Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Ekim 2007 Cuma

geceden

Evli, çocuklu
Dul ve boşanmış
Bekar ve arızalı
Uzun ve kısa
Güzel ve çirkin...

Havada tütün ve alkol kokusu...
Kulakta kimdir nedir bilinmeyen müzik
Ağızda tütün ve alkol...

Yalan gecelerden biri daha...
Çok doğal, olduğu gibi görünen
Oysa ki saatler süren makyajın altına ne takıntılar, ne arızalar, ne acılar, ne kompkeksler, ne açlıklar, ne öfkeler... saklanmış !!!

Bir huzur almaya geldik...
Yalaaaaaaaaaaan...
Eğlenmeye geldik...
Yalaaaaaaaaaaaaan...
Yatmaya geldik....
Ha bu doğru amma velakin kadını erkeği ilk görüşte, dokunuşta yüreğinin derinliklerinin görünmesini istemekte...
Seks amaç gibi gözükse de asıl amaç bir dokunuşla onca acının, ızdırabın, öfkenin dindirilmesi, sevgiye, saflığa kavuşulmak istenmesi...

Cool kadın modunda geçiyorum cam önüne...
Bağdaş kuruyorum...
Bazılarının erkek kadın dediği türden kibritimle sigaramı yakıyorum... dumanımla oynarken buuuz gibi şişem elimde...
Kendi alemimdeyim...
Mutluyum şu anki tekliğimle...

Ama...
Kocaman adamlar görüyorum
Tazecik kızlar
Kocaman kadınlar...

Dalgadan dalgaya atlayan...
Denizde zevklide.. ya hayatta!
Şişemden yudum alıyorum...
Korkutamadılar ve çeviremediler yolumdan diyorum...
Yol derken?
Yol işte...
İnaçlarımı kıramadılar...
Burda beni böylesine ben yapan, sevdiren, saygı duyuran hatta ukelalıkla özenilen biri yapan...
Kendimleyim...

Barmenim oturuşumdan dolayı yoga mı yapıyorsun diyor...
Gülümsüyorum...
Seviyorum bildik yerlerde tek başına buyruk... takmaz ve umursamaz olmayı...

Yanıma iki çıtır hatun geliyor, boya sarışını, file çoraplı...
Ben erkeksi, serseri ama ben ben !
Gururlu... özgür...
Ben işte olduğum gibi...

Yanıma geliyor, konuşuyor...
Saçlarımı savurup kahkahayı patlatıyorum...
Sigaramdan yudumluyor, dumanımı üfürüyor, boğazımdan buz gibi alkolümü yolluyorum...

Ben benim...
Tüm korkularım, tüm arızalarımla...
Hatta "loser"lığımla...

Adam kadının yanına gidiyor...
Yakın zamanki oyuncağı o...
Evde mi karısı? sanmam...
Bana ne?

Bon jovi çalıyor...
Bağdaş kurmak bi süre sonra eziyet oluyor...

Hiç yorum yok: