Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Ekim 2007 Cuma

Cebit'e git bitlen !

Yer Türkiyenin ve İstanbul'un en büyük fuar alanı
Fuar: Bilişim fuarı
Yani: Teknoloji...

Hadi gidiyoruz dediler...
Patron yok, sabahtan işimi yapmışım ve iş asmayı benden çok sevenin alnını karışlarımlarım...
Sonuç: Delimiyiz?
Evet...
Yola düştük...
Gittik ve girdik teknoloji fuarına...
Şimdi ayıp kaçacak ama fuar, fuar alanı bize girmiş...

Ne?
Tüyap güya büyük bir fuar alanı... Bizim gururumuz... Ben tercihen semtimdeki teneke mahallesiyle gurur duymayı tercih ederim. Daha bi egzantrik !
Ek üstüne ek...
Cafeler berbat...
Salonlardaki havalandırma sanki sınıf ayrımı var burada diye düşündürüyor...
Park deseniz, millet yolara park etmiş... Otoparklar dolu... Kapasiteye uygun değil alt yapı...

Ne o teknoloji fuarı... Milletim, vatanım, vatandaşım teknolojiyle tanışacak, kavuşacak !!!
İçim cızlamakta...
Hatta kafamı duvarlara çarpmak istemekteyim...
Hay bize teknoloji getirenin...
Bizim teknoloji neyimize...

İlk defa umutlarla gittim... Göreceğim yeni olanı, değeceğim teknolojiye... Pasif kullanıcıda olsam trend takip eder olmasamda bilen mabında... E mimarım yenilik nedir bilmeli uygulanmasada...

Telefon şebeke firmalarında dansçılar dans etmekte !!!
Görüntülü telefon hizmetleri sizin burun kıllarınızı karşınızdakine göstermekte...
Yazılım, bilgisayar deseniz ben bi sürü standına oyun aracı koymuş bilgisayar dergisi gördüm !!! ve hatta ???

Şebekem, cep telefonundan evi izleme aygıtı getirtmiş... 3000 YTL fiyatı. Sapıkmıyım ben? benim işime değil ama paronayak patronumun işine yarar da bu arada ekrandaki ben güzel yaw... Kendimi izlemeye doyamıyorum... manyakmıyım acep?

Şöyle bir dolanayım diyorum... Peh...
Bir traş bıçağı firmasının standı var !!!!
!!!
???
Ayna ve lavabo koymuşlar adamlar televizyonda robot kadınla reklamı yapılan ürünle traş oluyorlar !!!

Burası teknoloji fuarı değil mi?
O nooooooooo !!!
Kıprıslıların değimiyle bi sürü kara sakal Türk erkeğüüü traş olmakta karşımda...

Başım dönüyor, midem bulanıyor...
Pasif kullanıcıyım diye bena hödö hödö yapan exim geliyor aklıma... Hay diyorum ben böle teknoloji fuarınında, liseli çıtırlarında, eşontiyon manyağınında dibine kibrit suyu...

Teknoloji neyime... Pasifim ulaaaaaaaaan !!!

Hiç yorum yok: