Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

21 Ekim 2007 Pazar

Garip bi günlük 1 (Kiremitçiye gönderme)

Öğlen birde, bir sürü ölen varla uyandım...
Nasıl yani?
Televizyonlarda detay yoktu...
Ölenler var ama bahsedilmiyor...
Eski ata topraklarından taşınmış Fransız peynirleriyle bir kahvaltı ziyafeti çekiyorum kendime...
Bu gün referendum günü, F1'de sezonun son yarış günü...

Pijama eşofmanalrımla 'HAYIR'ı basmaya gidiyorum...
Hükümet başka olsa Evetçi olacaktım... ama şu an Cumhurbaşkanımızı görevi sınırlıda olsa biz seçmeyelim mantığındayım...
Ne ironi...
Hem de çok... Hükümet yüzünden savunduklarının tersini uygulama...
Ölen askerler yüreğimi acıtıyor...
Acıyor...

Saat 7.30 sezonun son yarışı başlamak üzere...
Uzun zamandır ilk defa bu kadar heyecanlı bir yarış... 3 pilotun son dakikaya kadar bilinmeyen şampiyonluk heyecanları...
Görünmez ışıklar yanıp sönüyor ve Brezilya yarışı başlıyor...
Tırnaklarımı kemiriyorum...
İlk iki biz çıkıyoruz harika... yarışın sonu böyle gelsin dilekleriyle alttan geçen açıklamaların ve yanda beliren oylma sonuçlarıyla heyecanlı bir yarış izliyoruz...
Takımım yarış öncesi planladığı taktikleri güya çaktırmadan gerçekleştiriyor...
Devir faklı bir devir artık F1'de...

Takımım şampiyon oluyor... Mutluyum takımım şampiyon, amma velakin Massam ikinci...
Olsun mutluyum yinede...

Güzel, keyifli ama karışık hislerle dolu bir pazar...
Havada yağmur kokusu...
Işığı sönen ocaklarda göz yaşı, acı...
Tarif edilemez ve paylaşılamaz...

Buruk bir mutluluktayım...
İçki yasağına rağmen kahve fincanında alkol böyle yapıyor her hal...
Nolucak memleketin hali derdi sardı akşam akşam...
Peh... !

Üzgünüm...

Hiç yorum yok: