Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Nisan 2007 Salı

Günaydın !

Sabah kahvaltı keyfi için pelitteyim.
2 masa ötemde cam kenarında oturan takım elbiseli 3 adamdan biri bağıra çağıra konuşuyor:
-Ne istiyorsun dedim?
-Huzur dedi...
-Al 25 bin dolar dedim...
!!!

Bir tatlı huzur almaya geldim Kalamış’tan...
Oh sabah sabah Akbank’ın sistem hatalarından cüzdanımda 25 ytl bilem yok...
Hele huzur istiyorum dediğimde bana bilmem kaç bin dolar veren ne arkadaşım ne dostum...
Yanlış dostlarım var, yanlış... :ppppp
Nefis çayımdan bir yudum alıp gazeteme dönüyorum... Adam hala bağıra çağıra konuşuyor...
-Demir-çelik...
Hay allahım... paralısın,hisselisin ama görmemişsin !!!
Cık cıklayarak sayfayı çeviriyorum; podyumlarımızdan sahnelere transfer eski manken yeni assolist ve dizi artisti hanfendü doğum yapmış... Doğuma 13 kişi girmiş !!!Çüüüüüüüüüş !!!
2 akapunktur uzmanı, 2 fotoğrafçı, bir doğum koçu...
Doğumdan önce kocamı doğuma sokmicam diyodu. Nedeni çıktı ortaya, odada adama yer kalmamış ki !!!
İngiltere prensleri bile bu kadar kalabalığa doğmamıştır...
Çıkarken bu kadar yardım alınan çocuk içeriye kaç kişiyle girdi acaba? iğreeeeeeeeencim !!!
Ben 7 yıldızlı otelin balo salonunda doğurucam! Kaç 13 sığar oraya... Çocuğumun gelecekteki okul müdürüne kadar...:)))

Hiç yorum yok: