Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Nisan 2007 Perşembe

Kapalı MR deneyimi...

Hiç MR deneyimi yaşadınız mı? Yaşamadıysanız üzülmeyin, ben yaşadığım deneyimi sizlerle paylaşacağım ve öğreneceksiniz nasıl bişi olduğunu...Geçenlerde, sabahın köründe karga şeyini şey etmediği bi saatte MR çektirme deneyimi yaşadım. Sonunda boyun fıtığımın derecesini öğrenebilmek için...

Aman aman MR denilen zımbırtı ölmeden mezara girmekle aynı şeymiş...Daracık bir yatağa yarı çıplak yatıyorsunuz, altınızdaki yatak daracık tünele ilerlerken daha önce hiç farkında olmadığınız kapalı yerde kalma fobinizin olduğunu aniden keşfediyorsunuz. Harika bir şey bu !!!

Tünelin içine girmeden az önce, görevli ‘makinenin sesini duyduğunuzda sakın yutkunmayın’ dedi. Bende tamam dedim, bu tünelde kıpırdamadan kalmaya dayanabilirim, birkaç dakika da yutkunmadan durabilir ve ses kesilince de yutkunurum diye düşünerek tünelin içine girdim... İlk başta duyduğum seslerin birşey olmadığını, beni yerimden hoplatan kulaklarımı sağır eden ‘ Alooooo bu aletin volumu molumu yokmuuuuuuuuuuuuuu...’ diye içimden haykırmama neden olan gürültüyle anladım.

Resmen O haaa Ohaaaa’lık tı... Tam 3 defa her seferinde şimdi başlayacak ses korkma korkma dememe rağmen hepsinde zıpladım. Boynumdan tünele bağlı bir şekilde zıplamanın ne kadar zor olduğunu tahmin edemezsiniz... görüntülerimin tatmin edici olacağını sanmıyorum...

Ve inadına yutkunma isteği, yutkunmayın dediler ya, tükürük bezlerim hiç çalışmadıkları kadar çalıştılar, tükürük ürettiler...tanrım mezar bu mu demekmiş, ölmeden mezara girmek bu mu oluyormuş, buradan çıkınca sigarayı bırakıcam ve buraya düşeceğim tüm hastalıklardan kendimi sakınacağım diye söz vere vere 20 dk geçirdim.

Yaw bu alet ses dalgası zımbırtısı prensibiyle çalışıyor tamam da... İnsanın kulakları ve iç organları helak oluyor... Teknoloji, bilim, mühendislik ilerlemedi mi? Yapamıyorlar mı şunun ‘vıızzzzz, vıızzz, arııı vııız vız vız...’ çalışanını!

Bütün gün sağır olarak dolanıp durdum. Herşeyi yanlış anlayıp yanıtladım. Çok eğlenceliydi Manyetik etki altındayım kusurabakmayın dedim. Bu arada siz siz olun kulaklarınıza tıkaç isteyin ve tam değil yarım MR aletini tercih edin... Ve Asmalı Konak’taki gibi sesiyle destek ve moral verecek bi Seymen Ağanız olmadan çektirmeyin... :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

slm bende 2 kez mr çekimine girdim ve hala 3 ayda bir gircemde 1 açık mra 1de kapalı mra girdim çok zor bişe sanki mezara giriyosun ölsen ondan iyi yani adı bile korkunç manyetik rezonans ALLAH KİMSEYİ DÜŞÜRMESİN HERKESE ŞİFALAR VERSİN saygılarımla

Adsız dedi ki...

merhaba bende 4-5 kez çektirdim ve çektirmem gerekiyor yine gerçekten nefes almadan bir yarım saat geçiriyorum.Ömrümden uzun ideallerim var kitabında mr'ı o kadar güzel anlatmışki okurken gözyaşlarıma engel olamadım . :(