Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Şubat 2008 Pazartesi

Buket bendeeeeeeeee, koca nerdeeeeeeeeee !!!

Yerli, yok moda değimiyle 35 yaşında çakma Birijit Cons'ken, yaşlanıp tek başıma öldüğümde evimde beslediğim wahşi köpeklerce yenmeyi filan (neden bir insan wahşi köpek beslerki evinde ! ben seneryoyu değiştiriyorum abi orjinal, saf kan afrika aslanları diyorum) hayal ederken, biricik, güzeller güzeli arkadaşım evleniyorum ben dedi !

İyi abi... Allah mesut ve bahtiyar etsin diyerek onun mesut ve bahtiyarlığını görmek isteyen bir arkadaş olarak orda olmayı iple çekmekteyim !

Ama gel gör düğünün yapıldığı gün benim yavru civciv olamayan ve hiiiiç olamayacakları halde de inatla yumurtayan yumurtalarımın görüş günü !
Bok var içerde kalsalar !!!
Yumurtlayamayasacılar !!!
Ve herşeyi geçtim düğün Cuma günü !!!

Sabahın köründe kalkıp işe gitmiş, uykusuz, biryandan başı ve yumurtaları ağrıyan, neredeyse şiş ötesi vücuduyla 130 kiloluk doğu bloku ülkelerinden birinden yeni ithal ettiğimiz güreşçi kıvamındayken düğüne gitmek olurmu yaaaaaaaaa !!!

Olur abü ! Kız biricik sevdiklerimden. Onu beyazlar içinde kuğu misali görmezsem çatlarım da zaten vücudumun şişliğinden doğal olarak ayılıp bayılıp çatlamaktayım !!!

İşten erken çıkılır, bir gün öncesinden ütüye verilmiş elbise alınır, saça fön çektirilir, marangoz sebebiyle hala kolilerde süren yaşam dolayısıyla ayakkabı kolileri aranır, bulunur, hangi kolide diye tüm koliler boşaltılır ve bu boşaltma işlemi sakat bel sebebiyle ve gece çantamın olmayışı nedeniyle çantasına el konulan arkadaşa yaptırılır vs. vs...

Gitme saati yaklaştıkça acı gerçekle yüz yüze gelinir;
Doğum günü sebebiyetiyle aldığım elbise, şiş vücudumun tüm kıvrımları tarafından red edilmekte ve üzerime geçmekte diretmektedir !

Evde malesef korse yoktur !
Neredeyse bin beden büyümüş gögüslerimin sığacağı sütyen ne bende vardır nede üretilmiştir !!!

Tek başına olmanın zorluğu, bööööö sevgili istiyorum ben arzusu elbisenin fermuarını çekerken yaşanan zorluklarla iyice depreşmiştir !!!

Elbise giyilmiş, sıra makyaja gelmiştir...
Ancak beğenilmeyen şiş bedenin beğenilmeyen şiş bir yüzü vardır !!!
Ayna ayna söyle bana benden daha güzel 130 kiloluk bir güreşçi varmıdır mırıldanmalarıyla makyaj yapılır...
Yapılır ama gören makyaj dersi boşa gitmiş der tütünden !!!
Rujum fazlamı oldu, şalım ve alışık olmadığım gece çantasını tutmak, taşımak üzerine ayna karşısında abuk abuk roller kesilirken düğüne birlikte tefriş edeceğim beyefendi arar:

Duştan yeni çıktım.
İyi abi... sen hazırlanana kadar bende hangi açıdan daha az şiş görünüyorum, göbeğim hangi oturuşta fırlıyor filan biraz daha denerim...
????
Yok bişey yok, sen hazırlan...

Düğüne gidilir...
Herkes şıktır, zariftir... Elini kolunu nereye koyacağını bilmektedir.
Birtek ben oturduğu yerden kalkmaz, masaya yapışık, peçetesi ve şalıyla her yeri sarmal sarmal dolanmış canlı bir mumyayımdır !

Klasik geyikler doğalk olarak yapılmaya başlanır:
Darısı sizn başınıza...
Yok ben almim...
Aaaa olurmu canım! Ölümü ye evlenicen !!!
Yerim ama evlenmem !!!

Gelin ve damat gelir...
Gelin çok hoştur... Onun heyecanını yüreğinizde duyarsınız... onun adına o kadar mutlu olursunuz ki mutluluktan yaşaran gözlerinizi sağınızdaki solunuzdaki evlendirme avcıları yüzünden akıtamaz saklarsınız !!!

Hiç unutmam bir arkadaşım bir seferinde üzüldüğüm için ağladığımı zannetmiş ve beni sinir etmişti !!!
Düğünlerde hüzünlenilir, iki damla göz yaşı dökülüüüür !!!
Bu kıskançlıktan, üzülmekten dolayı değildir !
Mutluluktandıııııııııııır !!!
Evlenemedim ben ühüüüden değildir canııııııııım nokta !

Neyse nerde kalmıştık...
Yedik içtik, taktık takıştırdık, peçete bileziklerini çalmaya kalktık ama gece çantaları malesef kleptomanlık için uygun olmadığından yapamadık, göbek attık, dans ettik eee artık gidelim derken, durun dedileeer karpuz keseceyik !!!

Yani gelin buketini atacak !!!
Atsın abi...
Gelin yerine geçti, tüm bekar hatunlar etrafına doluşmuştu kiiiiiiiii, birden beni fark ettiler !!!
Ozzzziiiiiiiiiiiiiiii gel.
Gelmem abi, ne güzel oturmuşum mis gibi... Onca şişliğime bide onca leziz mamanın şişliğide eklenmiş kıpırdatmayın işte ! hem evlenmek niyetimizde yok...
Olmaaaaaaaaaaaz...
Olur...
Olmaaaaaaaz...

35'lik beni çekiştiren 2 arkadaşımla sergilediğimiz görüntüler çok güzeldi...
Onlar kaldırıyor ben çöküyorum...
Onlar kaldırıyor, ben...

Sonunda azmin zaferi kazandı ve beni çekip fırlatıp attılar pistin ortasına en öneeeee !!!
Arkamda zavallı çıtır, evlenme hayalleri kuran kızlar...
Önlerinde 35 lik yerli Birijit Cons Ozy Ozborn !!!
Gelin atıyorum dedi...
Kaçmaya çalışırken yine itildim veeeeeeeee veee...
Buketi kaptım !!!

Bunca zamandır düğüne giderim... arada isteyerek bazende muzurluğunada buket kapmacaya katıldığım olmuştur ve hiç birinde kısmet olmayan buket bu sefer olmuştur !!!

Buket bendedir...
Peki aday adayı adayı sevgililer nerdedir?
Durun hele önce sevgili edelim sonra koca ederiz !
:p

!!!

Hiç yorum yok: