Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Ekim 2007 Salı

yemek tarifi ;)

Tek kişilik ölçekte yemek yapmaya alışık olanlar...
Yok mudur sizce?
Bence çok onlardan...
Tek başına yaşayan umutları hayalleri, gelecek inaçları olan kaç yaşında olurlarsa olsunlar genç olanlar...

Bu yazı makarnaya yağı sonradan koyduğunu söyleyen arkadaşım yüzünden yazılıyor...
Hep en fazla iki kişilik ölçüye alışık ve pek iyi yemek yapamayan ve yemek diyince az pişmiş bol kanlı bonfile ve düdüklüde 2 dkcık haşlanmış patates, bürüksel lahanası ve brokoliyi yemek sayan bana makarnaya sonradan yağ koymak tuhaf geldi...
Aaaaolmaz ! makarnayı atınca koyacaksın yosa yapışır dedim...
O yapışmaz dedi...
Hoşhep tek kişilik yapıyorum, uzun zamandır ilk defa 3 kişilik yapıcam !!!

Peki ben en son ne zaman mutfağa girdim?
Yok canımarada giriyor şöyle bir bonfilemi kızgın teflon tavanın üstünde gezdiriyorum o ayrı... hani gerçekten...
???

Erkeğin kalbinden geçen yol mideden geeçrmiş !!!
Bence kadın erkek fark etmiyor aşkın yolu mideden geçiyor...
Şöyle güzel hıım hım bilezzet sevdiğinin, hoşlandığının elinden çıkmış... nasıl etkilenmezsin?
Etkilenmezsen ayusun demektir...

Şu an bana ikisüper hatun mantar soslu makarna hazırlıyorlar... Hoş bana değil bize ama ben yardım etmek yerine laptop başındayım !!! :)))

Peki bu kadar mutfak özürlü bir hatun olarak şarap şişesini yarılamış olarak geçmişime baktığımda neler görüyorum...

Aşkı için peynirli puaça yapmayı öğrenmiş, kabak dolması yapmış, sodalı yalancı yufkadan su böreği yapmış, fırınının hatası yüzünden yarı pişmiş lazanyalar yapan bir hatun görüyorum...
Ha bide pandispanya yapıp, ev kreması hazırlayıp mevsimine göre ortasını muzla,çilekle ve üstünü rende çaklıtla doldurmuş bi hatun görüyorum...

Eee daha ne olsun dicemde... pirinç pilavı lapa olan ama iki kişilik bulgur pilavı hııım hıııım olan birisiyim...

Ama gel gör yemek yapmak benim için eziyet !!!
Yapmak yerine yemek hııım hıım keyif...

Etraf tek kişilik yemek yapmaya alışıklarla dolu...
Hazır pizayı siizn için dolaptan çıkarıp fırına koyup size servis edilmeside hoş...
Aaaacanım şimdiye, olana şükretmeyen hiç bişeyi bulamaz...

Yemek yapmayı özlemedim... ama benim için hazırlanmış bişi mideme indirmeyi özledim...
Romantik olduğumukim söyledi?
Ben sadece şehirlerin, mekanların romantikliğine takar, incelerim...

Makarna hazır, iş sonrası günün yorgunluğunu ve stresini atan 3 working kadınız ve çok eğlenceliyiz...

Bon a petit !
:)

Hiç yorum yok: