
Evli barklı, yakın zamanda baba olmuş arkadaşım sayesinde ufkum genişliyor... İnternette araştırıyorum, karısını soru yağmuruna tutup deli ediyorum... Denemeden arkadaşlarımı gaza getiriyorum...

Süpermiş kızıııım, 30 dakika sürüyomuş, alaetler kadınlara göre tasarlanmış mış, şu an kampanyada varmışmış !!!
Tamam başlayalım...
Başlayalımda, yoga nolucak...
Yaw hafta 3 gün 30 dakika kurvcük yaparız, bi günde ooooom !
İyi hadi...

Hadi o zaman diyip, deneme yanılma tahtası olarak, öncü kuvvet olarak bendeniz düştüm yollara...
Eşofmanlar giyildi, ölçümler yapıldı, boyum uzamış yağ oranım azalmış çıktı ölçümlerde !!!
Baharda yapılan ölçümlerde memleketim AB'ye giremicekti neredeyse yağ oranım yüzünden !!! Anlamadım nasıl azaldı yağ oranım...

Her neyse, bi pet bi alet, bi pet bi alet 30 dakika boyunca tempolu biçimde hop bin hop in bir çalışma sonrası spor yaparken hiç sayılabilecek şekilde terleyen ben su içinde kaldım !!!
Nasıl yani bu ter benim mi oldum...
Benimmiş...

Kendimi aktif dinamik heyecanlı ve sıkı hissediyorum... !!!
Psikolojik misikolojik önemli olan nasıl hissettiğin dimi abi ?

Curves denilen yeni trend alettli ve ayakta cimnastik karışımı bir şey... Metobolizmayı hızlandırıyor ve gerçekten çalışması gereken kasları çalıştırıyorsunuz...

Benim gibi üşengeç, tekrardan sıkılan, spora hem vakit ayırmak isteyen hemde ayırmamak isteyenler, hemde 6 hafta gibi kısa bir sürede fit olup zayıflamak isteyenler için süpeeer diyorum !!!

Bu kış Curvesle kurvlerimi yağdan kurtarıp, biz sevgili mimarların kırk yılda bir kullandıkları curve cetveli gibin kıvrık ve fıstık bişi olmayı planlamaktayım...
Cetvel demişken harbiden nerede acep curvüüüm?

Gidildi, görüldü, test edilip onaylandı kıslaaaaar, sadece kadınlara özel, eğlenceli... tavsiye olunur !
(Bu yazıdan sonra bana ücret indirimi yaparlar mı acep? :p )
Eheeee !
:)

Hiç yorum yok: