Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Nisan 2007 Perşembe

*Sarışının adı, esmerin tadı...

Tam bir genelleme olmasa da erkekler, sarışın sever, ister...Listenin başında sarışınlar gelir sonra esmerler...Peki kumrallar ve kızıllar? valla ben hiç duymadım, kumral hatun hayal eden isteyen bir erkek...Sarışınlardan, esmerlerden darbeyi yiyen yaralı bir kuş misali gibi gelir bize sığınır. İyileşince de uçar gider...En yakın erkek arkadaşım sarışın hastasıdır. Tüm üniversite hayatımız ona sarışının hatun bulmaca ve ayarlamacayla geçti... Sarışın takıntısının yarı Alman olmasıyla bir alakası olabileceğini ve Hitler’in üstün ırk projesini devam ettirme arzusundan kaynaklandığını düşünmüşümdür hep... Her neyse dostum bir sarışınla evlendi ve 2 sene sonrada boşandı. Ben boşanma nedenlerini yengenin ‘orcinal’ sarışın olmamasına bağladım. Boya sarışın gerçeği kadar olmuyor işte...

Suni sarışınların sayısı dünyadaki gerçek sarışınların sayısından fazla olmasına rağmen nedir abi bu sarışın merakı, arzusu derken cevabı buldum...

Sarı saçın çekiciliği saçın inceliğinden kaynaklanıyormuş ! Sarı saçlıların saç telleri ince telliymiş... İnce telli sarı saçlar okşandığında ele daha yumuşak gelmekte ve bu da cinsel temas sırasında daha çekici olmaktaymış !!!

Piyasada ki bir sürü yumuşatıcı krem malesef, sarışınların ince telliliğini sağlayamadığından ilk raundu kaybediyoruz...

Erkekler parmaklarını kadınların saçları arasında dolaştırırken veya yanaklarını kadınların saçları üzerinde gezdirirken, saçların yumuşaklığı kadın vücudunun yuvarlak ve yumuşak hatlarını çağrıştırmaktaymış !!!
Ba baa baaa bak sen ! Bende adam beni seviyo, şevkatle saçlarımı okşuyo derken meğersem, saçlarımdan vücudumun yuvarlaklığı ve yumuşaklığını anlamaya çalışıyomuş !!! Vay namussuz, ırz düşmanı sappık ! Bidaha ben elletirim o saçları !

Saça dokunulduğunda çağrışan yuvarlak ve yumuşaklıkta sarışınlar, esmer veya kızıl saçlılara kıyasla daha kadınsılarmış ! Eheeee koca memeli, kan kırmızı rujlu esmerler... istediğiniz kadar yuvarlak hatlarınız olsun, isterseniz top gibi olun, sarışınlar sizden daha kadınsıymış !!!

Bir raund daha kaybediliyo; Sarışınların kadınsılığı açışından bakıldığında, tüm vücut için aynı şey geçerliymiş. Sarışınların teni yumuşacık ve pürüzsüzken, esmerler vücutlarındaki tüyler yüzünden bu pürüzsüzlüğe sahip değillermiş...

Şimdi sarışınlar gibi yumuş yumuş olucam diyerek; piyasadaki tüm yumuşatıcıları ve yün şampuanlarını küvete döküp 1 saat suda beklemek yumuşak olmak için bi çözüm olabilir... Tüm vücuda o haa paralar ödeyerek epilasyon yaptırmakta... Hatta saçları, kaşları tüm vücut tüylerini boyatmak ta... Ama bu sadece görsel anlamda işe yarayan bir şey. Ne yaparsak yapalım sarışınların o doğuştan sahip oldukları yumuşaklığa sahip olamayacağımızdan ancak ‘gibi’ olacağımızdan şansımız yoookmuş !!!

Ha bide sarışınlar esmerlere göre daha genç ve çocuksu göründüklerinden, erkekler genellikle koru beni sinyali veren kadınları tercih ettiklerinden sarışınlar tercih ediliyormuş...

Abi sarışınlar ya ölecek ya ölecek bu durumda !Ben istediğim kadar yumuş yumuş, masum, bebek yüzlü olim adam yine sarışına gidecek ! Dünya yüzünden orcinal sarışınlar yok olacak belki ama erkekimi kaptırmamış olacağım ! 1960’lı yılarda birisi şöyle bir yorumda bulunmuş: ‘Eğer bir erkek bir kadın hakkında ciddi düşünüyorsa, onun doğal olmasını ister. Suni görünümlü olan hiçbir şey ciddi düşünen bir erkeği çekmez... Yani bir erkek metres olarak bir sarışını, eş olarak ise esmer bir kadını tercih eder. Esmerler daha dürüst ve güvenilir kişilerdir’. Demiş...Bakın sapına kadar feminist olanları bırakın hiç feminist olmayanları bile dellendirecek söylemlerde de kumral ve kızıllardan bahseden yok !
Ama bir şeyi gözden kaçırıyorsunuz; Sarışınlar ince telli saçlı, doğuştan pürüzsüz tenli, esmerler dürüst ve güvelilir olmalarının yanında sert tüylü olabilirler ama kumral ve kızıllar ikisinin ortasında bambaşka bir lezzette, tatta (neye benzetsem bilemedim, sakızlı muhallebi kıvamında desem?) ne metres, ne eş olabilecek, dır dır yapmadan, vıdı vıdı etmeden, bana onu al bunu ver demeden sadece hayatı yaşamanıza, eğlenmenize ve keyfi, neşeyi tatmanıza neden olabilecek orta karar pürüzsüzlük ve yumuşaklıktalar...

Bunu bi dikkate alın derim ben... Sarışın metresin pürüzsüzlüğü ama bitmeyen kürk masrafı, Dürüst esmer eşinizin sert tüyleri ve vıdı vıdısının yanında hayatı yaşayabileceğiniz size afacan çocuk edasıyla göz kırpan, bambaşka bir lezzet ve tattaki kumrallar ve kızıllar... hııım ?
Sarışınların pürüzsüzlüğüne sahip olmayanlar üzülmeyin. Sarışın olmayan bilimciler, kimyacılar sayesinde teknoloji, bilim, kozmetik emrimizde… artık bi sürü yumuş yumuş olmayı sağlayan ürün var, Nivea’nın bebe yağları, bodyshop’un body butterları, L’occıtane’ın badem yağları...Yumuşamak, yumuşaklık kolay... Hem indirim zamanı zaten... Alın depolayın ürünleri... İster gül, ister mango gibi kokan yumuş yumuş bi teniniz olsun ! Sarışınlarda çatlasın !Hıh !:p

*Bana keyif veren, eğlendirirken öğreten Zoolog Desmond Morris’ten alıntılar.

1 yorum:

AY dedi ki...

Süper bir yazi. Gerci, hos - ben kumralla esmer arasi birseyim sanirim ama konuya bakis acisi bana uyar :D eglenerek okudum