Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Şubat 2008 Pazartesi

29 şubat

4 yılda bir 366 gün oluyoruz...
Yazık 29 şubat doğumlulara...
29 şubat doğumlu olsaydım 4 yılda bir oralığı yıkan partiler yapardım. Ve doğum günüme gelmeyenlerlede küserdim !!! Hayatta barışmazdım...
Ne len 4 yılda bir zati....
!!!
Barımda uma geces artık parti yapılacak...
Artık gün ya... o bakımdan...

Bir arkadaşım facebooktan mesaj atmış...
İngiltere'de 29 şubat kadınların erkeklere evliik teklif ettiği günmüş...
4 yılda bi coşan ingiliz kadınları aleden olmuş erkeklere evlilik teklifinde bulunuyor...
Bu gün kuaförde okudum tam sayıyı hatılamıyorum ama bi ingiliz emlakçı hatun bin erkekle yattığını açıklamış !!!

Şu ingiliz hatunlar interesting diyooor, buketi kapmış 35 lik olarak 29 şubat (şubat yerine ekim yazasım var hep acep nedendir :p) ta barımdaki erkeklere evlilik teklifinde bulunmak niyetindeyim !!! de kimeeeeeeeee bööööööööööög !!!

Buket bendeeeeeeee...
Evlenicem ve evlenip boşanmış arkadaşlarımın arasına karışıcam !!! :pppp
:))))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eh sirf sen evlenme teklif edesin diye disaridan takviye yapiyoruz, yetisseydi Irlanda`dan erkek getirticektik ama imalati uzun suruyomus ordakilerin... Bi dahaki 29 subat`a soz ordan getirticem ama.... ahahahhha...