Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

13 Şubat 2008 Çarşamba

♥Aşk böcüğü bendenizden günlük tadında yazı... ;)

Sabah sabah doktoruma gidiyorum...
Acı haberi veriyor;
Belin bir haftada geçmez... Kas gevşeticiye 1 ay devam edeceksin !
!!! Ama ben yarın Ale cennetine uçuyorum... 1 ay memlekette alkolsüz dururum ama orada...
Cık diyor...

Haylaz ben söz dinleyeceğimi sanmıyorum !
Doktordan gelir gelmez online chek-in'in başına oturuyorum ve kendime özel kutlama maması sipariş ediyorum...
Sabah sabah şampanya eşliğinde 6. sevgilisiz yılımı kutlayacağım !
Ne 6 sı...
Sevgilim varkende hiç sevgililer gününde sevgililerimle olamadım ki ben ! Hep bi şekilde ayrı gayrı düşerdik...
Kaçıncı sevgilisiz sevgililer günüm buuuuu...
Amaaaan, en iyi sevgili kendimim işte !
Kendimi nasıl nazlayacağımı, mutlu böcük edeceğimi benden iyi kim bilebilir !!!

Arzu ettiğim soğukluktaki kahvemden içerken gazeteyi taramaya başlıyorum;
Bu sene geçen seneki gibi tam sayfa aşk ilanı veren olurmu acep diye düşünürken, sarışın ses sanatçısının çıtır türkücüyle yaptığı evliliği gösteren fotoğrafları görüyorum...

Helal olsun kadına da... Bu millet nasıl birini bırakıp ötekini buluyor...
Ben bana kesik atan adamda bile bi özellik arıyorum. Layık mı bakim bana bakmaya... Ne haddine bana bakmak !
Boşuna beni 'arızasın' diye sınıflandırmıyorlar...
Ayyy bu mu bana bakıyor... Kalitem düşecek !!!
Hödööööö !!!
İnkıridıbıııııııııııl bi hatunum !

Sayfayı çeviriyorum, köşe yazarı hatun adamları kredi kartına göre katagorize etmeye başladım diyor.
American eksperesimiz yoksa, midnight ekspresimiz var taş gibi olma mıııı?
Olmuyo anladığım kadarıyla...
Hele kartının üstünde tuttuğu futbol takımının renkleri olanlar... yandı bu mantıkla !

Hiç adamları kartlarına göre değerlendirmemiştim.
Sadece cüzdanlarına bakarım. Cırt cırtlı cüzdanlarla karizma sıfıra iner... Ay olurum. İçindekilere değil dışındakine ilgi ve alakam...
Kadın milleti değilmiyiz işte...
Oto boka...
Töbe töbeeee...

Haberler içimi açmıyor...
Memleket arzu ettiğim halde değil... Eldende bir şey gelmiyor... Neext haber dicem de... iç açan haber yok !

1 ay alkol yok, bel durumundan sporda yok. Seks hiiiç yok. Aşka durumuna gelince; inşallah alırsın bi ford olursun lord oluruz yukeyde şeklinde... Evren baba şu aralar o bu şu istek listemle meşgul... Hangisini öncelikle hayata geçirsin aklı karışık...

Amaaaaaaaan...
Bu aralar herşeyi ve herkezi iplememe durumundayım.
İnsanların kalıplarına göre paketlenmeye gıcık olmaktayım.
Olduğum gibi kabul edilmek, edilmiyosamda edilmeyeyim düşüncesini her zamankinden daha fazla düşünmekteyim...

Geçen salı kızdırdılar beni...
Allahtan belim yüzünden ortalarda gözükmedim, anlayıp ne, neeee diye sormadılar...
Bir süre daha devam edecek tavşan dağa küsmüş halim...

Yarın akşam tükkanda 'ayrılda gel' partisi var...
Sevgilinden ayrılıp partiye geleceksin !
Ben o adamı naparım, Konya'nın etli ekmeğindeki etleren daha küçük parçalara ayırırım !
Yok öyle yağma... Anca beraber kanca beraber dicemde... sınıf sınıf...

Ben kim bilir nerde ne yapıyor olacağım...
Hiç plan yapmadım... Spontane gelişecek herşey...
Hayvanat bahçesine gitmek çok istiyorum...
Manyakmıyım neyim... kmlerce yol yap ve penguenleri seyret !

Köşe yazarı hatun ne diyordu, her yaşla içimden farklı bir kadın çıkıyor...
Ben ve benim kadınlarımda bir tuhaf.
Bi şöyle oturaklısından, en bi en çekicisinden, en bi en mantıklı hal ve tavırlar sergileyeni, kadın gibi olanı henüz çıkmadı... mukadderat ! İnşalalh ve maşallah senye... seneye olmazsa ondan sonraki seneye, oda olmazsa... diyor ve gidiyorum efeeeeeeeeem...

Beni şukadarcık sevsen yeter sevgiliiiim...
Na bu kadarcık seviyor ve seni Londraya uçuruyorum işte !
Ama ama tektaş...
Dün gece aldığın folyo üzeri buzlu neyine yetmiyor?
Eridi o !
Kadir kıymet bilmezsin işte... dolapta saklayacağına, elaleme nispet olsun diye takarsan tüm gece parmağına...
Ama açkııııııııım...
Alırız, alırız... bi gidip gelelim... bi düzeltelim cebi, alıcam bulgarın hasını sana !
Açkıııııııııııııııııım muaaaaaah !
Ulu orta öpüp, elleşme leeen, içim gıdıklanıyo...

Demişmiydim kendimi çoook seviyorum diye !
Canım kendim sevgililer günün kutlu mutlu ve kurtlu ossun inşallah ve maşallah !
♥♥♥
;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Evren'e mesaj :))

Dun gece oturup heeep sonu bosta kalan hikayelerimden farklı bisey yazdım... Gecenin saat 2 kusurunda bilmem kactane miller'in ustune o kafayla gupguzel bir ask hikayesi oldu... en sonunda los sokakta birbirine sarilan kadın ve adamı bırakıp gıpgıcır laptopumda, guzzel bir uykuya daldım.. eh daldım da ne oldu sabah allahım kumasım oruldu mu acaba diye actım gozumu sabahın 8ınde hemmen bilgisayarımın basına oturdum aaa ınernet yook... eh dedim laptopumu alır giderim Iyis'e , aynen oyle de yaptım aaa baglanamıyorum...Sebep??? Yok bi sebebi canı istememis laptopun... Offf napalım dusecez artık Yenibosna yollarına... Ana dışarıda lapa lapa kar yagıyor,nasıl giderim bu havada bu bacakla??? Hemmen telefon acıldı sirkete aha kumas gelmis numuneler dikiliyomus abi ben gelmiim diyorum tamam diyor biz hallederiz.. Hahah sansim donuyor galiba :)))... Bir de guzel yazılmıs bı yazı okiim diyorum ve ahha cidden sapsahane keyifli bir yazı okuyorum Ozyciimin klavyesinden dokulmus elerine saglık.... Sonra diyorum ki madem o yazmıs yazmaktan sıkılmıstır, ben de yazayım da okusun blog tadında :)))... Yahu bende mi acsam bi blog yazsam yazsam da herkes okusa... Ama yok buraya yazdıgım gıbı yazamam ben oralara herkes okur falan :))))))

Adsız dedi ki...

Ay hadi be hatun, olduk meraktan yaz su yeni yazini ne yazicaksan ne haltlar karistirdiysan oralarda :))))))....