Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Nisan 2007 Perşembe

Sarışın ve güzel kadın musalla taşında…

25 Şubat 2006 saat 11.40
Esneyerek yataktan kalkıp salona gittim.
Masanın üzerinde bir not ve gazete parçası…
Annem yine benim için bir etkinlik haberi kesip koymuş herhalde diyerek elimi uzattım; notu okudum…
Okur okumaz sandalyeye çöküyorum…
Yoo hayır..!Başaramamış olmazsın…Hayır..
Gazete parçasını yeniden elime alıyorum ve okuyorum…

24.02.2006 günü hakkın rahmetine…
Teşvikiye Cami’nde kılınacak öğle namazını müteakiben…

Hayır..
Pes etmiş olamazsın…
Etmişsin..
Öğle namazı…
Lanet olsun saat kaç?
11.50…
Öğle namazı…
Öğle…
Ağlamayı bırak üstünü giy, çabuk !

Koş!
Koşuyorum, koşuyorum ama Kalıpçı yokuşu bitmek bilmiyor…
Ne bitmek bilmeyen yokuş…
Koş… Koş...

Avluya giriyorum
Ordasın
Musalla taşında

Duruyorsun
Sen ve durmak
Ağlıyorum
Etrafıma bakınıyorum
Yakışıklı oğlunu görüyorum…
MetanetliDimdik başında

Ben hıçkırıyorum
Benim güçsüzlüğüm onu güçlülüğü
Utanıp köşeye saklanıyorum
Sana bakıyorum

Ordasın ve duruyorsun
Sen ve durmak…
Ağlıyorum

Seninle ne zaman tanışmıştık?
Hangi konserde?
AKM, İtalyan Kültür, Avusturya Kültür, Reasürans, Alman Konsolosluğu?
Birinde biri ama hangisi…
Alman Konsolosluğu…

Kıpır kıpır, neşeli, pozitif enerji yayan, eğlenceli, güzel ve akıllı sarışın kadın…
Annemden çok benim arkadaşım olan kadın…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında

Nişantaşı’nın altını üstüne getirirdik…
Konserlerden sonra nasıl eğlenirdik…
Birlikte curisela dünyayı gezecektik…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında

Yeşil gözlerini kocaman açıp, dudaklarını büzerek Oziii diye seslenirdin bana…
Bulunduğumuz ortamdaki herkes bana döner bakardı…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında

Rumeli caddesindeki küçük sevimli muayenehanende sohbet etmekten dişlerimi tedavi edemezdin…
Gönül acısı geçer ama zaman alır derdin…geçecek sabret…
Beni dinlerdin…
Gönlümü eğlemem için uğraşırdın…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında
AğlıyorumBaş ucuna geliyorum
En son ne zaman görmüştüm seni…
Yargıcı’da…
Oziiiiiiii diye seslenmiştin bana…
Seni öyle görmeye dayanamayıp kaçmıştım…
Bekle beni demiştin, bekle…
Yapamamıştım…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında
Veda etmek ne kadar zor…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında
Teşvikiye Caminden bir gün sevdiğim birisini uğurlayacağım aklıma gelmezdi…
İmam soruyor hakkınızı helal ediyormusunuz?
Hıçkırıyorum…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında
Yapamam, gelemem… isteme benden…
Camide ayrılalım…
Göremem seni beyaz kumaşlarda…
Ben renkli çoraplarınla seni görmeye alışığım…

Sarışın ve güzel kadın
Musalla taşında
Gidiyorsun…
Gittin…
Ben avludayımAğlıyorum

Hiç yorum yok: