Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Nisan 2007 Salı

;)

İlk ne zaman çıktılar…
99’da
Hep tekti 99’da tek olmaktan vazgeçti… :(
99 baharı, sabah uyandım ve gördüm onları…

-Aaaaaaaaaaaaaaaa….!!!
Normalde baş ucumda aynayla yatmam veya sabah uyanır uyanmaz elime aynayı alıp bakmam.
Ama o günün gecesinde koymuşum baş ucuma işte…
Sabahta uyanır uyanmaz bakacağım tutmuş…
-Aaaaaaaaaaa…!!!
Yatağın içinde doğrulup bir sağıma bir soluma bakıp bakıp duruyorum…
-Hayır yaaa… hayır yaa…
Hemen elime telefonu alıp sevgilimi aramıştım;
-Dıııııııt…Dııııııııt… Hadi yaaa, uyansanaaa… açsana…
-Efendiiiim (derinden gelen hala uyuyan bir sesle)
-Uyan !
-Saat kaç?
-Bilmiyorum sabah işte ! (sabah dediğim saatte var bi 10.30-11)
-Efendim açkım…
-Saçlarım da beyazlar var ! Şakaklarıma ak düşmüş durumdaaaa !
-Beyaz mıııı? Aauuuggh
-Evet! Dün akşam hiç bir şey yoktu sabah uyandım ve saçlarım beyaaaaz !
-Açkım, sakin ol, hepsi mi beyaz…
-Yanlarda çıkmış. Ne fark eder hepsi sayılır…
-Sakin ol, bende de var.
-Sen erkeksin. Erkeklere yakışır…Sizde çekici… Çıtır hatunlar için çok çekicisin… Yaaa alçak… saçlarında ki akları beğenen çıtırlarla beni aldatırsın sen…
-Açkım nerden çıkarıyosun sabah sabah… sen kahveni içtin mi?

Biz kadınlar…Kadınlık böle bişey işte… Aynı anda başka bir soruna üzülürken, aynı anda da henüz olmamış bir şeyin senaryosunu yazıp oscar’lık performansla oynuyoruz dimi? : )

O dönem stresli bir dönemdi… sağda solda toplasan 5’i geçmeyecek beyaz tellerim bana panik yaşatmıştı…

Açkımın, tüm saçlarım bembeyaz olsa da, ağzımda diş kalmasa da beni seveceğini söyleyip, inandırmasının milyon saat sürmesinden sonra telefonu kapatmış ve heeeey dünyanın en mutlu en sevilen kadını beniiiiim, dünyanın en tatlı, en aşık erkeği benim ki nabeeeer modunda hayatıma kaldığım yerden, beyazlarımı kopararak devam etmeye başlamıştım…
(eee tabi ozamanlar daha küçüüüm… saf-salaklık var. Ağızdan her çıkana inanılma durumları…:p)

Sonra tek tük çıkmaya başladılar…Onları yolmak gibi bir niyetim yoktu. Ama namussuzlar kirpi gibi diğer tellerden ayrı kalmayı çok seviyorlardı.

-Bak sana diyorum, diğerleri tarandı, uslu uslu beraberce takılıyorlar.
Sen niye anten gibi fırlıyorsun? Tamam rengin farklı onlardan…Ayrımcılık yapmaz onlar, alırlar seni aralarına…
-eeeee hadi…Ya sabır…
PekiiiiBiiiiiiingg… aaaa koptun ya…
Neymiiiiiş, öyle ayrımcılık yaparsan koparmışsııın…

Böylece zaman geçti…
Belime gelen saçlarım, sevgilimle ayrıldıktan sonra kazıtılmaktan kuaförümün ikna çabaları sayesinde kurtuldu…
-Kes diyorum hepsini…
-Kazıııı…
-Değdiği tek bir tel kalmasın! (ne demekse ???)

Yine kadınlık ! Ya alışveriş ya kuaför…Okumuşu da, cahili de bir… Genlerimizde var işte…Yapacak bişi yok. DNA üzerinde adam akıllı oynamaya başlanınca babalar, kız çocuklarının olacağını öğrenince ‘aman dohtuur değiştir şu ayarı şöle yap’ diyecekler ve damatlar, damat adayları oh rahat edecek…Dünya rahat bir nefes alacak ötesi var mıııı? : ))

2004’ten beri saçlarım kısaydı…Bu arada kısa saçta yakışıyormuş hani… :p Bu arada kısa saçın bakımı da zormuş. Daha doğrusu benim ki gibi kafasına göre ‘hayır sana inat bu gün dalgalı olacağım, hayır düz olacağım’ diyen bir saç teli türüne sahip olunca durmadan fön, fön gerekiyor söz dinletmek, hadlerini bildirmek için… :p

Saçlarımı balerin topuzu ve arkadan tek örgü yapmayı çook özlediğimden yeniden uzatma kararı aldım. Uzatalım dedik, uzuyooo da… O ne…Bir sürü beyaz var artık. Topla topla nereye kadar. Kuaföre gidip ‘beyazlarımı topla, borcum ne?’ desem yeridir… :p

Normalde takmam böyle şeyleri…Ben doğal hatunum…dur…Bu güne kadar saçım kasımda yaptırmış olduğum kırmızılar haricinde boya görmemiştir… Ömründe sadece 2 defa kına görmüştür. Biri bol kırmızı soğanlı – yumurtalı olmak üzere…gençlik işte… ki kınada yarardan çok zarar sağlıyor…öle böle değil döküyor…

Nolcek bu beyazlar?Hep hayal ederdim. Kırklarımın sonlarında kendi mimari ofisindeyim. Üstümde beyaz bir T-shirt, popom da bir jean ayağımda sarı tımbırlentlerim ve saçlarım arkadan tek örgü ama aklı paklı… doğal mimar kadın…

Waybe kendimi çok entel-dantel imajında hayal etmişim bea… :p
Ulan daha 33’üm iyi hadi 33.5’ten 34 de…bu beyazlar ne…Uff…Sinir oluyorum…Diğerlerinin arasına karışmıyorlar, anten gibiler…Yol yol nereye kadar ayol…Kel kalıcam onları yola getireyim diye…

Her şey baba tarafıma çekmiş saçlar anne tarafına…
Erken beyazlama huyu var o tarafın…
Babaannem 96 yaşındadır, uzuuun siyah saçları vardır… sadece 15 tel beyaz ya vardır ya yoktur…
Çeke çeke saçlarımın beyazlaması çekmiş anne tarafına…uff…Herkes napıyor…Boyatıyor…Tamam da, oooo ben üşengeç hatunum. Kaşlarım göz kapaklarıma ağırlık yapmadan aldırmaya gitmeyen ben (yaw teşbih yapıyom :p) 1 aydamı, yok 15 günde bir nezaman gidilir boyaya onuda bilmem… kuaföre gidip saç mı boyatıcam…

Amaa yaaa… benim saçlarımın rengi çok güzeldiiiiir… : ( kahve vardır, sarı vardır, kızıl vardır…Ulan ne renge boyatıcam sizi?Aklı paklı hayalim içinde çok erken yaaa…
Daha bi kendi ofisim bilem yok…Daha bi sevgilim bilem yok ! :p

Şiiiiiişşş… Ağır ağır beyazlayın hooop kime diyorum…
Bak yaz geliyoo…Siz yazları güneşte açılırsınız… sarı olursunuz… unuttunuz mu?Anlaşıldı…sayınız 10’u geçecek…
Sizi kökten kazıtmak vardı ya…
Tamam peeees…Bu gidişle önümüzde ki sene boyanacaksınız da… ne renge?
Çepiz çingene pembesi yapmassam nolim emi…
Yaw maymun olcam lan sizin yüzünüzden…Yaa tanrım ya… 40’dan önce niye yaaa…
:p
Hayatınacıgerçekleri.com
Şikayetciyim abi…daha vakti gelmeden beyazlamak için can atan saçlarımdan öle böle diil şikayetçiyim.com:))))

Hiç yorum yok: